Gå til innhold

Avviser menn på en mer indirekte måte enn kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg avviser alltid høflig; og ja, kanskje litt «indirekte». Det skyldes imidlertid neppe at jeg er mann, men at jeg er en hensynsfull person. Noen ganger, når hun ikke tar et nei for et nei, eller ikke skjønner avvisningen, blir jeg jo nødt til å være tydelig, men jeg vil helst slippe å være så direkte.

Anonymkode: 2bf3b...a2e

Kan jeg spørre hva du gjør når det blir indirekte og hun noen ganger ikke skjønner det? Lar du hente tro at det ikke var henne, men noe med deg/omstendigheter, osv?

Anonymkode: 0aa9c...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre hva du gjør når det blir indirekte og hun noen ganger ikke skjønner det? Lar du hente tro at det ikke var henne, men noe med deg/omstendigheter, osv?

Anonymkode: 0aa9c...f5a

Tja, det kan være så mangt. Noen ganger finner jeg på en dum (og åpenbart påfunnet) unnskyldning for å si nei takk til et forslag eller tilbud. Andre ganger snakker jeg det bort uten egentlig å svare. De aller fleste skjønner tegningen.

Anonymkode: 2bf3b...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 15.51):

Menn lærer av erfaring at mange kvinner takler direkte avvisning veldig dårlig. Mange blir aggressive, og mange begynner å slenge dritt.

Anonymkode: 56d38...bc0

Oh I See What You Did There GIFs | Tenor

Anonymkode: 41da4...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...