Gå til innhold

Exen til samboer nekter at jeg møter opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er da ikke noe konkurranse. Det du må gjøre her er å tenke på ungene, hva som er best for dem. Også ta en avgjørelse derfra. 

Anonymkode: eddda...dc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eksen til samboer nekter at jeg kommer på offentlige arrangementer til bonusbarna, jeg har bodd med samboer i 4 år.

De gangene jeg har møt opp så er hun sur, sier ikke hei.. viser tydelig at hun er misfornøyd. Barna merker jo dette og hele situasjonen blir kjipt og dårlig stemning.

Har sagt til samboer at det kanskje er bedre at jeg ikke møter opp for det skader de barna så mye, men da føler jeg meg kjip for at jeg da ikke engasjerer meg i deres liv. Men jeg synes virkelig det er trist at de får dagen ødelagt pga en person som er sur og bitter.

føler meg helt rådvill, jeg møter opp, hilser høflig (hun sier ikke hei tilbake) hun ignorerer meg totalt og dette foran barna.

Jeg bare føler det blir så kjipt og kleint at jeg ønsker ikke å være der , men da vinner hun. Hva kan jeg gjøre?? jeg driter i om hun sier hei til meg eller ikke. men det jeg bryr meg om er at de barna opplever en konflikt, og den konflikten er egentlig ensidig. For jeg ønsker ikke å ha noe konflikt eller drama med henne, jeg skjønner ikke hva hun er imot meg.

Anonymkode: 46860...fb1

Herregud, enda et sykt damemenneske som bruker barna til å straffe at eksen gikk fra henne.

Jeg skulle nesten ønske at dette var straffbart, og at disse kjerringene som holder på sånn får både heftige bøter og risikerer fengselstraffer.

Dette opplevde jeg også de fem første årene av forholdet til min kjæreste, da jeg måtte holde meg helt unna da han hadde samvær med deres datter.

Det påvirket forholdet vårt og også våre fremtidsplaner, og jeg hater den kjerringa så inn i h****** at jeg håper hun brenner et visst sted den dagen  hun legger på røret.

Mødre som holder på sånn burde bli dømt til psykiatrisk vurdering, fordi de er f*** meg ikke riktig gode, og de burde aldri fått omsorgsevnen for barn!

Anbefaler Familierådgivnings kontor

Anonymkode: 7fbf2...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Herregud, enda et sykt damemenneske som bruker barna til å straffe at eksen gikk fra henne.

Jeg skulle nesten ønske at dette var straffbart, og at disse kjerringene som holder på sånn får både heftige bøter og risikerer fengselstraffer.

Dette opplevde jeg også de fem første årene av forholdet til min kjæreste, da jeg måtte holde meg helt unna da han hadde samvær med deres datter.

Det påvirket forholdet vårt og også våre fremtidsplaner, og jeg hater den kjerringa så inn i h****** at jeg håper hun brenner et visst sted den dagen  hun legger på røret.

Mødre som holder på sånn burde bli dømt til psykiatrisk vurdering, fordi de er f*** meg ikke riktig gode, og de burde aldri fått omsorgsevnen for barn!

Anbefaler Familierådgivnings kontor

Anonymkode: 7fbf2...ed5

Hilsen stemor fra helvete som ønsker at stebarna skal bli morløse. 

Anonymkode: eddda...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...