AnonymBruker Skrevet 14. april #21 Del Skrevet 14. april Lei for lenge siden. Jeg liker fortsatt Facebook sånn passe, men det er bare fordi nyhetsfeeden min består av søte dyr og morsomme videoer. Anonymkode: 8798f...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulf-Bjarne Skrevet 14. april #22 Del Skrevet 14. april Jeg brukte et byrå tidligere, men har en ansatt som tar seg av mine sosiale medier. Da får jeg beskjed på merkedager og lager et dikt til samboer, gratulerer tante og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #23 Del Skrevet 14. april Har appene, men poster ikke stort lengre, og bruker sjeldent noe annet enn chat. Sluttet helt å følge influencere, er bare det samme hele tiden og man blir drittlei av alt våset. Blir egentlig litt flau av å tenke på hvor mye tid som er sløst bort på slik dumskap. Jeg leser heller en bok, mye sunnere for hjernen også. At influencer er et yrke og at de er blitt kjendiser med millionlønn er totalt uforståelig for meg. Tror imidlertid ikke det varer mange år til. De fleste med litt vett har for lengst innsett hvor fordummende det er å scrolle gjennom alle disse meningsløse snappene, men mange er dessverre avhengige. Anonymkode: 33460...3d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #24 Del Skrevet 14. april Insta og tiktok er lagt for hat her. Drittlei at dama sitter å konstant scroller på reels. Så mye tid sløst bort på noe så komplett unyttig, og det er hver eneste kveld før vi skal sove, istedetfor å dele litt kvalitetstid. Selv har jeg kuttet ned på det meste, men fortsatt noen jeg kommuniserer med på snap Anonymkode: 08a2b...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #25 Del Skrevet 14. april Facebook kommer jeg ikke inn på, lastet ned Instagram, men cringet av det som ble lagt ut der. Bruker bare Snapchat fordi mannen jeg liker er der og han sender meg bilder av seg selv 🙈🙈🙈🙈😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰 begynte å bruke Snapchat pga han. 😅 Anonymkode: cb534...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #26 Del Skrevet 14. april Jeg var veldig glad i Instagram, men nå har det blitt rene tiktok med bare videosnutter og jeg er så lei det rælet. Savner fotoalbumet mitt. FB brukes mest til å sjekke et par grupper, eller er det bare søppel i feeden.Snap liker jeg til å kommunisere med venner. Men ja, jeg bruker automatisk some mindre enn før. Anonymkode: 3ea4d...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. april #27 Del Skrevet 14. april Forum er jo også SoMe <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 14. april #28 Del Skrevet 14. april (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ganske mettet av sosiale medier som fb , Instagram og snapchat. Men rundt meg ser jeg venner, kollegaer og familie som er like hektet som for noen år siden. Skulle tro det begynte å dabbe i litt av?? Blir man ikke lei av år etter år å se på andre sine bilder? Man skulle tro det. Men folk har jo nesa i skjermen som aldri før. Synes dere at folk er mindre eller mer avhengig av telefonen nå kontra typ fem år siden? Venter liksom litt på at den telefonen kan få ligge i veska å hvile seg litt i veska eller noe, når man samles f.eks på en restaurant, bursdag, cafébesøk, ferie osv. Jeg er hvertfall lei selv... Hvor lenge skal vi holde på sånn egentlig...🙈 Anonymkode: cac2a...007 Jeg er mer dritt lei mennesker som klager på some enn some.. Og det går jo ikke en eneste uke uten at noen av dere skal klage og syte over some. Logg av da om some plager dere så infernalsk mye men kjære slette min tid, dere bruker jo dobbelt så mye tid på å klage på hva andre gjør enn å passe på dere selv.. You do you men jeg digger some 😍 For min del så bruker jeg some som f.eks instagram mer når jeg har en crapy dag og to enn ellers og jeg blir alltid i bedre humørav det!! Jeg følger kontoer med videoer og gjenkjenbare surrealistiske situasjoner og bilder som kan få meg til å le så hele sengen rister. Jeg følger med på ting, kontoer og mennesker som gir meg noe, gir meg inspirasjon eller gir meg følelsen av at jeg er ikke den eneste i verden som har en syk mørk humor. Eller gir meg gode tips til mat å lage på bål, eller inspirasjon til hjem og interiør, nye turveier, politikk. Alt mulig egentlig. Jeg legger ikke ut så mye selv, men innimellom men synes some er gøy og inspirerende, ja fremdeles. Hvorfor? Jo fordi some er ikke slik det var for 5 år siden, some utvikler seg og det er fremdeles så mye inspirasjon og nye ting å oppdage og lære om og se og følge med på.... Some gjenspeiler faktisk virkeligheten på den måten. Husk også på at Kvinneguiden også er some😉 Forum er some. Å sitte på some og klage på some eller å sitte på Internett og klage sin nød over Internett synes jeg er ironisk morsomt at en gjør igrunn. Nei vi kommer heldigvis aldri til å gå over til et samfunn slik det var før some, den tid er over. Men noen logger av men de fleste gjør det ikke. Endret 14. april av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #29 Del Skrevet 14. april skreppamedleppa skrev (46 minutter siden): Jeg er mer dritt lei mennesker som klager på some enn some.. Og det går jo ikke en eneste uke uten at noen av dere skal klage og syte over some. Logg av da om some plager dere så infernalsk mye men kjære slette min tid, dere bruker jo dobbelt så mye tid på å klage på hva andre gjør enn å passe på dere selv.. You do you men jeg digger some 😍 For min del så bruker jeg some som f.eks instagram mer når jeg har en crapy dag og to enn ellers og jeg blir alltid i bedre humørav det!! Jeg følger kontoer med videoer og gjenkjenbare surrealistiske situasjoner og bilder som kan få meg til å le så hele sengen rister. Jeg følger med på ting, kontoer og mennesker som gir meg noe, gir meg inspirasjon eller gir meg følelsen av at jeg er ikke den eneste i verden som har en syk mørk humor. Eller gir meg gode tips til mat å lage på bål, eller inspirasjon til hjem og interiør, nye turveier, politikk. Alt mulig egentlig. Jeg legger ikke ut så mye selv, men innimellom men synes some er gøy og inspirerende, ja fremdeles. Hvorfor? Jo fordi some er ikke slik det var for 5 år siden, some utvikler seg og det er fremdeles så mye inspirasjon og nye ting å oppdage og lære om og se og følge med på.... Some gjenspeiler faktisk virkeligheten på den måten. Husk også på at Kvinneguiden også er some😉 Forum er some. Å sitte på some og klage på some eller å sitte på Internett og klage sin nød over Internett synes jeg er ironisk morsomt at en gjør igrunn. Nei vi kommer heldigvis aldri til å gå over til et samfunn slik det var før some, den tid er over. Men noen logger av men de fleste gjør det ikke. Caramba, altså. Anonymkode: cb534...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå