Tough cookie Skrevet 22. april #81 Del Skrevet 22. april FruLine skrev (1 time siden): Når alt i livet skal bli tv eller show, er det vanskelig å ta det seriøst. Tror ikke dette er noe som varer lenge. Si ikke det, vi håper vel at hun har funnet kjærligheten for godt nå🥰 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 22. april #82 Del Skrevet 22. april FruLine skrev (3 timer siden): Når alt i livet skal bli tv eller show, er det vanskelig å ta det seriøst. Tror ikke dette er noe som varer lenge. Er dessverre litt skeptisk, jeg også, men gjett om jeg håper dette er ekte og at det varer! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 22. april #83 Del Skrevet 22. april happygilmore skrev (1 minutt siden): Er dessverre litt skeptisk, jeg også, men gjett om jeg håper dette er ekte og at det varer! Vedder 1000kr på maks 5år. 😇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 22. april #84 Del Skrevet 22. april Selv om jeg aldri kunne ha gjort det på samme måten som henne, og må innrømme at jeg har vært skeptisk til hele opplegget, så er jo dette mer i Elses personlighet og sånn som hun er vant til å jobbe, så kanskje det er helt den riktige måten å gjøre det for henne. Jeg håper det. Vi er alle ulike. Jeg krysser uansett fingrene og håper hun har funnet kjærligheten! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 22. april #85 Del Skrevet 22. april Unner henne all lykke, et fint par! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 22. april #86 Del Skrevet 22. april Kjekk kar 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 23. april #87 Del Skrevet 23. april FruLine skrev (23 timer siden): Vedder 1000kr på maks 5år. 😇 Hva får deg til å ønske å vedde om andres ulykke? Det har jeg ikke hørt om siden ungdomsskolen. Ser ikke problemet med at folk gjør ting på sin måte, og de færreste holder, uansett måten de møttes på. Oppfører folk i din vennekrets seg slik? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 23. april #88 Del Skrevet 23. april Har ikke sett på programme, siden jeg synes Else er slitsom og masete og lite morsom. Bor de sanmen også? Så bare bilde og leste litt om det på vg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. april #89 Del Skrevet 23. april Margit777 skrev (11 timer siden): Har ikke sett på programme, siden jeg synes Else er slitsom og masete og lite morsom. Bor de sanmen også? Så bare bilde og leste litt om det på vg 😄 De bor ikke sammen. Men han skal få nøkkel til hennes leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 26. april #90 Del Skrevet 26. april Forholdet er like fake som Petter + Vendela. Kun for å tjene prnter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 26. april #91 Del Skrevet 26. april Centimeteren skrev (33 minutter siden): Forholdet er like fake som Petter + Vendela. Kun for å tjene prnter Petter og Vendela er fortsatt sammen de. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 26. april #92 Del Skrevet 26. april 2 hours ago, Centimeteren said: Forholdet er like fake som Petter + Vendela. Kun for å tjene prnter Hvor mye kan Vendela & Petter tjene på det? Ingen store berømtheter, i hverken inn- eller utland. Ingen av dem lever under fattigdomsgrensen uansett, og tenker at de heller ville tatt seg en ekstra jobb enn å ofre tid og potensiell kjærlighet for et annet menneske. Else har jeg fulgt lite med på, men kan det være at hun allerede hadde møtt Tommy før hun startet planleggingen av "Else gifter seg", og de valgte å holde bryllupet slik? Jeg synes nemlig også det virker rart. Og i motsetning til Vendela og Petter, hadde Else en deadline for bryllupsdag over seg 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 29. april #93 Del Skrevet 29. april Meg.no skrev (På 26.4.2024 den 17.09): Hvor mye kan Vendela & Petter tjene på det? Ingen store berømtheter, i hverken inn- eller utland. Ingen av dem lever under fattigdomsgrensen uansett, og tenker at de heller ville tatt seg en ekstra jobb enn å ofre tid og potensiell kjærlighet for et annet menneske. Else har jeg fulgt lite med på, men kan det være at hun allerede hadde møtt Tommy før hun startet planleggingen av "Else gifter seg", og de valgte å holde bryllupet slik? Jeg synes nemlig også det virker rart. Og i motsetning til Vendela og Petter, hadde Else en deadline for bryllupsdag over seg De møttes da en Tommy kjenner meldte ham på å bli med på date med Else. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 29. april #94 Del Skrevet 29. april JennieB skrev (6 timer siden): De møttes da en Tommy kjenner meldte ham på å bli med på date med Else. Datteren til Stein Erik Hagen (Tommys arbeidsgiver) meldte Tommy på programmet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 1. mai #95 Del Skrevet 1. mai On 4/26/2024 at 5:09 PM, Meg.no said: Hvor mye kan Vendela & Petter tjene på det? Ingen store berømtheter, i hverken inn- eller utland. Ingen av dem lever under fattigdomsgrensen uansett, og tenker at de heller ville tatt seg en ekstra jobb enn å ofre tid og potensiell kjærlighet for et annet menneske. Else har jeg fulgt lite med på, men kan det være at hun allerede hadde møtt Tommy før hun startet planleggingen av "Else gifter seg", og de valgte å holde bryllupet slik? Jeg synes nemlig også det virker rart. Og i motsetning til Vendela og Petter, hadde Else en deadline for bryllupsdag over seg Ok. Men alle vet at Else og Staysmann egentlig er kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå