Gå til innhold

concealer for hudproblemer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter den ideelle concealeren som er til for å dekke kviser(dekker godt) uten at huden tar skade av det og gir kviser.(utn innhold av mineralolje,parfyme) Noen som har funnet den? noen som har testet og har gode resultater etter bruk av mineralconcealer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hørt mye positivt om colorflo fra Susan Posnick..

Så jeg har bestillt meg den nå.. den var dyr, men funker den er det verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bisquee fra BE og det er den beste concealeren jeg har prøvd. Bruker en øyeskyggekost fra Body Shop og kommer sikkert til å ha den i ti år minst, er jo ganske så drøy. Bisqueen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh
prøv Guinot sin. den kamufleree skikkelig og behandler samtidig

:Nikke:

Har nettopp kjøpt meg den balansernde oljen i fra Guinot. Har bare brukt den i cirka en uke og kviser er borte og huden gløøøøder. Sto at det skulle ta en måned, men det gikk fortere altså. Lurer på hvordan jeg ser ut om 3 uker jeg... :ler:

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Seniorita: Hva heter denne balanserende oljen? Og hvor kjøpte du den? Har de den på Strawberrynet for eksempel?

De har den på LF. Den heter GUINOT SERUM PUR EQUILIBRE (PURE BALANCE SERUM). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Nå ble jeg også kjempenysgjerrig på I.D sin concealer. Jeg bruker egentlig ikke foundation, bare concealer under øynene og på urenheter. Er da I.D sin concealer dekkende nok for meg tror dere? Eller skal jeg ta sjansen å kjøpe meg foundationen til samme bruk? Fikk anbefalt å kjøpe fargen 2.3 i foundation (I.D Bare Escentuals), og lurer på om jeg kan bruke denne til concealer under øynene uten at det tørker skikkelig ut huden der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den heter Bisque. Finnes i to farger så vidt jeg vet, en "vanlig" og en sommer.

Har vanlig, ikke noe problemer med fargen.

Bruker den på urenheter, dekker supert. Under øynene bruker jeg highlighter, fordi synes concealere legger seg litt i linjer, iallfall bisquen. Men bruker den i øyekroken av og til!

Concealeren dekker mer enn foundationen da, men ID påstår jo selv at du kan påføre foundation med en liten kost for konsentrert dekkevne. Hvordan dette blir under øynene vet jeg ikke helt, men neppe så bra som en highlighter som er dedikert for formålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker du highlighter fra I.D også? Hva heter den i tilfelle? Jeg trenger virkelig nye sminkeprodukter altså! Nå venter jeg bare på lønn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, det gjør jeg ikke! Bruker sånn tryllepenn fra La Praire. (Som forøvrig er kjempegod, men litt risky å starte med, ettersom den koster nesten 500, men da får du med refill også. Så stykkprisen er ikke så gale, men kjipt dersom du ikke liker den.)

Hvis du ikke har prøvd denslags før anbefales Yves Saint Laurent sin Touche Eclat. (Jeg får eksem av den, eneste sminkegreie jeg reagerer på, men det aller, aller fleste liker den. Men og dyr, tror 295 i Norge ca.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...