Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke er spesielt opptatt av musikk? K


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er ganske vanlig. Jeg er musikkentusiast og har mange av samme slaget rundt meg fordi jeg henger i miljøet og lager musikk selv, så føler meg på en måte litt "bortskjemt" sånn sett. Mye fin musikk der ute, tanken på at det er uoppdaget fantastisk musikk der ute gjør meg ganske gira. 

Anonymkode: a0f14...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

At folk ser etter en kjæreste med lik musikksmak som dem selv er totalt uforståelig for meg, det spiller vel ingen rolle? 

Anonymkode: cf3ab...8bc

Tja, hvis han hadde insistert på å høre på danseband hele dagen på høyt volum, så kunne jeg ikke vært i hus med ham. Så jeg skjønner jo at musikk betyr noe ved partnervalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (2 minutter siden):

Tja, hvis han hadde insistert på å høre på danseband hele dagen på høyt volum, så kunne jeg ikke vært i hus med ham. Så jeg skjønner jo at musikk betyr noe ved partnervalg.

Ser den, men da handler det jo mer om tidsbruk og volum enn musikken i seg selv. Jeg hadde syntes det var fryktelig slitsomt å i det hele tatt være sammen med en person som måtte høre på noen form for musikk på høyt volum dagen lang.

Anonymkode: cf3ab...8bc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mange krav til en partner men hvis hun ikke liker Sonic Youth er det takk og farvel.

Anonymkode: e5d9c...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er utdannet og jobber som musiker, og jeg er egentlig ikke så interessert i å høre på musikk, jeg heller. Jobben min er bare lyd, lyd og atter lyd, så hvis jeg absolutt skal hører på noe, så hører jeg heller på lydbok og podcast. Aller helst ser jeg på film og TV, leser bøker eller spiller data.

Anonymkode: 743a8...feb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hehe, jeg er utdannet og jobber som musiker, og jeg er egentlig ikke så interessert i å høre på musikk, jeg heller. Jobben min er bare lyd, lyd og atter lyd, så hvis jeg absolutt skal hører på noe, så hører jeg heller på lydbok og podcast. Aller helst ser jeg på film og TV, leser bøker eller spiller data.

Anonymkode: 743a8...feb

Egentlig ganske logisk - det blir litt som dem som jobber på en sjokoladefabrikk; man blir ikke så begeistret for sjokolade når arbeidsdagen er over.

Yodas skrev (53 minutter siden):

Tja, hvis han hadde insistert på å høre på danseband hele dagen på høyt volum, så kunne jeg ikke vært i hus med ham. Så jeg skjønner jo at musikk betyr noe ved partnervalg.

Danseband er ikke yndligsmusikken min, for å si det pent, men det finnes tross alt musikksjangere som byr på mer praktiske problemer i hverdagen enn danseband:

pon_3760.gif

Anonymkode: ec308...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...