Gå til innhold

Kommentarer om sexliv fra eldre kvinnelig kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

K 39 her, har en kvinnelig kollega 61, hun er skilt og har voksne barn, jeg er sammen med ungdomskjæresten min og vi er hverandres første kjærlighet. Jobber i et kommunalt bygg. Hvis jeg er gla på jobb, godt humør får jeg kommentar som, å du fikk deg noe i går. Til helga er det ha en fin helg og kos deg i kveld med mannen. Mye sånne referanser til sånt. Får jeg  hjelp av vaktmester med å fikse noe får jeg kommentarer som å er dere i gang igjen, betaler du han naturell. Mye i den duren. Pleier å overse det men kjenner jeg begynner å få nok.  Så i går når hun kom på jobb så spurte jeg om hun hadde fått seg noe på Tinder daten siden hun var så blid når hu kom. Da klikka hu fullstendig og sa om jeg trodde hun va en tøs som spredde beina, så sa hun at jeg var tøsen her som lå med både vaktmesteren og en annen mannlig kollega. Og så snakka hu om hvordan jeg sikkert flyr rundt på bygda. Får hu storma utav rommet. Så litt senere når vi hadde pause var hun helt normal igjen, og kom med en ny kommentar, om jeg og mannen bare driver med tørrtrening siden jeg ikke er gravid. Så blir helt forvirra den dama, har prøvd å si fint at jeg ikke liker sånt. Men da får jeg høre at litt tull må jeg tåle.

Anonymkode: f3041...96d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne damen har null selvinnsikt og er ikke helt god.

Du får prøve å ignorere henne, og blir det for ille får du gå til sjefen?

Anonymkode: 52e4d...6da

  • Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke la slike mennesker nå inn til deg. Det finnes rare mennesker overalt, så det gjelder å ikke ta seg nær av de som ikke betyr noe. Behandle de som luft, de er ingen ting. Mange av den type folk har ikke et liv selv, så de lever livet sitt gjennom å kommentere andre.

Anonymkode: 32e83...06d

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres ustabil og feiler tydeligvis noe. Tror jeg hadde oversett slike kommentarer framover

Anonymkode: 81b07...293

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk du skal ta noen forholdsregler, for plutselig en dag har hun spredt noe om deg eller selv gått til sjefen. Jeg er ikke hysterisk nå, men realistisk. Jeg jobber med HR i et stort selskap.

Så jeg ville begynt å skrive ned, for meg selv, det hun sa fortløpende, med dato og klokkeslett - gjerne også med stikkord om situasjon og sted. Helt kort, men systematisk. Så har du det bare, mens du samler opp, til du enten får bruk for det - eller selv velger at du ikke gidder mer.

 

Anonymkode: 57630...056

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang spør du henne rett ut om hvorfor hun er så opphengt i sex. Si akkurat det! Nekter hun for å ha sagt noe, så minner du henne på alle de gangene hun har kommet med upassende kommentarer om både din mann, vaktmesteren og at du sikkert må være bygdas tøs. Ikke gi deg. Still henne til veggs, så hun til slutt skjønner at hun ikke kan komme unna med det. Gjør som hun over her sier, skriv ned alle kommentarene hun kommer med, loggfør alt. 

For ei gal kjerring 😮 

Endret av sommerkroppen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er kvinner verst som vanlig 

Anonymkode: a27da...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter fullt ut det å notere ned alt hun sier med dato og klokkeslett.

Noter ned alt hun sier, dato og klokkeslett, og gå så til sjefen.

 

(Ellers tipper jeg at hun kanskje har fått begynnende demens (men det kan du ikke si til noen) som også innebærer personlighetsendringer, noen av disse blir ekstremt opphengt i temaet sex.)

Anonymkode: 12476...057

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Denne damen har null selvinnsikt og er ikke helt god.

Du får prøve å ignorere henne, og blir det for ille får du gå til sjefen?

Anonymkode: 52e4d...6da

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun høres ustabil og feiler tydeligvis noe. Tror jeg hadde oversett slike kommentarer framover

Anonymkode: 81b07...293

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg støtter fullt ut det å notere ned alt hun sier med dato og klokkeslett.

Noter ned alt hun sier, dato og klokkeslett, og gå så til sjefen.

 

(Ellers tipper jeg at hun kanskje har fått begynnende demens (men det kan du ikke si til noen) som også innebærer personlighetsendringer, noen av disse blir ekstremt opphengt i temaet sex.)

Anonymkode: 12476...057

Flott, la oss diagnostisere videre.

Anonymkode: a4ce3...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tenker at humoren de har er helt sjukt drøy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kvinner er kvinner verst som vanlig 

Anonymkode: a27da...b67

Denne typen kommentarer er det faktisk veldig mye vanligere at menn kommer med, selv om MeToo har gjort at en del har skjerpet seg litt.

Anonymkode: 0ad9d...cb1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si noe sånn: Der var du i gang igjen med sexpraten. 

Veldig så sexfiksert du er alltid. 

Er sexlivet ditt kjørt siden du alltid må spørre meg om mitt eget? 

På seg selv kjenner man andre

Osv…

Anonymkode: 68545...5cf

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne typen kommentarer er det faktisk veldig mye vanligere at menn kommer med, selv om MeToo har gjort at en del har skjerpet seg litt.

Anonymkode: 0ad9d...cb1

Det er kvinner som er verst. Spesielt når det kommer til sladder og ryktespredning om andre. 

Anonymkode: 2c7b7...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde snakket med leder.. Seksuell trakassering nærmest 

Anonymkode: cc5a6...b6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vil anmode deg på det sterkeste om å slutte vitse om mitt sexliv. Det raker ikke deg og dette er en jobbsituasjon. Om du ikke kutter ut nå, tar jeg det videre."

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudstøs skrev (3 timer siden):

"Vil anmode deg på det sterkeste om å slutte vitse om mitt sexliv. Det raker ikke deg og dette er en jobbsituasjon. Om du ikke kutter ut nå, tar jeg det videre."

Men det er sjargongen de har. Problemet er at kollegaen plutselig ikke likte det og at ts ikke forsto hva som skjedde. 

Kan jo tenkes at denne eldre dama er litt ensom og at ts kom borte noe som var sårt akkurat den dagen når alt annet var kjipt og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det her er helt ute... rene psykiatri tilfellet. Be henne slutte, hvis ikke det hjelper tar du det videre. 

Anonymkode: 02f7d...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det her er helt ute... rene psykiatri tilfellet. Be henne slutte, hvis ikke det hjelper tar du det videre. 

Anonymkode: 02f7d...eeb

Enig. Jeg hadde blitt vettskremt av den dama 🥵

Anonymkode: 54ca9...a92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...