Gå til innhold

Grunn til å være skuffet når jeg ikke hører fra han på jobbkonferanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har datet en mann over noen mndr nå. Begynner nok å gå mot et forhold.... Vi har nesten daglig kontakt med unntak av hvis en av oss skal noe spesielt der vi blir opptatt, som feks på hyttetur med barna, bryllup osv.... Hender vi likevel meldes. 

Daten min var på en konferanse med jobb forrige uke. Han dro tidlig morgen mandag og kom hjem sent tirsdag kveld. Hadde håpet høre fra han mandag kveld, når han skulle legge seg på hotellet. Men det kan ha blitt sent. Han drikker ikke, fester ikke, men vet han gledet seg til å catch up med kolleger. 

Er det rart av meg å bli skuffet over at jeg ikke hørte fra han? Burde hab ha sendt en mld i det minste? Hørte ikke fra han tirsdagen heller, vet det var fullt program hele dagen. Men han ringte på kvelden da han var kommet hjem. 

Syns dere dette er "godt nok"? 

Anonymkode: c2f86...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS. Jeg VET at han flere ganger har tenkt at JEG også kan ta initiativ. Og det gjorde jeg jo ikke denne gang, siden jeg visste han var mye opptatt... Ts

Anonymkode: c2f86...dc4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt nok. Slike konferanser går i ett, og han har nok blitt sen og sikkert vært sliten (jeg pleier være helt kjørt i hodet på kvelden på sånt). Så lenge han ringte når han kom hjem er det ikke noe å tenke på.

Anonymkode: 6c8d9...1fb

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer på om du bør bli skuffet over at han som var opptatt ikke sendte melding? 
Jeg mener at han har langt større grunn til å bli skuffet over at du som ikke var opptatt ikke giddet sende melding. 
Spesielt når han allerede har gitt uttrykk for at du tar lite initiativ. 
 

Anonymkode: 578cc...3d6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt nok.
Vil du høre fra han må du sende melding først. Du kunne f.eks sendt melding med lykke til, håper konferansen går bra, spurt om det er hyggelig med kolleger eller foreslått å ringes på kvelden for å høre om dagen. At han ringte når han var tilbake synes jeg er fint. 

Anonymkode: d0169...a52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt godt nok. Er det ikke bare avslappende med et par dager uten kontakt? (Det hadde jeg syntes, og jeg er kvinne) 

Anonymkode: d2f9f...047

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var i forrige uke, èn kveld uten kontakt? Det bør du klare å riste av deg.

Anonymkode: 1ac19...a7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var så godt da jeg traff mannen, og også skilte det fra tidligere telefoner, var at vi begge sendte melding og ringte akkurat når vi ønsket. Og det føltes så trygt og godt. I stedet for dette spillet om hvor lang tid det skal gå, og hvem sin tur det er. 

For nå har det jo også vært stille fra deg i x antall dager. Selv om han er opptatt er det jo bare en fin ting å sende en melding og høre om han rekker en telefon i løpet av kvelden. Om han tenker at dette er invaderende, og mas, så er han ikke noe å samle på. 

Anonymkode: d8e75...af6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samtidig så klarer en faktisk å sende en melding på vei i seng, selv om en har tatt noen øl, er sliten eler skal catche up med gamle kolleger. 

skjønner godt at du synes det er litt vondt. selv om det nødvendligvis ikke trenger å bety noe som helst. en ønsker jo gjerne å vite at den andre tenker på oss, selv om vi ikke er sammen. 

Anonymkode: fbb81...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

samtidig så klarer en faktisk å sende en melding på vei i seng, selv om en har tatt noen øl, er sliten eler skal catche up med gamle kolleger. 

skjønner godt at du synes det er litt vondt. selv om det nødvendligvis ikke trenger å bety noe som helst. en ønsker jo gjerne å vite at den andre tenker på oss, selv om vi ikke er sammen. 

Anonymkode: fbb81...148

Ja er i grunnen litt enig i dette. Men han ringte meg når han kom hjem og fortalte at han ikke hadde lagt seg før 2.30 og visste at da sov jeg uansett.... Så han droppet melding, da,siden han var trett og gikk og la seg da. 

Men hadde bare blitt så glad om han hadde vist at han tenkte på meg.... ❤️Ts

Anonymkode: c2f86...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det som var så godt da jeg traff mannen, og også skilte det fra tidligere telefoner, var at vi begge sendte melding og ringte akkurat når vi ønsket. Og det føltes så trygt og godt. I stedet for dette spillet om hvor lang tid det skal gå, og hvem sin tur det er. 

For nå har det jo også vært stille fra deg i x antall dager. Selv om han er opptatt er det jo bare en fin ting å sende en melding og høre om han rekker en telefon i løpet av kvelden. Om han tenker at dette er invaderende, og mas, så er han ikke noe å samle på. 

Anonymkode: d8e75...af6

Enig i dette. Slik det bør være:avslappende uten noe stress og pliktfølelser i det. Skjønner hva du sier. Ts

Anonymkode: c2f86...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Absolutt godt nok. Er det ikke bare avslappende med et par dager uten kontakt? (Det hadde jeg syntes, og jeg er kvinne) 

Anonymkode: d2f9f...047

Vet ikke jeg. Kjenner på veldig savn jeg da. Men det er kanskje en god ting også, det.... 🙂Ts

Anonymkode: c2f86...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er godt nok. Slike konferanser går i ett, og han har nok blitt sen og sikkert vært sliten (jeg pleier være helt kjørt i hodet på kvelden på sånt). Så lenge han ringte når han kom hjem er det ikke noe å tenke på.

Anonymkode: 6c8d9...1fb

 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Du lurer på om du bør bli skuffet over at han som var opptatt ikke sendte melding? 
Jeg mener at han har langt større grunn til å bli skuffet over at du som ikke var opptatt ikke giddet sende melding. 
Spesielt når han allerede har gitt uttrykk for at du tar lite initiativ. 
 

Anonymkode: 578cc...3d6

 

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det er godt nok.
Vil du høre fra han må du sende melding først. Du kunne f.eks sendt melding med lykke til, håper konferansen går bra, spurt om det er hyggelig med kolleger eller foreslått å ringes på kvelden for å høre om dagen. At han ringte når han var tilbake synes jeg er fint. 

Anonymkode: d0169...a52

Takk for svar. Ok så da er det vel godt nok da. Må prøve ta dette til meg for dette gnager fortsatt hos meg. 

Veldig fint han ringte når han kom hjem. Fortalte om alt og var veldig oppglødd. Typisk meg kan jeg bli redd for flørting med andre, det hadde jeg ikke likt. Det er heller ikke typisk han, men handler mer om non frykt grunnet utroskap i ett tidligere forhold. 

Jeg skal prøve slå meg til ro med det hele. Og jada jeg vet jeg kunne sendt mld. Mulig han også ble skuffet over meg. Han sa ingenting om det og jeg tenker han Har vært Så opptatt at han ikke har tenkt på det.... Ts

Anonymkode: c2f86...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Absolutt godt nok. Er det ikke bare avslappende med et par dager uten kontakt? (Det hadde jeg syntes, og jeg er kvinne) 

Anonymkode: d2f9f...047

Jeg ville ikke vært sammen med mannen om jeg følt det slik.

Vi har ikke gått en dag uten å ha snakket sammen, på 20 år. Det inkluderer også 2 år med avstandsforhold i ulike land. 

Anonymkode: d8e75...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

PS. Jeg VET at han flere ganger har tenkt at JEG også kan ta initiativ. Og det gjorde jeg jo ikke denne gang, siden jeg visste han var mye opptatt... Ts

Anonykode: c2f86...dc4

Nettopp, hvorfor skal alt ligge på han?

Anonymkode: c3ba0...d2d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 

 

Takk for svar. Ok så da er det vel godt nok da. Må prøve ta dette til meg for dette gnager fortsatt hos meg. 

Veldig fint han ringte når han kom hjem. Fortalte om alt og var veldig oppglødd. Typisk meg kan jeg bli redd for flørting med andre, det hadde jeg ikke likt. Det er heller ikke typisk han, men handler mer om non frykt grunnet utroskap i ett tidligere forhold. 

Jeg skal prøve slå meg til ro med det hele. Og jada jeg vet jeg kunne sendt mld. Mulig han også ble skuffet over meg. Han sa ingenting om det og jeg tenker han Har vært Så opptatt at han ikke har tenkt på det.... Ts

Anonymkode: c2f86...dc4

Hvis daten/kjæresten min hadde gått å gnagd i over en uke fordi jeg ikke sendte melding en kveld jeg var på jobbkonferanse, så hadde jeg avsluttet det.  Det er da grenser på hvor lenge man skal gå å gnage på små filleting...
For meg blir det i overkant needy om man skal bruke så mye tid og energi på at det ikke kom en melding en dag... 

Du vil aldri kunne kontrollere om han flørter med andre, og han kan flørte med hundrevis av andre og likevel sende deg en melding. 

Anonymkode: 578cc...3d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

PS. Jeg VET at han flere ganger har tenkt at JEG også kan ta initiativ. Og det gjorde jeg jo ikke denne gang, siden jeg visste han var mye opptatt... Ts

Anonymkode: c2f86...dc4

Hvorfor sendte ikke du god-natt-melding?

Han ble sikkert oppe sent. Det kjennes ikke naturlig å skrive «God natt, søta» klokka ett hvis han vet du vanligvis legger deg klokka elleve og ikke har sendt han noen melding.

Du kan iallefall ikke bli furt over at han ikke skriver til deg når du ikke gir lyd fra deg.

Anonymkode: 66147...d40

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg ville ikke vært sammen med mannen om jeg følt det slik.

Vi har ikke gått en dag uten å ha snakket sammen, på 20 år. Det inkluderer også 2 år med avstandsforhold i ulike land. 

Anonymkode: d8e75...af6

Jeg synes det er deilig. Når mannen er på tur uten meg så hører jeg ingenting. Slik er det også når jeg er på tur. Gift i over 20 år

Anonymkode: 3b911...74b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er eksklusive var han utro, hvis ikke gjorde han bare som han ville. «Alle» har seg på seminar.

Anonymkode: c2e69...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...