Gå til innhold

Bli sammen med en som ikke kan få så mange barn du drømmer om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er hovedsakelig til menn kanskje, men tar gjerne kvinners perspektiv også.

Jeg dater en som ønsker seg barn. Vi er begge i starten/midten av 30 årene.

Jeg har to barn fra før og to keisersnitt. Dvs at jeg helst ikke bør få mere enn 1 barn til (så er så klart tid en faktor også)

Ville du blitt sammen med det som kanskje er ditt livskjærlighet og kun få ett barn selvom du kanskje har drømt om 2-3 barn? Eller ville du da heller gått for ønske om å oppfylle drømmen om en egen ungeflokk?

(mine barn er store- så blir ikke det samme som tette barn helt…)

Anonymkode: f47b5...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er hovedsakelig til menn kanskje, men tar gjerne kvinners perspektiv også.

Jeg dater en som ønsker seg barn. Vi er begge i starten/midten av 30 årene.

Jeg har to barn fra før og to keisersnitt. Dvs at jeg helst ikke bør få mere enn 1 barn til (så er så klart tid en faktor også)

Ville du blitt sammen med det som kanskje er ditt livskjærlighet og kun få ett barn selvom du kanskje har drømt om 2-3 barn? Eller ville du da heller gått for ønske om å oppfylle drømmen om en egen ungeflokk?

(mine barn er store- så blir ikke det samme som tette barn helt…)

Anonymkode: f47b5...f61

Man må jo vekte hva man synes er viktigst. Er flere enn ett barn viktigst, så sier svaret seg selv. Foretrekker man 1 barn + den store kjærligheten, så er valget like selvforklarende. Men dere er i datingfasen, ikke lett å avgjøre på det tidspunktet om du er den store kjærligheten..

Anonymkode: 9658f...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mulig med flere keisersnitt enn 3, men ikke anbefalt? Større sannsynlighet for at egget ikke fester seg og mer risiko at det kan gå galt for hvert snitt, men kan du snakke med helsepersonell om mulighetene? Og ønsker du to barn til?

Anonymkode: f1f2a...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pågåede kjæresteforhold er ens "livs kjærlighet", så det hadde jeg vektlagt svært lite. Når det kommer til spørsmål om barn/ikke barn bør man være kynisk og tro mot seg selv 

Anonymkode: 1ec82...942

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 keisersnitt og spurte om det kunne gå bra om eg ønsket nr 5 og? Legen sa at det går fint, men det ble med 4

Endret av Pilleville
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er hovedsakelig til menn kanskje, men tar gjerne kvinners perspektiv også.

Jeg dater en som ønsker seg barn. Vi er begge i starten/midten av 30 årene.

Jeg har to barn fra før og to keisersnitt. Dvs at jeg helst ikke bør få mere enn 1 barn til (så er så klart tid en faktor også)

Ville du blitt sammen med det som kanskje er ditt livskjærlighet og kun få ett barn selvom du kanskje har drømt om 2-3 barn? Eller ville du da heller gått for ønske om å oppfylle drømmen om en egen ungeflokk?

(mine barn er store- så blir ikke det samme som tette barn helt…)

Anonymkode: f47b5...f61

Ville ikke hatt flere barn med flere barnefedre. Fått de jeg har fått uansett.

Anonymkode: 9d787...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...