Gå til innhold

Her er det lov å skryte av seg selv!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, fuck janteloven!

Jeg bestemte meg for et par uker siden om at jeg skulle ta meg kraftig sammen.

Er småbarnsmor og har virkelig sett ut som en sliten variant sådan siden sønnen min kom til verden for snart 2 år siden.

Har tuslet rundt i slitte joggebukser med svarte ringer under øynene, usminket med det ulykksalige håret som har fått 0 pleie til alle kanter. Gikk opp over 10 kg ifbm med svangerskapet og har levd på sjokolade og ultraprossesert mat de siste årene.

• Nå har jeg endret kosthold, byttet junk og godis med grønnsaker, frukt og noe fisk. 

• Har begynt å trene samt fokusere på hverdagsmosjon (går f.eks av bussen et par stopp før for å gå resten eller velger trappen i stede for heis). 

• Farget og pleiet håret

• Bruker gode hudpleieprodukter og hverdagssminke

• Har kjøpt inn en ny garderobe med pene, komfortable hverdagsklær jeg trives i (mye bruktkjøp)

Jobber primært på hjemmekontor så har ikke vært innom kontoret på de ukene. Da jeg kom på jobb i dag fikk jeg masse positive tilbakemeldinger. Det føltes godt og ga skikkelig motivasjon for å fortsette 😄

Hva godt har du gjort for deg selv i det siste?

Anonymkode: f1908...992

  • Liker 1
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp, fuck janteloven!

Jeg bestemte meg for et par uker siden om at jeg skulle ta meg kraftig sammen.

Er småbarnsmor og har virkelig sett ut som en sliten variant sådan siden sønnen min kom til verden for snart 2 år siden.

Har tuslet rundt i slitte joggebukser med svarte ringer under øynene, usminket med det ulykksalige håret som har fått 0 pleie til alle kanter. Gikk opp over 10 kg ifbm med svangerskapet og har levd på sjokolade og ultraprossesert mat de siste årene.

• Nå har jeg endret kosthold, byttet junk og godis med grønnsaker, frukt og noe fisk. 

• Har begynt å trene samt fokusere på hverdagsmosjon (går f.eks av bussen et par stopp før for å gå resten eller velger trappen i stede for heis). 

• Farget og pleiet håret

• Bruker gode hudpleieprodukter og hverdagssminke

• Har kjøpt inn en ny garderobe med pene, komfortable hverdagsklær jeg trives i (mye bruktkjøp)

Jobber primært på hjemmekontor så har ikke vært innom kontoret på de ukene. Da jeg kom på jobb i dag fikk jeg masse positive tilbakemeldinger. Det føltes godt og ga skikkelig motivasjon for å fortsette 😄

Hva godt har du gjort for deg selv i det siste?

Anonymkode: f1908...992

Å så deilig å få lov til å skryte av seg selv. 

Jeg la om kostholdet for et halvt år siden, og har gått ned 11 kg - fra overvektig til normalvektig. Har startet å trene på senter og er der 2 timer to ganger per uke, kardio og styrke. Nå er det røyken som står for tur, gruer meg til det, men jeg kan virkelig ikke ødelegge alle den andre gode fremgangen med å fortsette med det tullet der!

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på et kurs for å lære avslapning. Har stramme muskler overalt som gjør vondt. Jeg har også lagt om kostholdet til mye grønnsaker, minimalt med ultraprosessert mat. 

Flere ting står på programmet, men disse to til å begynne med. 

Anonymkode: 5d095...aa2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten småbarnsmor i ett lykkelig ekteskap og falleferdig hus. I dag har vi begynt på huset, og fy fader så flinke vi har vært til å handle, være, rive og rydde!! 

Er kaotisk her, kanskje værst på soverommene, men det blir så bra 😍

Anonymkode: 883bd...cd8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (11 minutter siden):

Å så deilig å få lov til å skryte av seg selv. 

Jeg la om kostholdet for et halvt år siden, og har gått ned 11 kg - fra overvektig til normalvektig. Har startet å trene på senter og er der 2 timer to ganger per uke, kardio og styrke. Nå er det røyken som står for tur, gruer meg til det, men jeg kan virkelig ikke ødelegge alle den andre gode fremgangen med å fortsette med det tullet der!

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har meldt meg på et kurs for å lære avslapning. Har stramme muskler overalt som gjør vondt. Jeg har også lagt om kostholdet til mye grønnsaker, minimalt med ultraprosessert mat. 

Flere ting står på programmet, men disse to til å begynne med. 

Anonymkode: 5d095...aa2

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er sliten småbarnsmor i ett lykkelig ekteskap og falleferdig hus. I dag har vi begynt på huset, og fy fader så flinke vi har vært til å handle, være, rive og rydde!! 

Er kaotisk her, kanskje værst på soverommene, men det blir så bra 😍

Anonymkode: 883bd...cd8


Ååå, hurra!! Så flinke dere er! 😄 Så godt å se så mye positivitet på forskjellige områder 😍

ts

Anonymkode: f1908...992

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bestemte meg for et par uker siden om at jeg skulle ta meg kraftig sammen.

* high five * 👍 👍 👍
 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har meldt meg på et kurs for å lære avslapning.

Så bra! 🌱 📖

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I dag har vi begynt på huset, og fy fader så flinke vi har vært til å handle, være, rive og rydde!! 

Whoohoo yeah!  💪

Anonymkode: e8276...1fe

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å lese! Jeg føler på det samme de gangene jeg sparker meg bak og kommer på trening selv om jeg overhodet ikke har lyst. Mestringsfølelsen etterpå gjør det så verdt det! Og så blir det en motivasjonsfaktor videre. Det blir en positiv spiral som blør inn i resten av livet. Utfordringer på jobb eller sosialt - dette klarer jeg å stå i når jeg hadde en hardøkt i går som jeg ikke var motivert for 💪

Anonymkode: 29838...e29

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...