Hermann Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Hvorfor er det egentlig så mange menn som ikke håndterer sterke, selvstendige kvinner. Som har selvtillit og et godt økonomisk liv. Svar på dette karer. 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 jeg er ikke enig i påstanden. noen er det jo helt klart. hvor har du dette fra? Anonymkode: e74fb...d63 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Jeg tror dette gjelder menn som ikke har oppnådd det de ønsker i livet og som er usikre og derfor lett føler seg truet. Anonymkode: 82185...436 14 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 Som min mann sier bak en suksess rik mann så står det ei sterk kvinne. Anonymkode: 5666c...77e 5 1
Hermann Skrevet 12. april 2024 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som min mann sier bak en suksess rik mann så står det ei sterk kvinne. Anonymkode: 5666c...77e Er mannen din sukessfull? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg er ikke enig i påstanden. noen er det jo helt klart. hvor har du dette fra? Anonymkode: e74fb...d63 Kvinneguiden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror dette gjelder menn som ikke har oppnådd det de ønsker i livet og som er usikre og derfor lett føler seg truet. Anonymkode: 82185...436 Du sier noe der, godt poeng. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som min mann sier bak en suksess rik mann så står det ei sterk kvinne. Anonymkode: 5666c...77e Og bak en suksessfull kvinne står hun selv... Anonymkode: 6ef3f...70f 4 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 Hermann skrev (11 minutter siden): Hvorfor er det egentlig så mange menn som ikke håndterer sterke, selvstendige kvinner. Fordi de ikke har lyst, siden såkalt "sterke og uavhengige" kvinner sjelden er noen av delene i virkeligheten. Anonymkode: 0442f...12b 6 1
Bigote Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 8 minutter siden, Hermann said: Kvinneguiden Anbefaler å ikke bruke denne siden som en guide for viktige temaer i livet 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #9 Skrevet 12. april 2024 Hermann skrev (14 minutter siden): Hvorfor er det egentlig så mange menn som ikke håndterer sterke, selvstendige kvinner. Som har selvtillit og et godt økonomisk liv. Svar på dette karer. Ekte mannfolk kan håndtere sterke, selvstendige kvinner. Mitt inntrykk er at de kvinner som roper høyest om at menn ikke klarer det, er kvinner som ikke verdsetter å ha en ekte mann. De vet ikke hvordan de skal behandle og verdsette en mann…. Anonymkode: 2e226...460 5 1
Hermann Skrevet 12. april 2024 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og bak en suksessfull kvinne står hun selv... Anonymkode: 6ef3f...70f Ikke alltid. Det var Sindre Finnes som stod bak suksessen til Erna Solberg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #11 Skrevet 12. april 2024 Hermann skrev (9 minutter siden): Ikke alltid. Det var Sindre Finnes som stod bak suksessen til Erna Solberg. På hvilken måte? Opplys meg gjerne Anonymkode: 6ef3f...70f 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #12 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ekte mannfolk kan håndtere sterke, selvstendige kvinner. Mitt inntrykk er at de kvinner som roper høyest om at menn ikke klarer det, er kvinner som ikke verdsetter å ha en ekte mann. De vet ikke hvordan de skal behandle og verdsette en mann…. Anonymkode: 2e226...460 Ja, ekte mannfolk håndterer sterke selvstendige kvinner. Så, hva er en ekte mann for deg? Anonymkode: 6ef3f...70f
Jdz Skrevet 12. april 2024 #13 Skrevet 12. april 2024 Hermann skrev (34 minutter siden): Hvorfor er det egentlig så mange menn som ikke håndterer sterke, selvstendige kvinner. Som har selvtillit og et godt økonomisk liv. Svar på dette karer. Uenig i denne påstanden. Alle mine forhold har vært med «sterke, selvstendige kvinner». Hva skulle alternativet være? Svak og usikker? Ikke noe for meg i alle fall. 2 1
Raven.Writingdesk Skrevet 12. april 2024 #14 Skrevet 12. april 2024 Hermann skrev (37 minutter siden): Hvorfor er det egentlig så mange menn som ikke håndterer sterke, selvstendige kvinner. Som har selvtillit og et godt økonomisk liv. Svar på dette karer. Jeg er heller ikke enig i påstanden. De fleste ressurssterke menn vil helst ha en selvstendig kvinne med god selvtillit og godt økonomisk liv. Det er kun på KG jeg har sett menn skrive at det spiller ingen trille om dama har jobb eller utdanning så lenge hun er slank og pen. 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #15 Skrevet 12. april 2024 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ekte mannfolk kan håndtere sterke, selvstendige kvinner. Mitt inntrykk er at de kvinner som roper høyest om at menn ikke klarer det, er kvinner som ikke verdsetter å ha en ekte mann. De vet ikke hvordan de skal behandle og verdsette en mann…. Anonymkode: 2e226...460 Mitt inntrykk er at "sterk selvstendig kvinne" er kun en pen måte å si at man er selvsentrert og ikke klarer å oppføre seg. Det er ingen menn som har problemer med en kvinne som faktisk er sterk og selvstendig. Problemet oppstår når hun tror at hele verden går i ring rundt henne og blir ufin eller knekker sammen om hun ikke får alt hun peker på. Anonymkode: 64beb...a02 4 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #16 Skrevet 12. april 2024 Hermann skrev (38 minutter siden): Hvorfor er det egentlig så mange menn som ikke håndterer sterke, selvstendige kvinner. Som har selvtillit og et godt økonomisk liv. Svar på dette karer. Hvordan vet du dette? Hvor kommer påstanden fra? Anonymkode: fec66...3da
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #17 Skrevet 12. april 2024 Klart ekte menn håndterer det. Men kan de velge er det naturlig for sterke menn å ønske en kvinne som utfyller hans utilstrekkeligheter. Derfor vil de gjerne ha en kvinne som lar seg lede og har andre verdier enn å ha som hovedformål å være selvstendig økonomisk uavhengig. Snakker ut fra biologiske instinkter, og ikke politikk. Anonymkode: e3309...f60 1 1
Bacteria Skrevet 12. april 2024 #18 Skrevet 12. april 2024 Hvis man er sterk og selvstendig trenger man ikke å si det. Det er samme fenomen som menn som på død og liv må utbasuner at de er «snille», ev at de er såkalt «alfa». Det er noe cringe over folk som sier sånt om seg selv. Vil nesten gå så langt som å si at det er rødt flagg. Slike ting viser du ved dine handlinger, ikke med dine ord. 5 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #19 Skrevet 12. april 2024 Hvorfor velge en "sterk selvstendig kvinne"? Når man kan velge en kjærlig omsorgsfull dame... Anonymkode: c8c05...a1c 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #20 Skrevet 12. april 2024 Just now, Bacteria said: Hvis man er sterk og selvstendig trenger man ikke å si det. Det er samme fenomen som menn som på død og liv må utbasuner at de er «snille», ev at de er såkalt «alfa». Det er noe cringe over folk som sier sånt om seg selv. Vil nesten gå så langt som å si at det er rødt flagg. Slike ting viser du ved dine handlinger, ikke med dine ord. Enig. I tillegg til at det også et dårlig tegn når man hevder at den eneste grunnen til at man ikke får kjæreste er fordi at det andre kjønnet kun er ute etter en de kan undertrykke. Da har man både et spesielt perspektiv på det andre kjønn og man mangler trolig selvinnsikt når det kommer til hvorfor man er evig ufrivillig singel. Anonymkode: 64beb...a02 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå