Gå til innhold

Savner å bli slikket! Hvor mange blir slikket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, det gjør jeg ☺️ Liker å gi tilfredsstillelse til partner ☺️ Svelger ikke da 🫣

Anonymkode: edbdd...c2d

Ja, da er det merkelig at han ikke vil slikke deg. Selv slikker jeg heller enn å bli sugd.

Svelge eller ikke er jo et personlig valg, og ingen bør / kan kreve at du svelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker å slikke, når hun ikke er nyvasket nyter jeg desidert mest, helst 1-2 døgn etter siste dusj.

Anonymkode: 5fa55...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slikket mange flere enn jeg har pult. Noen ønsker bare å bli slikket og ber meg komme innom for anledningen, andre har jeg slikket ute på byen.

HC toalettet i diskoteket på gode gamle «Smuget» var perfekt for denslags.

Anonymkode: 5fa55...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har slikket mange flere enn jeg har pult. Noen ønsker bare å bli slikket og ber meg komme innom for anledningen, andre har jeg slikket ute på byen.

HC toalettet i diskoteket på gode gamle «Smuget» var perfekt for denslags.

Anonymkode: 5fa55...77b

Så du er ikke redd for sykdommer? Hpv kan smitte ved oralsex og det er stor økning i krefttilfeller som skyldes dette. Også i munn, hals og svelg. 

Anonymkode: 37495...6fe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsker å slikke, når hun ikke er nyvasket nyter jeg desidert mest, helst 1-2 døgn etter siste dusj.

Anonymkode: 5fa55...77b

Virkelig?

Smaker og lukter det ikke litt svette da?

Jeg synes underlivet har sin egen svettelukt som av og til kommer etter en stund. Vil ikke mannen min skal behøve å slurpe i seg det 😅

Anonymkode: 1700a...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 10.17):

Virkelig?

Smaker og lukter det ikke litt svette da?

Jeg synes underlivet har sin egen svettelukt som av og til kommer etter en stund. Vil ikke mannen min skal behøve å slurpe i seg det 😅

Anonymkode: 1700a...d41

Det er jo det som er deilig!

Anonymkode: 5fa55...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig har aldri foretrukket å bli slikket. Jeg liker bedre når han er fingernem. Det gir meg veldig lite at han har hodet sitt mellom beina mine. Da foretrekker jeg heller at vi kliner mens han fingrer meg for eksempel. Eksen min slikket meg hveeer gang vi hadde sex, hadde liksom ikke hjerte til å si at jeg ikke var så fan. Han jeg er med nå har aldri slikket meg, og det føles bra. Jeg kan godt suge han da, det er bare sexy å høre lydene han lager når jeg suger han, hehe.

Lang vei til poenget, men poenget er: Snakk med han. Jeg burde ha gjort det med eksen (det skal understrekes at vi ikke er ekser fordi han slikket meg da, heheh). 

Anonymkode: 4789d...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...