AnonymBruker Skrevet 8. juni #41 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bukser med lavt liv 😂 Det ser ikke bra ut på høye menn som har pærekropp Anonymkode: 7469b...207 det ser ikke bra ut på unge jenter med perfekt kropp heller. Unødvendig å bruke fatshaming og aldersshaming som virkemiddel for å beskrive et plagg. Anonymkode: 1de76...9b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #42 Del Skrevet 8. juni Saggebukser og hettegensere. Særlig i kombinasjon. Ser rett og slett slaskete og motbydelig ut. Anonymkode: 2a499...450 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. juni #43 Del Skrevet 8. juni At personen er så oversminket at man ikke kjenner de igjen uten sminke... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 8. juni #44 Del Skrevet 8. juni For min egen del må det bli bukser med lavt liv. Ubehagelig å ha på, og helt umulige å få til å sitte ordentlig og holde seg på plass uten å sige. Jeg husker med gru hvor vanskelig det var å finne passende bukser da den moten var dominerende 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 9. juni #45 Del Skrevet 9. juni Oversizede, uformelige gensere med vide ermer (veldig utbredt nå dessverre) som soper opp ketchup og saus når man spiser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #46 Del Skrevet 9. juni Jeg synes den moten som er nå med at jenter går kledt i treningstøy som ser ut som det er malt på, også når de ikke trener, bør forsvinne og aldri komme igjen. Anonymkode: 56105...94c 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #47 Del Skrevet 9. juni Tenkte lenge momjeans, men så dukket de opp over alt en stund😭 Enig i at voldsomt tegnede bryn+lepper godt kan forsvinne! Anonymkode: 5db03...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 11. juni #48 Del Skrevet 11. juni Den «no make-up» trenden vi har nå med usminkede øyne (lyse vipper) og samtidig et tonn med foundation, pudder og contouring er så underlig og utenomjordisk at den trenger ikke komme tilbake 👽 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #49 Del Skrevet 11. juni de bikinibuksene som er nå, med 3/4 av rumpeballene hengende ute, kan godt dø. Takk. Anonymkode: 1de76...9b2 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 11. juni #50 Del Skrevet 11. juni Kinnskjegg og hele 90 tallet egentlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 11. juni #51 Del Skrevet 11. juni Mye av det som nevnes her er jo mote i dag. Bukser med lavt liv, alle unge jenter går med det nå. Skjørt over bukse, de aller mest moteriktige bruker det også. Tynne bryn er inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #52 Del Skrevet 14. juni On 6/8/2024 at 10:20 AM, AnonymBruker said: det ser ikke bra ut på unge jenter med perfekt kropp heller. Unødvendig å bruke fatshaming og aldersshaming som virkemiddel for å beskrive et plagg. Anonymkode: 1de76...9b2 Jeg skrev ingenting om verken alder eller overvekt. At en person har pærefasong handler ikke om fatshaming heller. Anonymkode: 7469b...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 14. juni #53 Del Skrevet 14. juni Milla29 skrev (På 7.5.2024 den 10.44): Tynne 90-talls øyebryn håper jeg aldri kommer tilbake. Ikke bare er det fælt å se på, men man ødela jo øyebryna sine med den overplukkingen også. De sneakers-lignende skoene med type innebygget kilhæl som var poppis for en del år tilbake. Styggeste skoene jeg har sett, og de innebygde høye hælene fikk jo folk til å se ut som om de hadde problemer med gangen. "Bole-buksene" fra 90-tallet som "alle" gikk med en periode. Rottehale og hockey-sveis på hårfronten håper jeg vi aldri ser igjen. Blå mascara. Ingen kler blå mascara! Cowboystøvletter - husker dette var en stooor trend da jeg gikk på ungdomsskolen, og alle gikk med disse - til alt. Så ikke ut! Og var vonde å gå i. De øyenbryna… de kommer tilbake dessverre. Jeg er generasjon X. Ung på slutten av 80-tallet. Da var det uplukka øyenbryn som gjaldt. De som hadde tynne bryn da var kvinner som hadde vært unge på 30-tallet, da tynne bryn sist var på moten og de hadde plukket de av seg. De pleide å tegne de opp med en svart strek 🫣 Var ikke noe fint. Til min store overraskelse kom de tynne bryna igjen på mote ila 90-tallet. Fortsatt ikke pent. Etter mine beregninger kommer tynne bryn på moten igjen ca 2040 😶🌫️ Satser på at jeg akkurat rekker å få det med meg 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 15. juni #54 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 14.36): de bikinibuksene som er nå, med 3/4 av rumpeballene hengende ute, kan godt dø. Takk. Anonymkode: 1de76...9b2 Signerer denne. Det er slitsomt å ufrivillig måtte se såpass mye rompe på stranda. Barn blir flaue, det sier sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #55 Del Skrevet 16. juni Oversized elsker jeg, så mye bedre enn den evige lange trenden med altfor små klær. Det ser bare stusselig ut. Duckfase og både påmalte firkantøyebryn og veldig smale. Øyebryn er best slik de er naturlige. Slengbukser Platåsko Bukser med oppkuttet søm (90-talls) Kjedelige farger som brunt, grått og militærgrønt. Kamuflasje, krig er faktisk ikke kult, noen gang. Anonymkode: 9992a...10c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #56 Del Skrevet 16. juni missLynch skrev (På 9.6.2024 den 10.12): Oversizede, uformelige gensere med vide ermer (veldig utbredt nå dessverre) som soper opp ketchup og saus når man spiser. Elsker slike gensere og aldri sopt opp saus eller ketchup. Spiser du rart? Menn i for liten dress, med lange spisse sko. Slik alle eiendomsmeglere gikk fra 2005 til 2020 omtrent. Ikke sett så mange de siste årene i den stilen, men de så jo ut som de ikke hadde hatt råd til en dress i riktig størrelse siden konfirmasjonen. Anonymkode: 9992a...10c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #57 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oversized elsker jeg, så mye bedre enn den evige lange trenden med altfor små klær. Det ser bare stusselig ut. Duckfase og både påmalte firkantøyebryn og veldig smale. Øyebryn er best slik de er naturlige. Slengbukser Platåsko Bukser med oppkuttet søm (90-talls) Kjedelige farger som brunt, grått og militærgrønt. Kamuflasje, krig er faktisk ikke kult, noen gang. Anonymkode: 9992a...10c Det er ikke sånn at alt som ikke er oversized er for smått, altså. Og noen lang trend med for små klær kan jeg ikke huske, jeg synes oversized har vært dominerende omtrent siden forrige istid. Klær som passer til kroppen de skal kle, som sitter godt over skuldre og rygg, som markerer livet, er og vil alltid være mer elegant og stilig enn teltmoten vi har nå. For eksempel en godt sydd kåpe med riktig lengde for den som skal bruke den, og markert midje. Ikke en sakk som henger rett ned fra skuldrene og ofte er så lang og rar i fasongen at den som har den på nærmest drukner i den. Den første passer til den som bruker den, og er kledelig og elegant samtidig. Den siste passer kanskje på papiret, fordi man har kjøpt riktig konfeksjonsstørrelse, men kledelig og elegant er det ikke, de fleste ender opp med å se ut som det har kledd seg ut i for store klær. Anonymkode: 28a6d...bd6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 16. juni #58 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 10.53): Ja faktisk, Chaplin hadde det og på bryllupsbildet til min oldefar har han slik bart. Han ble regnet som en veldig stilig mann den gang på trettitallet Anonymkode: 37b00...7f5 Chaplin hadde den barten fordi han partodierte Hitler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 16. juni #59 Del Skrevet 16. juni Jeg håper den moten med at man skal mene noe om hva alle andre går med dør ut og aldri kommer tilbake. Alt er ikke mote, noen ganger bør klær bare være klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solanum Skrevet 16. juni #60 Del Skrevet 16. juni Alt kler den smukke. Men vingen streket opp med kajal tør jeg påstå over 95% av alle kvinner gjør feil. Det ser ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå