Gå til innhold

Stripe vs helbleke håret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en naturlig rødhåra mann som ønsker å enten bleke håret helt, eller å stripe det. Men klarer ikke å bestemme meg. Har stripa en gang før med hjemmekit av ei venninde, og det ble veldig bra. Var veldig fornøyd. Men nå er jeg usikker på om jeg ønsker å bare stripe eller en litt mer radikal endring. Tenker jeg har hår bare en gang, og liker å eksperimentere og prøve litt forskjellige ting. Noe tips om hvordan jeg kan bestemme meg? Blir helbleking av rødt hår dårlig? hvordan er striping hos frisør kontra hjemme? Litt redd for at om jeg striper så ser jeg ikke noe forskjell, men kan være jeg overtenker. 

Anonymkode: 55ad1...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til frisøren og bleik alt. Så kan du farge det i diverse farger, før du går tilbake til naturlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kort hår? Eller har du langt? 

Når jeg først ble blondt etter lang tid med striping, har langt hår. Så var det blondt og jeg tenkte det var fint og fikk høre tonen kledde huden min. Men du må nesten spørre frisøren du skal til. Om du har kort hår og det ikke tar lang tid å spare det igjen så er det mindre risky å kjøre på hve enn du føler for. Tåler kanskje å farges om det blir feil også.

Anonymkode: 4d5d6...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det blir hjemme, men kort hår er lettere enn langt. Så du må kanskje ikke til frisøren, men det er tryggere.

Anonymkode: 4d5d6...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du kort hår? Eller har du langt? 

Når jeg først ble blondt etter lang tid med striping, har langt hår. Så var det blondt og jeg tenkte det var fint og fikk høre tonen kledde huden min. Men du må nesten spørre frisøren du skal til. Om du har kort hår og det ikke tar lang tid å spare det igjen så er det mindre risky å kjøre på hve enn du føler for. Tåler kanskje å farges om det blir feil også.

Anonymkode: 4d5d6...e30

har kort så tar nok ikke så lang tid nei, skal snakke med de 🙂

Anonymkode: 55ad1...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe ekstra fare for at håret faller av siden det er tynt? Gjorde ikke det når jeg stripa det, men helbleking er vil litt mindre skånsomt? 

Anonymkode: 55ad1...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...