Gå til innhold

Ville du som kvinne vært midtpunktet i en gangbang hvis …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 8.11):

Jeg synes denne tråden er litt usmakelig. Slikt som dette er med på å muliggjøre frifinnelsen av de tre voldtektsmennene i Bergen, fordi offeret «kanskje ville det». Jeg tror at de som VIRKELIG vil gjennomføre noe sånt er en promille av befolkningen.

Av de som gjør det, er det nok en del skadde sjeler. Tidligere utsatt for overgrep, usikre som legger sin verdi i seksualiteten, som er vant til at sex er den eneste formen for oppmerksomhet og kjærlighet de får. 

Folk FANTASERER om så mye rart, filmstjerner og kjendiser og mytiske vesener, men det er viktig når man snakker om det å sette grenser mellom fantasi og virkelighet. 

Anonymkode: dc567...fb6

Du kan synes og mene det du vil, men du kan ikke anta at de kvinnene som ønsker dette er skadde sjeler, det har du ikke noen grunn å si. Du legger din moral som rettesnor for andre kvinner. Kvinner har rett til å ta egne valg. 

Anonymkode: 925a4...149

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 12.52):

Homofili er en legning

Voldtekter er kriminalitet!!!

Gangbang er i mange tilfeller også en gruppevoldtekt og Djevelens handling.

I de tilfeller det er såkalt frivillig er det mennesker som har et skadet syn på kropp og seksualitet og som har en historie som ikke er bra.

Anonymkode: 9fb9c...b3f

Djevelens handling? Oj, her er det mye rare argumenter. Har du noen form for undersøkelser eller forskning som understøtter det du sier om at GB drives av skadde mennesker?

Anonymkode: 925a4...149

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk! :snurt:

Anonymkode: 6df3f...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 12.52):

Gangbang er i mange tilfeller også en gruppevoldtekt og Djevelens handling.

Fordomsfullt og religiøst mikkmakk i skjønn forening? Forstår ikke helt hva middelalderen har å gjøre på sexualforumet jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en uheldig, ekkel og farlig tråd. 

Anonymkode: aa435...730

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserer om det, men kunne aldri vært med på det. Fantaserer også om å dra på sexklubb, men takket nei da tilbudet kom. Så noe får bli med fantasien, foreløbig hvertfall.

Anonymkode: 8f14d...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er en uheldig, ekkel og farlig tråd. 

Anonymkode: aa435...730

Sikkert fordi du tror gangbang er det samme som voldtekt. Men gangbang har intet med voldtekt å gjøre. Det er bare et ord for en seksuell aktivetet der en kvinne har samtykkende sex med flere, akkurat som ordene gruppesex og trekant. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. jeg tenner på oppmerksomhet. Ville ikke vært ett "felles hull" som alle bare tømte seg i. Men masse hender og menn og.. deilig det. For min del holder det med 3-5 pers da.. også er mannen min med.. som en ekstra trygghet.

Vil ikke påstå å si at jeg er en skadd sjel for det. Og ikke er det vel voldtekt heller når det er samtykke. 

Anonymkode: ec783...b0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Sikkert fordi du tror gangbang er det samme som voldtekt. Men gangbang har intet med voldtekt å gjøre. Det er bare et ord for en seksuell aktivetet der en kvinne har sex med flere, akkurat som ordene gruppesex og trekant. 

Nei, det er fordi det kan fyre opp under forkvaklede menns ideer om at dette er en fantasi kvinner har og som de skal bidra til leves ut. Ideene kan fortone seg som virkelighet, særlig under ruspåvirkning og/eller at det er greit så lenge de betaler for det/tar seg betalt. 

Anonymkode: aa435...730

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er fordi det kan fyre opp under forkvaklede menns ideer om at dette er en fantasi kvinner har og som de skal bidra til leves ut.

Noen kvinner har denne fantasien. Fantasien kan imidlertid bare leves ut dersom kvinnen ønsker det selv, så hva er problemet? 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ideene kan fortone seg som virkelighet, særlig under ruspåvirkning og/eller at det er greit så lenge de betaler for det/tar seg betalt. 

Ruspåvirkede slipper på ingen måte inn på en swingersklubb. Prostitusjon er strengt forbudt. Virker som du uttaler deg på svært sviktende grunnlag. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 10.52):

Du tenker det er veldig sannsynlig at en ung jente ønsker å ligge med tre menn samtidig?

Anonymkode: dc567...fb6

Det er relativt mange ( gitt det er en spesifikk fetish).

Og i dette tilfellet til TS 100%, siden det er premisset av diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ville realisere det du beskriver ts.

I det virkelige liv vil jeg bare ha sex med min kjære. Tror ikke jeg kan bli kåt av en annen mann enn han, og hadde nok ikke kunne gjennomført samleie med noen andre enn han.

Anonymkode: 2cf39...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og mannen fantaserer om meg i sentrum av gangbang. Det er en veldig tennende fantasi, men ingen av oss ønsker at jeg skal leve ut den fantasien. Ingenting kan endre på det, ikke hvis jeg ble singel heller.

Vi fantaserer også om å ha med en ekstra mann, men den fantasien ønsker vi begge å leve ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (1 time siden):

Både jeg og mannen fantaserer om meg i sentrum av gangbang. Det er en veldig tennende fantasi, men ingen av oss ønsker at jeg skal leve ut den fantasien. Ingenting kan endre på det, ikke hvis jeg ble singel heller.

Vi fantaserer også om å ha med en ekstra mann, men den fantasien ønsker vi begge å leve ut. 

Det kan jeg forstå. To pluss deg blir fire kjærlige hender som vil deg vel. Mange menn blir lett grafs og overstimulering. Ikke noe spesielt å trakte etter. Men det er nå bare meg... Og om noen lurer, jeg vet hva jeg snakker om... Just my 5 c...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg er for redd for SOS.

Og i mine fantasier skjønner alle menn hva jeg vil. Det vil ikke være mulig i virkeligheten. Ikke en gang mannen min klarer å alltid gjøre alle bevegelser jeg ønsker når jeg ønsker dem. Selv om fantasien handler om at mennene gjør akkurat det de vil, gjør de tilfeldigvis bare akkurat det jeg vil.

Anonymkode: 2534b...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (På 12.4.2024 den 7.29):

Jeg har intet ønske om å være noen swingersklubb-profet. Swingersklubber er for de få, ikke for flertallet. Det er kanskje bare noen få prosenter av befolkningen som kunne besøkt en swingersklubb. Dessuten hyller jeg hverdags-sexen. Det er den det er flest dager av, også for swingers. «Vanlig» (par)sex er best, swinging er krydder! Jeg vil dog si at du har misforstått ganske grundig hva konseptet «nordisk swingersklubb» går ut på. Det avslører du blant annet i dette innlegget. Og dette kommer fra en som har lang erfaring med klubbene. Men jeg orker ikke å gå i detaljer, men vil bare si at nicket ditt er svært misvisende. 

Hvor shamet jeg noen? 

Det var et spørsmål med mange faktorer involvert. Jeg svarte utifra mitt ståsted og hva som ville kunne gjort seg gjeldende i min hypotetiske fantasi. Så mener du at jeg tar feil og har misforstått hvordan det foregår. I den hypotetiske fantasien..

Du er jo bare ute etter å kverulere, da jeg blåser i hva som skjer hvor. Jeg har vært på nok av tilstelninger til å vite at det anbefales på det sterkeste å ta sikkerhet på alvor og hvor det blir grepet inn dersom det oppdages. Var det spørsmål til ts?

Du plukker fra hverandre setninger, prøver å få folk til å fremstå som fordomsfulle fordi de ikke deler din kink og sier at de har misforstått hvilket konsept?? 

Vi snakker hypotetisk, i en fantasi om vi var på klubb i ett annet land.. Vi ble ikke spurt om egne erfaringer i div klubber, for da ville mitt svar blitt et helt annet. 

Endret av no shame
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet.

Anonymkode: cfae4...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...