Bamseklemmer Skrevet 11. april 2024 #41 Skrevet 11. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er det rart at det ikke blir sex uten kondom, når det er iferd med å blir en faktisk krise rundt sykdommer vi kanskje står uten behandling mor i fremtiden? Å flere enn en, tenk på alt som behandles av antibiotika. Hun kan fingre segselv om det er tvil om kjønnsykkdomspredning. Men jeg regner med at om folk er flinkere å beskytte seg=mindre sykdom i fremtiden. Men akkurat nå, ikke ligg med noen i det hele tatt om de ikke har testet seg etter forrige partner og vil bruke beskyttelse. Om det ikke er fast forhold. Anonymkode: 2fde4...811 Det er jo ikke rart å knulle verken med eller uten kondom.. Jeg tenkte hvis kondom blir brukt for å unngå smitte.. da kan jo smitten skje lenge før man får på kondomet.. Så at noen sier at kondombruk er helt trygg for smitte, er jo feilopplysning.. Btw.. fingre seg selv? hva slags forspill er det da😅 Å beskytte seg selv? Er det ikke bedre å teste seg selv å finne ut at alt er iorden?🤔 Hva skal du si til partneren? "Jeg vet ikke om jeg har smitte, men håper jeg ikke har det" Endret 11. april 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #42 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men er det ikke like mye ditt ansvar å si at du vil bruke det? Anonymkode: 8d590...a9b Det er helt klart like mye mitt ansvar. Poenget mitt var at det er ikke bare menn som vil unngå kondom, de aller fleste kvinner bryr seg heller ikke. Anonymkode: f641f...9cb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #43 Skrevet 11. april 2024 Kondom hindrer jo bare noe smitte. Det bør advares høyt og tydelig mot tilfeldig sex. Anonymkode: c4504...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #44 Skrevet 11. april 2024 Kvinner må tenke mer på livmorhalskreft. Den sykdommen er økende pga hyppige partnere. For hver nye partner øker sjansen med 10 %. Det er mye! Færre partnere og bruk kondom, selv om kondom ikke beskytter mot hpv. Anonymkode: 2d203...2f9 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #45 Skrevet 11. april 2024 Det finnes dessverre en del drittsekker blant menn som gir f.. i forhold til kondom. Egentlig er de kvinnene som gir etter for press fra disse mennene og kjører på uten kondom,- enda dummere! Anonymkode: b7f56...212
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #46 Skrevet 11. april 2024 Takke seg til faste forhold og kondombruk de første gangene. Det er virkelig ikke verdt risikoen mange utsetter seg for jevnlig. Anonymkode: a9488...9d4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #47 Skrevet 11. april 2024 Nei, absolutt ingen. Verdens kondomproduksjon har gått helt i stå nå, og ingen vet hva de skal gjøre. 🤷♂️ Anonymkode: 4c5d7...15b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #48 Skrevet 11. april 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes dessverre en del drittsekker blant menn som gir f.. i forhold til kondom. Egentlig er de kvinnene som gir etter for press fra disse mennene og kjører på uten kondom,- enda dummere! Anonymkode: b7f56...212 Noen burde i det minste fortelle de at de har rett til å si "nei". Anonymkode: 4c5d7...15b 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #49 Skrevet 11. april 2024 ufiltrert skrev (På 10.4.2024 den 11.58): Kondom på BLOWJOBS? Blir som å spise biff med klype på nesa. Ja, jo, greit, visst, jeg skjønner greia med smitte og sånt, men ikke faen om noen gir meg en bj med KONDOM, da kan det væra samma f. Ikke rart kjønnssykdommer flyter, med denne tankegangen. Anonymkode: 3046b...f09
Gibralfaro Skrevet 11. april 2024 #50 Skrevet 11. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke rart kjønnssykdommer flyter, med denne tankegangen. Anonymkode: 3046b...f09 Etter at Anette og Rodney tok avspark i sengehalmen for over 20 år siden, til alles forlystelse på TV Norge, så er det jo akkurat den tankegangen våre ungdommer og unge voksne får, når man ser hva slags helter de finner, og hvem de forsøker å emulere. Det er dessverre mye i samfunnet som er med på å planet frøet, og deretter sprer kjønnssykdommene seg i samfunnet som flammer i en knusktørr "kjærlighetsskog". ❤️🔥
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #51 Skrevet 12. april 2024 Vi bruker kondom fordi jeg ikke kan bruke p-piller/hormonell prevensjon av medisinske grunner (spiral utgår pga. smerter og ubehag). Det tar rundt fem sekunder å sette kondomet på, så vi anser det ikke som en "lyst-dödare". Dessuten er det noe ufornektelig sexy med en mann som tar faktisk ansvar for sin egen seksuelle helse. (Det samme gjelder for kvinner, bare så det er sagt). Vi har også en dag i måneden hvor vi dropper kondomet, nærmere sagt den dagen jeg skal ha menstruasjonen (nøye og nitidig loggføring over år). Foruten at det er litt mer friksjon, så virker det bittelitt mer intimt og følgelig opphissende. Da familieplanleggingen er et ferdig kapittel for begge av oss, vurderer vi nå at han skal sterilisere seg. Ved analsex er kondombruk plikt. Ikke bare grunnet infeksjonsrisikoen, men også skadepotensialet pga. friksjon) Anonymkode: eeca4...717 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #52 Skrevet 12. april 2024 Kun ved analsex. Anonymkode: 31fbc...e88
Akhenaton Skrevet 12. april 2024 #53 Skrevet 12. april 2024 On 4/10/2024 at 8:48 AM, AnonymBruker said: Og de vil ikke bruke kondom ved blowjobs heller, og heller ikke slikkelapp. Unge folk vet vel knapt hva det er. Anonymkode: 3046b...f09 Slikkelapp 🤣
Even Tuell Skrevet 13. april 2024 #54 Skrevet 13. april 2024 On 4/12/2024 at 12:37 PM, AnonymBruker said: Vi bruker kondom fordi jeg ikke kan bruke p-piller/hormonell prevensjon av medisinske grunner (spiral utgår pga. smerter og ubehag). Det tar rundt fem sekunder å sette kondomet på, så vi anser det ikke som en "lyst-dödare". Dessuten er det noe ufornektelig sexy med en mann som tar faktisk ansvar for sin egen seksuelle helse. (Det samme gjelder for kvinner, bare så det er sagt). Vi har også en dag i måneden hvor vi dropper kondomet, nærmere sagt den dagen jeg skal ha menstruasjonen (nøye og nitidig loggføring over år). Foruten at det er litt mer friksjon, så virker det bittelitt mer intimt og følgelig opphissende. Da familieplanleggingen er et ferdig kapittel for begge av oss, vurderer vi nå at han skal sterilisere seg. Ved analsex er kondombruk plikt. Ikke bare grunnet infeksjonsrisikoen, men også skadepotensialet pga. friksjon) Anonymkode: eeca4...717 Sterilisering kan ikke anbefales nok når man er ferdig med å få barn. Det er ikke særlig dyrt, ikke særlig vondt og har null negative sider for sexlivet. Det er derimot så mange positive sider at jeg nesten høres som Snippende Jesus. Det er en stor frihet for begge parter at sex ikke lengre kan føre til graviditet. Bare hvor mye det senker skuldrene er et enormt pluss i sexlivet. Det ER faktisk bare å knulle på. Det var en liten åpenbaring for oss da jeg steriliserte meg ... hvor befriende og herlig det var å kunne droppe annen prevensjon. Hun slipper styret med piller og greier, vi slipper dette med å finne fram og ta på kondomer og ikke minst følelsen, initmiteten, nærheten og "ekte-heten" med å kunne ha sex når og hvor vi vil. Med små barn som av og til skal sove i vår seng er sex en ting vi gjør alle andre steder enn der nattbordsskuffen står. så ja, det tar bare noen sekunder å ta på kondomet ... men det krever at kondomene ligger innen rekkevidde. Det er litt mer avbrudd når en av oss må tasse ut på badet eller hvor det nå er for å hente en kondom. Nå kan vi tafse og klå på hverandre, kline og bli kåte og så bare knulle i vei... Anbefales 1000. 1
Kullsyrevann Skrevet 13. april 2024 #55 Skrevet 13. april 2024 Nei virker som mange vegrer seg (idioter). Man kan gå i evigheter med visse kjønnssykdommer uten symptomer og smitte flere andre på den tiden. Sier jeg ikke går på prevensjon og at jeg er imot abort hvis de prøver seg 😂 Må ha passe problemer med tenning og ereksjonen hvis det er så innmari vanskelig å bli hard igjen etter å ha tredd den på. Og sier mye om seksualvaner hvis de kløner med å tre på kondomet. Æsj. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #56 Skrevet 14. april 2024 Umerkelig vil jeg ikke si at det er. Her liker verken jeg eller mannen min kondom, han kjenner mindre og for meg så føles det "stivt" /"hardt" og det lugger, jeg kan heller ikke kjenne det beste som er den herlige avslutningen hvor jeg blir helt våt og varm inni meg 😄 føles heller ikke intimt. Skulle jeg ha vært singel derimot og vært på byen for å dra hjem en ukjent så hadde jeg selvfølgelig brukt kondom, uten tvil. I forhold så er det helt uaktuelt. Anonymkode: 386d2...bd7
blåbærpai Skrevet 14. april 2024 #57 Skrevet 14. april 2024 AllahBallah skrev (På 10.4.2024 den 23.17): Skjønner ikke dette at det er så kjipt med sex med kondom, jeg. Ja, følsomheten forandrer seg kanskje noe, men det er jo ikke sånn at sex'en blir bortkasta og dårlig bare fordi det blir en annen følsomhet. Jeg har alltid syntes det er noe sexy ved kondom, man har lyst på hverandre og gir etter hverandres lyster, men samtidig så passer man på hverandres helse, liksom. At det er en viss fornuft i lidenskapen. Skjønner ikke hva som er så usexy ved det.. Enig i dette. Sexy med en mann som stopper opp og tar hensyn. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #58 Skrevet 14. april 2024 blåbærpai skrev (3 timer siden): Enig i dette. Sexy med en mann som stopper opp og tar hensyn. De som synes en kondom full av sperma er sexy også (?) Anonymkode: b7f56...212
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #59 Skrevet 14. april 2024 Even Tuell skrev (13 timer siden): Sterilisering kan ikke anbefales nok når man er ferdig med å få barn. Det er ikke særlig dyrt, ikke særlig vondt og har null negative sider for sexlivet. Det er derimot så mange positive sider at jeg nesten høres som Snippende Jesus. Det er en stor frihet for begge parter at sex ikke lengre kan føre til graviditet. Bare hvor mye det senker skuldrene er et enormt pluss i sexlivet. Det ER faktisk bare å knulle på. Det var en liten åpenbaring for oss da jeg steriliserte meg ... hvor befriende og herlig det var å kunne droppe annen prevensjon. Hun slipper styret med piller og greier, vi slipper dette med å finne fram og ta på kondomer og ikke minst følelsen, initmiteten, nærheten og "ekte-heten" med å kunne ha sex når og hvor vi vil. Med små barn som av og til skal sove i vår seng er sex en ting vi gjør alle andre steder enn der nattbordsskuffen står. så ja, det tar bare noen sekunder å ta på kondomet ... men det krever at kondomene ligger innen rekkevidde. Det er litt mer avbrudd når en av oss må tasse ut på badet eller hvor det nå er for å hente en kondom. Nå kan vi tafse og klå på hverandre, kline og bli kåte og så bare knulle i vei... Anbefales 1000. Mener jeg nylig så i avisen noe om at å sterilisere seg ikke er uten risiko heller? Og det er slett ikke alle som føler for å gjøre det heller. Anonymkode: b7f56...212
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #60 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 15.52): Jeg er en godt voksen mann som ble skilt for 5-6 år siden. Etter det har det blitt mange dater via Tinder og andre apper, og jeg har hatt sex med 35-40 damer i løpet av denne tiden. Kun én av disse sa at hun ville bruke kondom, noe som er litt overraskende. De aller fleste har vært ons, men ikke hatt noen problemer med å la meg komme hvor som helst. Anonymkode: f641f...9cb Har du testet deg mellom hver partner? Anonymkode: 62669...674
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå