Gå til innhold

Dypt forelsket i en mann jeg ikke kan få.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er drømmemannen. Men han vil ikke ha meg. Hva skal jeg gjøre? Har likt han i snart ett år. Vi jobber sammen. 

Anonymkode: c3f2e...57d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at han ikke vil ha deg?

Anonymkode: 98877...fc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er drømmemannen. Men han vil ikke ha meg. Hva skal jeg gjøre? Har likt han i snart ett år. Vi jobber sammen. 

Anonymkode: c3f2e...57d

Lol med drømmemann, basert på pulings-tiltrekking og bare kjemiske reaksjoner oppe i det irrasjonelle hodet ditt. En drømmemann er en mann som er villig til å ta en kule for deg hvis det hadde kommet til stykket. DET er en drømmemann, som står med deg i tykt og tynt til siste pust - og vice versa, samme for kvinnen. 

Du har bare en definisjon av en "drøm" som går ut på Tinder pulings godkjenning - selv om dere jobber sammen - da kan dere hoppe over Tinder sveipen, og ellers sikkert at fyren tjener mer enn deg, har "status" og det er sånt du liker deg å smykke deg med noe som gjør at Pussy Juice Production eskalerer til nye høyder 😂 Tragisk. 

Anonymkode: 8741e...c18

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 time siden):

Prøv deg?

Mangler det en "d"? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lol med drømmemann, basert på pulings-tiltrekking og bare kjemiske reaksjoner oppe i det irrasjonelle hodet ditt. En drømmemann er en mann som er villig til å ta en kule for deg hvis det hadde kommet til stykket. DET er en drømmemann, som står med deg i tykt og tynt til siste pust - og vice versa, samme for kvinnen. 

Du har bare en definisjon av en "drøm" som går ut på Tinder pulings godkjenning - selv om dere jobber sammen - da kan dere hoppe over Tinder sveipen, og ellers sikkert at fyren tjener mer enn deg, har "status" og det er sånt du liker deg å smykke deg med noe som gjør at Pussy Juice Production eskalerer til nye høyder 😂 Tragisk. 

Anonymkode: 8741e...c18

Hæ?

Anonymkode: a3881...277

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og..

Jeg griner. Han dater. Topp stemning..

Anonymkode: 2f19b...d13

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Lol med drømmemann, basert på pulings-tiltrekking og bare kjemiske reaksjoner oppe i det irrasjonelle hodet ditt. En drømmemann er en mann som er villig til å ta en kule for deg hvis det hadde kommet til stykket. DET er en drømmemann, som står med deg i tykt og tynt til siste pust - og vice versa, samme for kvinnen. 

Du har bare en definisjon av en "drøm" som går ut på Tinder pulings godkjenning - selv om dere jobber sammen - da kan dere hoppe over Tinder sveipen, og ellers sikkert at fyren tjener mer enn deg, har "status" og det er sånt du liker deg å smykke deg med noe som gjør at Pussy Juice Production eskalerer til nye høyder 😂 Tragisk. 

Anonymkode: 8741e...c18

Generaliseringen din og hvor ironisk urasjonell du er, samtidig som du dømmer ts for å være det er det tragiske her. 

 

Til ts. Det er vanskelig å gå videre når du møter han så ofte. Har du prøvd å date andre? Eller bare flørte med noen? Tror du må prøve å få oppmerksomheten din videre.

Anonymkode: 85833...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg og..

Jeg griner. Han dater. Topp stemning..

Anonymkode: 2f19b...d13

Date du å, få han ut av systemet med nye impulser. Det vil bli bedre en dag selv om det gjør vondt nå. 

Anonymkode: 85833...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må onanere før du går på jobb. Gjør du det vil du merke at han ikke er så drømmemann likevel neste gang du kommer på jobb.

Anonymkode: 3813d...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan vet du at han ikke vil ha deg?

Anonymkode: 98877...fc4

Han gir ingen signaler. 

Anonymkode: c3f2e...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (8 timer siden):

Prøv deg?

Har ikke det. Jeg later som ingenting.

Anonymkode: c3f2e...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må onanere før du går på jobb. Gjør du det vil du merke at han ikke er så drømmemann likevel neste gang du kommer på jobb.

Anonymkode: 3813d...8e5

Jeg er ikke kåt.

Anonymkode: c3f2e...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lol med drømmemann, basert på pulings-tiltrekking og bare kjemiske reaksjoner oppe i det irrasjonelle hodet ditt. En drømmemann er en mann som er villig til å ta en kule for deg hvis det hadde kommet til stykket. DET er en drømmemann, som står med deg i tykt og tynt til siste pust - og vice versa, samme for kvinnen. 

Du har bare en definisjon av en "drøm" som går ut på Tinder pulings godkjenning - selv om dere jobber sammen - da kan dere hoppe over Tinder sveipen, og ellers sikkert at fyren tjener mer enn deg, har "status" og det er sånt du liker deg å smykke deg med noe som gjør at Pussy Juice Production eskalerer til nye høyder 😂 Tragisk. 

Anonymkode: 8741e...c18

Hilsen Bitter Incel 🙄På tide for deg å logge av Kg og komme seg en tur ut fra kjelleren, tenker jeg vi sier til det oppgulpet der.

Anonymkode: 4416c...d81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Date du å, få han ut av systemet med nye impulser. Det vil bli bedre en dag selv om det gjør vondt nå. 

Anonymkode: 85833...19a

Jeg har prøvd. Jeg føler ingenting for dem og blir bare enda mer lei meg og over at de ikke greier møte noen av mine behov, mens han jeg har følelser har lignende behov og forventninger så han gir det av seg selv. Tanken på sex med noen andre gjør meg og fysisk uvel..

Anonymkode: 2f19b...d13

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Han gir ingen signaler. 

Anonymkode: c3f2e...57d

 

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke det. Jeg later som ingenting.

Anonymkode: c3f2e...57d

Nei, men dette går nok veien, skal du se 👍

Anonymkode: 4385b...957

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:gruppeklem: Slitsomt, men det kan være lurt å snakke med noen om det. Hvis ikke, blir det som en trykkoker i sinnet som bare forverrer situasjonen.

Viktig å realitetsorientere seg. Det er sjeldent dagdrømming og virkelighet er forenelig 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gi noen signaler. Han kan bli interessert hvis han merker at du er det. Du går kanskje under radaren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har ikke det. Jeg later som ingenting.

Anonymkode: c3f2e...57d

Hvorfor prøver du deg ikke på en ok måte? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 minutt siden):

Hvorfor prøver du deg ikke på en ok måte? 

Har ikke lyst å dumme meg ut.

Anonymkode: c3f2e...57d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...