Gå til innhold

Fotballspilling i nabohage tidlig kveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kommer du til å gjøre hvis din datter begynner å spille fotball og vil sparke fra morgen til kveld? Kommer du til å nekte henne det fordi det sannsynligvis vil irritere naboene?

Anonymkode: 3907a...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dunk, dunk er irriterende! Men lite man får gjort. 

Jeg syntes det var så forferdelig å høre på, når vi flyttet til ett byggefelt for 15 år siden. Var barnløs på den tiden. Nå har jeg tre fotballgutter, og irriterer naboene med dunk, dunk, dunk til 20.00.. Og her samles det alltid en gjeng, så er ikke bare mine barn 😂

Anonymkode: 51ab4...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg, ts. Naboen min sparker ball i veggen på huset mitt, verken fred inne eller ute. Vil flytte. 

Anonymkode: 848d5...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slike lyder er hyggelig jeg. Får skikkelig vår- og sommerfølelse av det. Kan skjønne at lyden blir irriterende hvis man har hengt seg opp i det, men tror nesten du må øve på å filtrere ut lyden. Om noen år er det ditt barn som lager lyd 😄

Anonymkode: cb190...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at barna er ute og leker seg👏 Bosetter man seg i et byggefelt må man tåle såpas.

Anonymkode: c1bba...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får flytte eller bruke propper i ørene. Så flott at barn er ute å leker, de er bare barn 1 gang..og jeg hadde vært kjempe glad om dette hadde vært mine barn.. istedenfor å sitte inne og gamr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

barn som bråker, voksne som sitter å gnåle og ler på terrassen, da er det vår, og lyd når men bor nærme folk synes jeg vi må tåle når våren kommer og menneske arten kommer ut av hi.

Anonymkode: 264d1...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 19.18):

Dette må du tåle, dessverre. For skjønner godt at det forstyrrer. Jeg er også sensitiv for lyd og gruer meg litt til hver vår når nabobarna begynner å være ute. Jeg bruker ikke mitt uteareal pga det, noe jeg gjerne skulle ha gjort. Men vi kan ikke be barn dempe seg.

Anonymkode: 257ae...c59

Ørepropper? Det bruker jeg. 

Anonymkode: 1e53a...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 19.14):

🤣🤣🤣 Takk for innspill, er jo enige med dere fleste. Jeg er ekstremt lett å irritere når det kommer til lyd. Er ikke latter og glede som er mest irriterende, det er faktisk de heftige DUNKENE når ballen skytes konstant. 
kanskje jeg kan be dem bruke en ball av plysj 🤣

Anonymkode: fff4c...031

Mannen her i hus er enig med deg og sier at hos han skiftet de ut vinduer/dører og at det får ann å sette opp støyvegg/støydempende i ballbingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller det enn isbilen som har begynt å kjøre rundt og rundt kvartalet her hver eneste kveld denne uken mellom 20-21 🙆‍♀️😫

Anonymkode: 26643...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...