AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg vil veldig gjerne tro at jeg hadde vært kjemperaus og delt med alle jeg kjenner, men ser også litt for meg at jeg brått kunne "dratt fra alt," tatt med mine nærmeste til et nytt land og skapt et nytt liv, e.l. Anonymkode: 97000...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg hadde sagt opp jobben umiddelbart, planlagt lange reiser som skulle ha startet raskt, satt av penger til barna (så vidt voksne), gitt penger til familie og venner, nytt hus, biler osv. Etterhvert ville jeg sett på studier, kurs, veldedighet, frivillig arbeid, business eller annet som ga livet mening. Ville knyttet til meg gode rådgivere angående investeringer og økonomi og skatt. Anonymkode: 22323...ce6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Del Skrevet 11. april 2024 Gitt 99% til dyrevern. Anonymkode: be9e8...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Del Skrevet 11. april 2024 Hadde investert alt i eiendom, aksjer og ungene Anonymkode: 9df1d...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg hadde elsket med min kone Anonymkode: ce8aa...94a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg kan svare på fredag 22.15 😃 Anonymkode: 50fac...db8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 1 holdt kjeft !2: fikset opp familiehytten, 3: spandert reise på foreldrene mine når de feirer gullbryllup neste år. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 11. april 2024 #8 Del Skrevet 11. april 2024 Hadde ikke sluttet å jobbe. Hadde startet en liten butikk eller firma innen noe jeg liker. Hadde jo ikke gjort noe om den ikke gikk med overskudd heller. Men viktig å ha noe å gjøre på. Så hadde jeg trolig kjøpt en leilighet i syden et sted og bodd der om vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #9 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg hadde IKKE gitt til noen jeg kjenner, ville ikke engang fortalt det til noen. Har lyst på en liten til medium enebolig og en ny bil, ikke så flashy på den fronten, jeg hadde nok brukt mest penger på teknologi i hjemmet mitt og reiser. Mye av pengene hadde nok havnet i fond også slik at jeg kan tjene mer. Anonymkode: 3d65b...6ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. april 2024 #10 Del Skrevet 11. april 2024 Fått sjokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Del Skrevet 11. april 2024 Hadde jeg fått den telefonen, så hadde jeg levert oppsigelse på jobben med én gang. Spandert bolig på nærmeste familie og venner og hjulpet dem økonomisk. Så ville jeg satt en god del av pengene på høyrentesparing eller i fond. Jeg ville kjøpt meg et fint hus og ny bil, og brukt tiden min på å reise. Brukt noe på veldedighet. Skulle aldri tilbrakt en vinter i Norge igjen (dette er litt farget av at jeg syns denne vinteren har vært veldig lang og kjip) 😅 Anonymkode: 877ce...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #12 Del Skrevet 11. april 2024 Vi har hund, så hadde blitt litt begrensa med reising for vår del selv om det sikkert hadde vært gøy. Hadde nok slutta i jobben, fått fjorten barn og bygget hus Anonymkode: cdd47...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summera Skrevet 11. april 2024 #13 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan svare på fredag 22.15 😃 Anonymkode: 50fac...db8 Ehhh nei...JEG kan svare på fredag 😂 lykke til da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #14 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har hund, så hadde blitt litt begrensa med reising for vår del selv om det sikkert hadde vært gøy. Hadde nok slutta i jobben, fått fjorten barn og bygget hus Anonymkode: cdd47...96c Rike folk reiser lett med hund 😉 Anonymkode: 50fac...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. april 2024 #15 Del Skrevet 11. april 2024 (endret) Gitt mine foreldre, søsken, nieser og nevøer noen millioner hver, samt at tanter, onkler og besteforeldre fikk seg noen hundretusener hver. Og min eks hadde fått noen kroner, selv om det er mange år siden det ble slutt. For hun er et fantastisk menneske som fortjener en oppmerksomhet. Gitt noen kroner til ME-forskning på vegne av familien. Bygd meg hytte på drømmetomta som jeg har liggende klar. Betalt ned restgjeld, og bygd om og totalrenovert huset. Ny inventar både til hytte og hus. Kjøpt meg ny bil, samt en ATV og en traktor med tilhørende snømåkeredskaper og fres. Investert penger på indeksfond og krypto. Men mest av alt: jekket ned livet, og koset meg vell viten om at økonomi kom aldri til å bli stress igjen. Endret 11. april 2024 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #16 Del Skrevet 11. april 2024 Hadde kjøpt nytt større hus, ny bil og hytte ❤️ Anonymkode: 44581...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #17 Del Skrevet 11. april 2024 Hadde gitt penger til veldedighet og mitt søsken. Også flytta fra Norge. Har ingen jobb å slutte i… Anonymkode: d62da...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #18 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rike folk reiser lett med hund 😉 Anonymkode: 50fac...db8 Absolutt, men jeg har kjent vår i seks år og han trives ikke med så store endringer og nye steder. Han er en omplasseringshund, og betyr mye for oss så jeg håper for alle tres del at ikke vi hadde blitt så blinde av å vinne penger at vi hadde glemt å ivareta han på god måte 😕 Anonymkode: cdd47...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #19 Del Skrevet 11. april 2024 Summera skrev (Akkurat nå): Ehhh nei...JEG kan svare på fredag 😂 lykke til da 😊 Vi kan gjerne dele. 480 millioner er ikke så værst det heller 😅 Anonymkode: 50fac...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #20 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg hadde betalt ned lån. Kjøpt ny bil. Tror nok jeg hadde bygget meg et nytt og flott hus! Og jeg hadde gitt en million eller to til søsken og svigersøsken, hvis de selv hadde ønsket det. Jeg hadde reist verden rundt med familien. Jeg hadde kjøpt en 5-10 bitcoin. Resten hadde jeg nok satt i fond, og så hadde livet vært ganske vanlig igjen etter det. Anonymkode: 150b5...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå