Gå til innhold

Fuktighetsgivende toner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med en god fuktgivende toner de vil anbefale? Er i prosess med Tretinoin og får det til å fungere fint med cerave pm lotion, samt LRP cicaplast b5. Er ikke synlig tørr, men ønsker å gi huden ekstra fukt om morgen. Kan ikke ha aktive ingredienser pga Tretinoin. 

Anonymkode: 6e1e1...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville prøvd Klairs sin, den uten parfyme. Supple preparation, finnes i travel size så du får testet uten gjøre bomkjøp ☺️

Den svir ikke og gir masse fukt. Liker å legge den i flere lag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laneige Cream Skin Toner & Moisturizer! Super fornøyd med den!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, laperla said:

Ville prøvd Klairs sin, den uten parfyme. Supple preparation, finnes i travel size så du får testet uten gjøre bomkjøp ☺️

Den svir ikke og gir masse fukt. Liker å legge den i flere lag.  

Enig med denne, Klairs sin er kjempefin! Jeg har den som er uten lukt, for jeg kan være ganske sensitiv og da er det greit å unngå for mye parfyme til tider. De selger den blant annet på Farmasiet (som stadig har rabatt på den), men også flere andre plasser (Lyko, Skincity i alle fall tror jeg, sikkert Bangerhead også) :) 

Jeg legger to lag med den, så 3-5 lag med Dr Ceuracle Kombucha essence, for jeg er SÅ tørr og dette har virkelig hjulpet meg. Huden min er endelig balansert (til og med gjennom vinteren, som er en tid jeg alltid har slitt med huden), å få nok fukt er SÅ viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd noen av disse? Har også aknehud, så er redd for å prøve nye ting😌

ts

IMG_7190.png

IMG_7189.png

Anonymkode: 6e1e1...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...