Gå til innhold

Opplevd mye vondt, men har en god sameksistens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For det er det vi gjør. Vi eksisterer sammen. Vi har en flott hverdag der vi deler på alle praktiske oppgaver. Har et godt økonomisk samarbeid mot felles mål. Orden i huset og ferielaner. 

Vi er veldig gode venner som har vært gift i 8 år. Lang historie som ufrivillig barnløs. Det betyr mye fordi vi har vært gjennom inngrep og undersøkelser. Jeg føler det har ødelagt mye for at han skal kunne se på meg som et seksuelt vesen. All det mekaniske bak alle uttakene osv. 

Så etter all innsatsen er vi barnløse og sexløse. Med et godt samliv. 

Jeg er ikke klar for å gå fra mannen min. Men jeg trenger nærhet og begjær. Han er nok nær er aseksuell.  Det er 6 mnd siden sist gang jeg sa at "nå må vi ligge ilag."

Jeg er fristet til å ha sex med andre. Jeg vil ikke skilles nå. Jeg greier ikke gå fra mannen etter alt vi har vært gjennom. Men jeg savner nærhet. Å bli begjært. Å føle meg deilig. Å føle meg levende. Sex er ikke alt, men jeg vet ikke om jeg kan leve livet ut med solo-sex heller.

Anonymkode: c3193...04f

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår godt at du savner den fysiske intimiteten. Høres tungt ut, dilemmaet mellom å bli og gå. 

Er åpent forhold en mulighet? 

Kanskje du ikke er klar nå, men at du er i en prosess der du går fra ham til slutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...