Gå til innhold

Himmel og hav da damer!

Gjest Gentleman59

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Honey Dew skrev (6 minutter siden):

Hvis dere mannfolk kan droppe slitte t-skjorter, collegegenser og ultraslitte joggebukser, hadde det vært fint.

Enig! Og altfor trange bukser, upussede sko og shorts (capribukser?) til litt under kneet/midt på leggen. 

Anonymkode: 02669...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
SPOCA skrev (45 minutter siden):

Jeg er faktisk enig i at joggesko til kjole eller skjørt ikke er særlig pent, men det spiller egentlig ingen rolle. Man skal få lov til å bruke det man selv vil.

Det sagt, synes det kommer noen merkelige utsagn her som om joggesko er eneste gode helsemessige alternativ. Mange av de som går med joggesko til skjørt og kjole går jo med paddeflate sko som er like vonde å gå med som ikke-tilpassede ballerina eller flip-flops. Og alternativet til joggesko er jo ikke nødvendigvis høye hæler, det kan like godt være gode skoletter, sandaler eller ballerinasko tilpasset foten. Selv har jeg ballerinasko i skinn, med skikkelig såle og god form (for meg med brede føtter). Og jeg går med kjoler, primært 50-tallskjoler, hver eneste dag. Jeg passer på helsa og går i komfortable sko. Jeg går også mye på jobb, så det er helt nødvendig med gode sko. ;)

Men da snakker du om smak og behag som vi vet er individuelt forskjell på. Jeg synes det kan være like fint med joggesko til skjørt og kjoler som ballerinasko. En del synes ikke ballerinasko er fint til folk over 30. Andre igjen synes noe annet. Det at du og ts synes joggesko og kjole er mindre fint samnen betyr jo ikke at vi som går med dette mener det samme som dere. 

Anonymkode: 57c61...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men da snakker du om smak og behag som vi vet er individuelt forskjell på. Jeg synes det kan være like fint med joggesko til skjørt og kjoler som ballerinasko. En del synes ikke ballerinasko er fint til folk over 30. Andre igjen synes noe annet. Det at du og ts synes joggesko og kjole er mindre fint samnen betyr jo ikke at vi som går med dette mener det samme som dere. 

Leste du hva jeg egentlig skrev? Jeg skrev også følgende: Jeg er faktisk enig i at joggesko til kjole eller skjørt ikke er særlig pent, men det spiller egentlig ingen rolle. Man skal få lov til å bruke det man selv vil.

Selvfølgelig er det smak og behag, og derfor skrev jeg som jeg gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (8 minutter siden):

Leste du hva jeg egentlig skrev? Jeg skrev også følgende: Jeg er faktisk enig i at joggesko til kjole eller skjørt ikke er særlig pent, men det spiller egentlig ingen rolle. Man skal få lov til å bruke det man selv vil.

Selvfølgelig er det smak og behag, og derfor skrev jeg som jeg gjorde. 

Jeg klarer fint å lese:)

Det er selvfølgelig lov å bruke alle slags type sko til alle mulige forskjellige antrekk, jeg mener en blir vel neppe arrestert så det er en slik selvfølge som blir helt unødvendig å skrive. Jeg bare reagerte på denne tiraden din etter du hadde skrevet det du skrev her. Når alle er fri til å bruke det en selv synes er fint er det jo heller ikke noe grunn for deg å legge ut i det vide og brede om dine preferanser. Vi synes forskjellige sko er pent til kjoler. Det er vel få som går med joggesko til kjoler og tenker at det er ikke er særlig pent. De som mener dette velger vel ikke den kombinasjonen. Og det er jo lov det også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det bare jeg som synes det er litt rart at så mange nordmenn snakker amerikansk engelsk istedet for britisk engelsk når vi bor nesten rett ved siden av UK? Sånn med samme vi er i gang med å kritisere andre sine stilvalg uten kontekst, liksom. :gjesp:

Tok dere med i beregningen at det finnes hundrevis av forskjellige stiler, farger og materialer av både joggesko, skjørt og kjoler, forresten? Noen kombinasjoner passer bedre sammen enn andre.

Anonymkode: 79a99...1f2

Ha, den tanken har ikke slått meg før..🤔

Nei du er ikke rar med den tankegangen, jeg liker det.

Anonymkode: b3432...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gentleman59 skrev (18 timer siden):

Samtale mellom meg og venninne som er fra Brasil: «My god, Norwegian women lost style totally. Skirts and dresses and wearing sneakers?»

Hun: «It’s a horror show!»

Hun har rett. 

Når ble superstjerner som Kendall Jenner, Rihanna, Hayley Baldwin og Emily Ratajkowski norske? 😅

Screenshot_20240411_171947_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_171942_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_171938_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_171932_Chrome.jpg

Anonymkode: 5539b...2b6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

... Og ikke minst superstjerner som Katie Holmes, Jennifer Garner, Caroline Daur og Emily Blunt, når ble de norske? 😅

Screenshot_20240411_172332_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_172339_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_172349_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_172319_Chrome.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

... For ikke å snakke om de norske søstrene Kim og Khloe Kardashian 😁😁

Ja for en tapergjeng altså, både The Kardahians, Rihanna, Katie Holmes og så videre, hilsen deg og den brasilianske venninna di.

Screenshot_20240411_174012_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_173957_Chrome.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg klarer fint å lese:)

Det er selvfølgelig lov å bruke alle slags type sko til alle mulige forskjellige antrekk, jeg mener en blir vel neppe arrestert så det er en slik selvfølge som blir helt unødvendig å skrive. Jeg bare reagerte på denne tiraden din etter du hadde skrevet det du skrev her. Når alle er fri til å bruke det en selv synes er fint er det jo heller ikke noe grunn for deg å legge ut i det vide og brede om dine preferanser. Vi synes forskjellige sko er pent til kjoler. Det er vel få som går med joggesko til kjoler og tenker at det er ikke er særlig pent. De som mener dette velger vel ikke den kombinasjonen. Og det er jo lov det også 

Ja, og poenget ditt var? Preferanser må være lov, som alt annet i verden. Jeg støtter altså ts i at det ser ikke særlig pent ut, men i motsetning til ts mener jeg at kvinner skal få gå med hva de selv vil.

Og så la jeg inn en sidekommentar, fordi alle kommenterer som at høyhelte sko er det eneste alternativet til joggesko. Hvilket det altså ikke er.

Sånn, var det noe mer du ville ta meg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gentleman59
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

... Og ikke minst superstjerner som Katie Holmes, Jennifer Garner, Caroline Daur og Emily Blunt, når ble de norske? 😅

Screenshot_20240411_172332_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_172339_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_172349_Chrome.jpg

Screenshot_20240411_172319_Chrome.jpg

😀 nå snakket jeg om norske kvinner ja, men det blir jo ikke mer vakkert i mine øyne om kvinner i andre land gjør det samme. Men det er tydelig vanskelig å lese innenat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...