Gå til innhold

Er det greit å være utro for å få likevekt i forholdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er jo flere her på forumet (menn) som mener at hvis dama har hatt flere partnere enn ham før de ble sammen, er det helt greit å være utro for å "jevne ut" antallet. Flere andre (også menn) mener at dama er kjip hvis hun ikke gjør absolutt alt hun har gjort med eksene sine i sengen, inkludert lite frivillige greier, med sin nye mann. Så det er nok dessverre ikke troll. Masse sjåvinistiske menn rundt omkring i Norges land.

Anonymkode: 7439a...39e

Ja, det er helt greit

Anonymkode: c7655...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis jeg har prøvd noe seksuelt og mislikte det sterkt så er det ikke ett godt argument at «jammen 😫😫😫 du har gjort det før jooooo😫😫 hva med meg😫😫😫… da må jeg ååå fååå loooov😫😫»

Mennesker som tenker sånn er patetiske sutrekopper.. som en liten unge som argumenter «jammen alle andre får lov.. så urettferdig» 

Nei, det er ikke urettferdig. Skjerp dere, bli voksne og ansvarlige mennesker som alle oss andre. Snakk sammen, sett grenser og respekter hverandre. 

Anonymkode: 4d2dc...a2b

Det er jo bare det at TS vil oppleve det samme som sin partner, er ikke det greit da? Hvis hun ikke vil så kan han vel gjøre det utenfor forholdet? 

Anonymkode: c7655...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo bare det at TS vil oppleve det samme som sin partner, er ikke det greit da? Hvis hun ikke vil så kan han vel gjøre det utenfor forholdet? 

Anonymkode: c7655...c7f

You snooze, you loose. Han kunne hatt trekant før forholdet deres han også, men lot det være. 

Anonymkode: d4bd0...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 23.27):

Kjæresten min har sagt at hun ikke vil ha trekant med meg, men jeg har fått vite at hun har hatt det med en annen tidligere. Jeg føler ikke jeg betyr noe for kjæresten min når hun har latt en annen mann få oppleve det mens jeg aldri har gjort det

Anonymkode: 5ca51...6ad

Da blir du singel og gjør akkurat hva du vil.

Også venter du med forhold til du er moden nok til å skjønne hvor dumt spm dette er 

Anonymkode: 7103a...072

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

You snooze, you loose. Han kunne hatt trekant før forholdet deres han også, men lot det være. 

Anonymkode: d4bd0...10d

Ja, men det er jo urettferdig, skal ikke TS få oppleve det å ha trekant? Kan han ikke bare få lov til dette av kjæresten hvis ikke hun vil?

Anonymkode: c7655...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men det er jo urettferdig, skal ikke TS få oppleve det å ha trekant? 

Anonymkode: c7655...c7f

Joda, ts kan bli singel og fikse denne mangelen i dag!

Anonymkode: d4bd0...10d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan da umulig være voksen? Du er ikke klar for noe forhold ihvertfall 

Anonymkode: b9604...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men det er jo urettferdig, skal ikke TS få oppleve det å ha trekant? Kan han ikke bare få lov til dette av kjæresten hvis ikke hun vil?

Anonymkode: c7655...c7f

Så klart kan han det, men da må han også ta konsekvensene av det 

Anonymkode: b9604...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...