Gå til innhold

Føles rart ut, er det feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei har datet en en stund og for en uke siden gikk vi videre og ble fysiske og mer rommantiske.

 

Synes det føles rart ut. Er det for at det er nytt? Og uvant? Er det vanlig å føle slik når en seriøs romantisk relasjon kommer raskt og uventet?

Anonymkode: 9fc37...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk du den eneste som kan vite.  Hvordan skal vilt fremmede på et chatteforum kunne vite noe om intuisjon og magefølelsen din og om den er riktig eller ikke? 

Anonymkode: 113a6...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden du avsluttet forrige forhold? Sammenligner du daten med eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, imagineme said:

Er det lenge siden du avsluttet forrige forhold? Sammenligner du daten med eksen?

Det er to pr siden og han var min første. Har ikke datet før denne nye mannen prlutselig kom inn i livet mitt. Er veldig glad for at jeg har møtt han.

 

Har ikke tenkt noe særlig på exen. Kan gå flere uker før jeg får en tanke men ja nå sammenlikner jeg nok med exen. Det er i god favør til den nye mannen.

 

Jeg lurer på om litt rar magefølelse ikke kommer av at vi har begynt å bli romantiske og intime i seg selv men heller at vi er i begynnelsen av 20 årene begge to og han er 3 år yngre enn meg. Tenker litt på hva andre skal tenke?

Hvordan livet hadde blitt om jeg fant litt eldre mann. Tingen er jo at jeg har begynt å jobbe og han er fortsatt i begynnelsen av studiene. 

Anonymkode: 9fc37...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er to pr siden og han var min første. Har ikke datet før denne nye mannen prlutselig kom inn i livet mitt. Er veldig glad for at jeg har møtt han.

 

Har ikke tenkt noe særlig på exen. Kan gå flere uker før jeg får en tanke men ja nå sammenlikner jeg nok med exen. Det er i god favør til den nye mannen.

 

Jeg lurer på om litt rar magefølelse ikke kommer av at vi har begynt å bli romantiske og intime i seg selv men heller at vi er i begynnelsen av 20 årene begge to og han er 3 år yngre enn meg. Tenker litt på hva andre skal tenke?

Hvordan livet hadde blitt om jeg fant litt eldre mann. Tingen er jo at jeg har begynt å jobbe og han er fortsatt i begynnelsen av studiene. 

Anonymkode: 9fc37...dbe

Så lenge det ikke er mer enn 3 år mellom dere og dere begge er i begynnelsen/midten av 20-årene skal du absolutt ikke tenke noe på aldersforskjellen her 🙂

Det er fint at du tenker godt om den nye kjæresten/daten din, det skal du fortsette med. 

Siden dere fremdeles er såpass unge spiller det ingen rolle om en av dere studerer, dere er tross alt "bare" kjærester. Fokuser på å gjøre kjæresteting og kos dere. Om dette varer, så kommer det "seriøse" senere i livet og da er dere begge i jobb 🙂

Lykke til!

Endret av imagineme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt meg på folk som ikke har bittelitt motstridende følelser og tvil.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal følge magefølelsen, det skal ikke føles rart, bare vidunderlig, og du skal glede deg til neste gang.

Aldersforskjellen kan bli et problem, dine venner og han går neppe veldig overens.

Been there done that, og det ble for mye for min del.

Anonymkode: 260b9...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Isambard said:

Jeg har aldri skjønt meg på folk som ikke har bittelitt motstridende følelser og tvil.

Men hva er disse motstridenes følelsene? Er det tvil eller bare at det føles unaturlig selv om det er veldig fint??

Anonymkode: 9fc37...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du skal følge magefølelsen, det skal ikke føles rart, bare vidunderlig, og du skal glede deg til neste gang.

Aldersforskjellen kan bli et problem, dine venner og han går neppe veldig overens.

Been there done that, og det ble for mye for min del.

Anonymkode: 260b9...269

Vi har felles venner og møttes på det viset.

 

Gleder meg veldig til hver gang vi møtes og ringes. 

Anonymkode: 9fc37...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hva er disse motstridenes følelsene? Er det tvil eller bare at det føles unaturlig selv om det er veldig fint??

Anonymkode: 9fc37...dbe

Jeg vet ikke hva det er i ditt tilfelle. Det er vel rett og slett uvant med en ny person i senga, at du blir litt selvbevisst og kanskje vanskelig å la seg rive helt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år er ikke stor aldersforskjell. Hadde den ene vært femten, og partnere 3 år yngre, ville det vært noe annet. 

Anonymkode: ba14a...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...