Gå til innhold

Hva forventer du at blir servert når det er invitert til «pølsefest»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 8.25):

 

 

 

 

Pølsefest er per definisjon for barn. Man ber ikke voksne folk på pølsefest 🤪

Anonymkode: 61754...418

Pølsefest går like fint til voksne som til barn. Hvorfor må man gjøre det komplisert når man kan gjøre det enkelt? 

Anonymkode: 373ff...8df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pølser, rekesalat, potetsalat, syltet rødløk, rå løk, sprøstekt løk, ketchup og sennep, lomper og pølsebrød. 

Anonymkode: 164ad...84b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 8.48):

Det er fortsatt en pølsefest for barn, men dere velger å legge til ekstra fordi dere har mange voksne der og ønsker å grille. Men det er ikke det man forventer hvis man er bedt på "pølsefest", som er trådens spørsmål. 

Anonymkode: 61754...418

 

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 8.52):

Jeg inviterer fast til pizzafest hvert år. Kun voksne. Da vet de at det er bunn laget fra bunnen, hvit og rød pizzasaus, ulike oster og toppinger, inkludert ting som fiken, skagenrøre, og mye forskjellig. Og pizza stekt i pizzaform.

Denne tråden handler om hva DU forventer når du blir bedt på noe. Din forventning er at pølsefest kun er enkel servering til barn. Men du føler for å svare alle andre som har en annen forventning, gitt hva som er vanlig i familie/omgangskrets. 

Anonymkode: 8398d...5ed

 

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 8.54):

Eh, jo, tråden spør spesifikt om hva vi forventer når vi bes på pølsefest. Jeg svarte de som svarte meg og mente min mening var feil. 

Anonymkode: 61754...418

Jeg forsto svaret ditt som at man ikke kunne forvente vår servering om man ble bedt på pølsefest. Men våre gjester gjør det, og i tråden her virker det som ganske mange gjør det om det er voksne som er invitert. (Vi har fest for hele familien, ikke bare på barnas premisser, selv om det er barna som har bursdag.)

Jeg synes absolutt hvem som blir invitert har mye å si for forventningene, men hvis det er tvil vil jeg bare anbefale ts å spesifisere hva hun mener med pølsefest i invitasjonen.

Anonymkode: dcf97...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og akkurat da innså han at han var ødelagt i sinnet av å henge på snuskete sider på nettet, griiiisegutten ..

Jeg burde jo latt være å skrive noe, men slik ble det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på setting. Barnebursdag, pølsefest etter dugnad osv, så holder det med wienerpølser ketsjup, sennep, sprøstekt løk, lomper og pølsebrød. 

Er det til grillfest, voksenbursdag osv, så ville jeg lagt til ulike typer pølser, gjerne noen litt bedre. Agurkmix, rekesalat, rå løk, grov sennep fra glass, hjemmelaget potetsalat, pølsebrød, lomper. 

Anonymkode: f7032...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...