Gjest No1*No1 Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april Jeg tenker på for eksempel sånn bart som Charlie Chaplin eller Adolf Hitler hadde. Har du et eksempel på noe så stygt at det ikke bør komme tilbake og er slettes ingen positiv klassiker i dine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april Har det noen gang vært mote med Hitler-bart?? Anonymkode: ca81f...10d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april Fad? Hva i all verden er det? Anonymkode: 30ad7...c18 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det noen gang vært mote med Hitler-bart?? Anonymkode: ca81f...10d Hitler mente nok det. Anonymkode: 3f407...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det noen gang vært mote med Hitler-bart?? Anonymkode: ca81f...10d Ja faktisk, Chaplin hadde det og på bryllupsbildet til min oldefar har han slik bart. Han ble regnet som en veldig stilig mann den gang på trettitallet Anonymkode: 37b00...7f5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april Haremsbukser og alle former for sagging, please! Anonymkode: 7ef7a...6d6 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 14. april #7 Del Skrevet 14. april Kinnskjegg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 14. april #8 Del Skrevet 14. april Haremsbukser ja. Fy søren så grusomt. Tynne øyenbryn. Og helt grusomt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #9 Del Skrevet 14. april Duck-lips og sånn conturing-sminke 🤮 Anonymkode: 1af6c...15d 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #10 Del Skrevet 14. april Den sminken i ?? 2016? De der giga øyebrynene som man tegnet som store firkanter, 13 lag med sparkel, være "on fleek" med tørr leppestift osv 😂😂😂😂 Anonymkode: aa52b...28e 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. april #11 Del Skrevet 14. april Skulderputer og bukser med lavt liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #12 Del Skrevet 14. april Jeg ønsker en snarlig død over oversized. Og når vi endelig har klart å ta livet av elendigheten bør vi kremere den, begrave den, og asfaltere oppå. Helt alvorlig, den trenden må dø snart, og den må for all del aldri komme tilbake. Anonymkode: 28a6d...bd6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #13 Del Skrevet 14. april Sagging, slengbukser, bare mager, slagstøvler og hotpants. Anonymkode: 56105...94c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #14 Del Skrevet 14. april Skulderputer!!! Oversized dressjakker🤮 skinny jeans og lave ankelstøvletter(ser ut som miss piggy….) Anonymkode: 8a47c...327 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 14. april #15 Del Skrevet 14. april Uggs. Ikke bare fordi det er lite flatterende, men fordi folk ofte ender opp med knekte ankler. Og i norsk klima blir de slitte og skitne med en gang. Shorts som er så korte at du kan se undersiden av rumpa. Bodycon kjoler... det var et øyeblikk. Tror det kun er Blake Lively som fikk det til å fungere 😅Det er en veldig spesifikk kroppstype som kler de kjolene. Oversized boblejakker. Louis Vuitton speedy og neverfull. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #16 Del Skrevet 6. mai Rottehale Anonymkode: 5e1ed...bf7 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 7. mai #17 Del Skrevet 7. mai Shorts og bukser dradd laaaaangt oppi hekken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #18 Del Skrevet 7. mai Kort, bleket hår styler rett opp i pigger. For begge kjønn Anonymkode: a0c3f...c49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 7. mai #19 Del Skrevet 7. mai Duckface! Hva var det folk tenkte på? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 7. mai #20 Del Skrevet 7. mai Tynne 90-talls øyebryn håper jeg aldri kommer tilbake. Ikke bare er det fælt å se på, men man ødela jo øyebryna sine med den overplukkingen også. De sneakers-lignende skoene med type innebygget kilhæl som var poppis for en del år tilbake. Styggeste skoene jeg har sett, og de innebygde høye hælene fikk jo folk til å se ut som om de hadde problemer med gangen. "Bole-buksene" fra 90-tallet som "alle" gikk med en periode. Rottehale og hockey-sveis på hårfronten håper jeg vi aldri ser igjen. Blå mascara. Ingen kler blå mascara! Cowboystøvletter - husker dette var en stooor trend da jeg gikk på ungdomsskolen, og alle gikk med disse - til alt. Så ikke ut! Og var vonde å gå i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå