Gå til innhold

Skal på fest og de skal ha en slags konkurranse, trenger tips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på en fest der de har en oppgave å ta med noe til en oppgave, og det skal jo gjerne være litt morsomt. Jeg er helt blank, eller de tingene jeg kommer på er kjedelig. 

Oppgaven er som følger- ta med noe du har brukt før, men ikke bruker lengre. 

Hva hadde DU tatt med da? Mulig deres svar også passer for meg eller kan gi meg en pekepinn ☺️

 

 

 

Anonymkode: 4db1d...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er skallet, ta med en hårbørste. Eller hårfarge om du er gråhåret nå. 

 

Anonymkode: a3183...13c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smokk, bleie, eller motegreier/klær du ikkje brukar lenger 😅 

Anonymkode: 29f23...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks-kjæresten din. 

Anonymkode: c97b7...354

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på kongen befaler? De har alltid en sånn oppgave på starten av episoden, mye morsomt de tar med, det kan gi litt tips til hvordan man kan tenke utenfor boksen.

Om du har klesplagg/tilbehør som absolutt ikke passer, typ fra du var veldig mye yngre og hadde en helt annen stil, så er jo det litt morsomt om det er stygt eller umoderne nok. 

Evnt noe det er ganske åpenbart at du ikke får brukt lengre. Noe skikkelig partygreier hvis du nå er småbarnsmor eller den slags. 

Altså, poenget er historien du kan fortelle, ikke hva du har med. Så har du en gjenstand med litt historie (klær fra en helt annen epoke, sære gjenstander du har null bruk for nå, ting du syntes var veldig kule engang som alle ser er håpløse nå etc) så er det det beste 

Anonymkode: c3a3e...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En veldig høyhælt sko. Det orker jeg ikke gå med lenger. Samme med stringtruse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett, hadde tatt med gubben! 

Anonymkode: a1937...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du sett på kongen befaler? De har alltid en sånn oppgave på starten av episoden, mye morsomt de tar med, det kan gi litt tips til hvordan man kan tenke utenfor boksen.

Om du har klesplagg/tilbehør som absolutt ikke passer, typ fra du var veldig mye yngre og hadde en helt annen stil, så er jo det litt morsomt om det er stygt eller umoderne nok. 

Evnt noe det er ganske åpenbart at du ikke får brukt lengre. Noe skikkelig partygreier hvis du nå er småbarnsmor eller den slags. 

Altså, poenget er historien du kan fortelle, ikke hva du har med. Så har du en gjenstand med litt historie (klær fra en helt annen epoke, sære gjenstander du har null bruk for nå, ting du syntes var veldig kule engang som alle ser er håpløse nå etc) så er det det beste 

Anonymkode: c3a3e...5ea

For å svare på det du faktisk spør om, så har ikke jeg de beste eksemplene selv, men det jeg kommer på på sparket:

-En grusomt stygg rosa trailercaps med idol-logoen på

- en veske i form av en (ganske naturtro) kosedyrsel. Jeg elsket den vesken da jeg var barn, gikk med den absolutt hele tiden, men hadde sett fryktelig dumt ut på en voksen

- noen t-skjorter jeg har pakket bort som jeg syntes var fryktelig morsomme i slutten av tenårene, med tekst av typen "one tequila, two tequila, three tequila, floor" eller "mom says I ride on the short bus because I'm special" (nå er jeg 35 og småbarnsmor og ser ikke helt humoren mer)

-en grufull topp med "sexy" stavet i paljetter, som onkelen min kjøpte til meg i Syden da jeg var 18, fordi han syntes det var hysterisk at jeg syntes en så tacky topp var fin

Anonymkode: c3a3e...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny idé - Om du er kjent for å ta litt dårlige valg sånn i det siste, og var mer fornuftig før (feks hvis du har datet en dust nylig og mange på festen vet det), så hadde det vært gøy å ta med bilde av (eller helst en form for modell av) en hjerne

Anonymkode: c3a3e...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tomt sjokoladepapir...

Anonymkode: 08bdd...3ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kvess opp en gråblyant og ta med kvesset.

- Seddel/mynt: det er alt for dyrt å bruke penger i dag. 

- Rattkjelke/rumpereser

- Lyspære/lommelykt: det er alt for dyrt å bruke strøm i dag. 

- Sexleketøy: hvis du nylig har fått deg kjæreste/samboer, og gjengen din tåler sånn humor.

- Ordbok: hvis du har dysleksi eller er veldig dårlig på rettskriving, og gjengen vet det godt.

- Bok med ironisk distanse, som antyder at du før var veldig interessert i personen. Eksempelvis «Min kamp - Hitler», hvis sånn humor flyter hos dere. Eller en annen person, som alle bare vil le sykt av, at du antyder at du har lest. Eller kamasutra-bok.

- Noe stort, vil jo alltid sjokkere, også finner du på en tullete historie. Flytemadrass, kulegrill, skittentøysdunk, overmadrass. 
 

 

 

Anonymkode: d9859...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Eller hvis du er dame og i dine yngre år var godt kjent for noe stygt noe, eksempelvis altfor mørk foundation. Så kan du jo ta med det! 
 

- Et fullt syltetøy glass med fake tenner, og et sett med vinger/stav. For å si at du «må komme clean, og fortelle at du er tannfe på si».

Anonymkode: d9859...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips dere, kan legge til at jeg er kvinne. Kom gjerne med flere tips ☺️

Anonymkode: 4db1d...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Dream matte mousse - foundationen vi klinte oss inn med i ungdommen
  • Choker-smykke

Anonymkode: 43685...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brukt kondom eller et brukt bind.

Anonymkode: f68e8...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...