Gå til innhold

Noen her som har kjøpt og fått montert måltilpasset walk in closet/garderobe/bodinnredning? Hva betalte du for dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å innrede en knøttliten bod (ca. 3,7 kvm) med garderobeinnredning/skap. Men den er veldig liten, og jeg tror den beste løsningen er noe tilpasset etter mål. 

Noen som har lyst til å dele hvor mye dere betalte for deres måltilpassede garderobeinnredning? Og ca. størrelse på rommet?🙂

 

Anonymkode: 460b6...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en bod på sa samme størrelse. Den er akkurat lang nok til at jeg fikk inn 3x60 cm elfa moduler, så har fyllt hele veggen med det. Tipper jeg måtte ut med 20 000, men kjøpte på 50% på obs. Det er noen år siden. 

Anonymkode: 04f44...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en bod på sa samme størrelse. Den er akkurat lang nok til at jeg fikk inn 3x60 cm elfa moduler, så har fyllt hele veggen med det. Tipper jeg måtte ut med 20 000, men kjøpte på 50% på obs. Det er noen år siden. 

Anonymkode: 04f44...a15

Problemet mitt er noen vinkler og innebygde rør og greier som bygger ut litt, så det blir vanskelig å bare fylle hele veggen med elfa-moduler. Men tusen hjertelig takk for svar uansett 🙂 Frykter dette kommer til å bli dyrt, og koste mer enn hva det smaker.

Anonymkode: 460b6...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet mitt er noen vinkler og innebygde rør og greier som bygger ut litt, så det blir vanskelig å bare fylle hele veggen med elfa-moduler. Men tusen hjertelig takk for svar uansett 🙂 Frykter dette kommer til å bli dyrt, og koste mer enn hva det smaker.

Anonymkode: 460b6...0ee

Du kan kjøpe sånn stativ en henger klær på, og feks hyller til sko? Skru opp noen knagger og hyller feks? Kommer jo an på hvor profft du vil ha det, jeg gjorde mye selv, kjøpte ting skrudde opp og satte inn. Kunne sikkert vært gjort mye bedre, men jeg er fornøyd og kostet bare i tid og materialer:) 

Anonymkode: 65bdb...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du kan kjøpe sånn stativ en henger klær på, og feks hyller til sko? Skru opp noen knagger og hyller feks? Kommer jo an på hvor profft du vil ha det, jeg gjorde mye selv, kjøpte ting skrudde opp og satte inn. Kunne sikkert vært gjort mye bedre, men jeg er fornøyd og kostet bare i tid og materialer:) 

Anonymkode: 65bdb...79f

Jeg vil ha det profft og helt strøkent med en gang 😅 I tillegg vil jeg ha skap med spesielle funksjoner og smarte løsninger. Så jeg får høre om noen kan komme på gratis befaring, tenker jeg 😊

TS

Anonymkode: 460b6...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...