Gå til innhold

Hva er hobbyene dine? Hva gjør du på når du kjeder deg? Hva gjør deg glad og lykkelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg akkurat nå!

Anonymkode: 76654...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrive og motta brev og postkort.

(Ja, håndskrevet, penn og papir, frimerke)

Anonymkode: 16645...8b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder kan jeg like puslespill, lesing og diamond art. Prøvde også lego, noe som var koselig, men jeg er nok ikke interessert nok til å ha det som hobby.

Følger med her for litt inspirasjon til andre ting! ☺️

Anonymkode: 09052...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å scrolle på nett og i ulike nettbutikker, se hvilke nyheter som har kommet inn i butikker, se serier/filmer, lese bok, høre på podcast mens jeg rydder og fikser hjemme, gå en lang tur med pod på ørene

Anonymkode: f5db4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puslespill, sying, tegne, gå tur, trene, yoga, lese, lage smykker og macrame, lage mat, stelle med planter og hage. 

Anonymkode: 1c19f...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver, leser, fotograferer, leker meg i Adobe programmer etc. Jeg er veldig kreativ, og bruker fritiden min på å få utløp for den 😊

Anonymkode: 36a80...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikking, puslespill, diamond paintings, lego, gaming. 

Anonymkode: 8bf61...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming, droneflyging, sjakk, sykling holder meg okkupert mye.

Anonymkode: c6197...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syr bunadssøm, har sydd mange forkleborder og halskrager etc både i smøyg og hardangersøm, selger de på Finn for en pen sum :) 

Anonymkode: 68d80...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skriver, leser, fotograferer, leker meg i Adobe programmer etc. Jeg er veldig kreativ, og bruker fritiden min på å få utløp for den 😊

Anonymkode: 36a80...3ee

... også trener jeg masse, så ikke alt bare blir stillesitting 😊

Anonymkode: 36a80...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming, binge tv-serier, film, gå tur (alene, med venner, spille pokemon go, stolpejakt, geocaching...), trene, puslespill, lese bøker, se YouTube-videoer om ting som interesserer meg... 

Anonymkode: 641d3...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming, høre på podcast, se serier. Ønsker å bli mer aktiv, fordi jeg er egentlig veldig glad i ballsport, fjellturer etc. 

Anonymkode: 43d76...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese og skrive, google, fordype meg i bøker om samfunn, historie, geografi, biologi osv, fargelegge, slektsforskning, lage orden og system, høre på musikk og danse, noen ganger: husarbeid med musikk. 

Anonymkode: b088d...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skrive og motta brev og postkort.

(Ja, håndskrevet, penn og papir, frimerke)

Anonymkode: 16645...8b3

Så koselig! Hadde en brevvenn da jeg gikk på barneskolen. Han het Daniel og bodde i Stockholm. Skulle ønske at jeg hadde holdt kontakten med han. En brevvenn med håndskrevne brev er noe jeg savner.🥰

Av egne hobbyer er det modellbygging, motorsykkelturer, mat, klær og styling, negledesign, fisking, fotball, videofilming, snekring. Pluss at jeg innimellom får lyst til å male og tegne. 

Anonymkode: 68a40...770

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydder og vasker huset mitt som jeg er så glad i. 

Surfer på nett. 

Går ut en tur og rydder litt rundt huset, elsker å ha det strøkent uten at jeg har støv på hjernen. 

Surfer på nett. 

Gamer litt, selv om det egentlig er en vinteraktivitet for meg. 

Surfer på nett. 

Kjører litt motorsykkel og kjøper meg en is. Tar gjerne turer helt alene, da slipper jeg å tenke på noe annet enn meg selv og kjøringen min. 

Surfer på nett. 

Ute og padler litt på sjøen, bor rett ved Oslofjorden. 

Surfer på nett. 

Og sånn går no dagan. 

Anonymkode: 4149c...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger i kor, studerer (master) ved siden av jobb, går tur, besøker venner, ser på serier og prøver å få tid til en treningsøkt innimellom :) Har aldri tid til å kjede meg :) Det som gjør meg glad og lykkelig, er det søvnige smilet til samboeren min om morgenen, solskinn, den første kaffekoppen, når jeg har råd til å kjøpe meg noe jeg har ønsket meg lenge, en blomsterbukett til helgen, den første hestehoven om våren, god mat og drikke sammen med venner.... jeg har så mye å være takknemlig for🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så koselig! Hadde en brevvenn da jeg gikk på barneskolen. Han het Daniel og bodde i Stockholm. Skulle ønske at jeg hadde holdt kontakten med han. En brevvenn med håndskrevne brev er noe jeg savner.🥰

Takk for at du deler denne historien, hyggelig å lese.

Du kan finne nye brevvenner eller, hvis du har Daniels adresse, skrive et brev. Kanskje får du kontakt med Daniel igjen.

Anonymkode: 16645...8b3

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg egentlig aldri. Kan bli rastløs, men det er jo alltid noe å gjøre i hus/ leilighet. Har hund som tar opp mye av fritiden, går litt på besøk, handler om det trengs. Netthandel kan det gå altfor lang tid på 😅 Noen ganger sitter jeg rett og slett helt stille, uten noe lyd på, og bare ser for meg ting jeg har vurdert. Hvordan jeg vil gjøre noe i hagen f.eks, om jeg kan ommøblere, male noe... Alltid et prosjekt i hodet som distraherer meg fra kjedsomhet 😄

Anonymkode: 04b01...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker, danser ballett, leser, fotograferer, maler, går turer

Anonymkode: 67937...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjeder meg liker jeg å stelle i hagen på vår/sommeren. jeg er glad i å fargelegge i fargeleggingsbøker for voksne, sånne du får kjøpt på meny. Det gir også veldig mindfullness og er bra for å roe ned stress. Jeg kan også finne på å strikke et skjerf eller pannebånd. I det siste har jeg begynt å løpe og det er også ganske gøy når man får så fort mestringsfølelse. Hvis man skal slå ihjel litt tid så går det jo fort litt tid i å komme seg dit man skal løpe og dusjen etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...