Gå til innhold

Går det ikke an å snakke ærlig med daten sin istedenfor å overkomplisere ting sånn som dere gjør her på KG-forum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja?

Anonymkode: f3438...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det går an. Jeg opplever også at det fungerer i de fleste tilfeller. 

Anonymkode: 7c2a7...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommuniserer alltid direkte med den det gjelder.

Men det er jo ikke alltid den andre er god til å kommunisere (som for meg da blir en dealbreaker).

Men av venner og bekjente er det flere som synes det er kjempevanskelig, de er redde for å bli avvist, de er redde for å bli misforstått, de har dårlig tro på seg selv, de har dårlige erfaringer fra tidligere... det er mange mer og mindre gode grunner for det.

Jeg kom selv til et punkt hvor jeg innså at hvis jeg ikke kan kommunisere direkte og fritt med en potensiell partner, da er det uansett ikke en partner for meg, og den innsikten gjorde at jeg ikke lenger gidder å ikke kommunisere direkte.

Anonymkode: 4fffa...c55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er litt som 4chan, enda ett av Internetts mange rumpehull. Ikke tro på en skit av det som står her. Det er mest en vegg/ekkokammer for damer som vil ventilere.

Anonymkode: 4d38c...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tid er forbi. I dag skal alle se hverandre, møte hverandre, paser seg for å krenke, emosjonell utroskap, mikroutroskap og være tankeleser for alt som partneren måtte ha i hodet.

Ooooog en drøss annet nytt surr.

Anonymkode: 8a631...64b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enig. Men det er visst mange som ikke tør si hva de tenker eller føler. Og for all del ikke spørre hva den andre tenker eller føler. Det er ikke rart det blir komplisert da, ingen kan jo lese tanker.

Anonymkode: 20c17...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...