Gå til innhold

Bruker ingen kondom lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

FHI: Gonorésmitten fortsatte å øke kraftig i 2023 (vg.no)  

Folk må slutte med å omtale bruk av kondom som noe negativt! Er da nesten umerkelig forskjell. Mange gutter/menn skaper en illusjon ovenfor "nye" brukere om at dette å bruke kondom er helt forferdelig. Fryktelig uheldig og dårlig gjort!

Anonymkode: b7f56...212

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer kan jo selv ta ansvar også?

Er jo bare å si ingen kondom ingen sex.

Hilsen k38, med kondomer i nattskuffen 😉

Anonymkode: 11fd1...2aa

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umerkelig forskjell? Det er spesielt å si. Er du mann eller kvinne? Fryktelig stor forskjell på nytelse ved å bruke kondom og ikke.

Når det er sagt så mener jeg selvfølgelig man skal bruke kondom ved nye partnere eller når man er usikker på om man bærer på smitte (eller den andre).

Anonymkode: 0748c...9d7

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt utenkelig å ikke ha kondom med ny partner.

Anonymkode: 26934...b9f

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min statistikk:

Jeg har ligget med ca 50 stk de siste 5 årene. Kun to av disse har ønsket å bruke kondom, mens kanskje fem til har spurt om jeg går på prevensjon. Jeg tenker at det siste er det viktigste. Jeg, som kvinne, vet at jeg er trygg, og ikke kan bli gravid. Men 80-90% av menn bryr seg visst ikke om det, og det er jo ganske sykt egentlig. Jeg har kun insistert på kondombruk når jeg har hatt fast partner utenom (ikke kjæreste), men utenom det tatt sjansen. Har fått klamydia én gang i denne perioden, og hpv flere ganger. Testet meg jevnlig. Tror nok at menn, som kvinner, tar veldig lett på dette med kondombruk ja. Sikkert fordi man «bare» kan teste seg etterpå, og i de fleste tilfellene går det jo bra. Men dumt er det selvfølgelig ja!

Anonymkode: 53143...fd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De syns jo kondom er så strev. 🙄🙄

Og de vil ikke bruke kondom ved blowjobs heller, og heller ikke slikkelapp. Unge folk vet vel knapt hva det er.

De bare tygger p piller og tror de er trygge. 

 

Anonymkode: 3046b...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke flere jenter være strengere og "stå på krava" ellers blir det ikke noe på de rett og slett?

Anonymkode: b7f56...212

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min statistikk:

Jeg har ligget med ca 50 stk de siste 5 årene. Kun to av disse har ønsket å bruke kondom, mens kanskje fem til har spurt om jeg går på prevensjon. Jeg tenker at det siste er det viktigste. Jeg, som kvinne, vet at jeg er trygg, og ikke kan bli gravid. Men 80-90% av menn bryr seg visst ikke om det, og det er jo ganske sykt egentlig. Jeg har kun insistert på kondombruk når jeg har hatt fast partner utenom (ikke kjæreste), men utenom det tatt sjansen. Har fått klamydia én gang i denne perioden, og hpv flere ganger. Testet meg jevnlig. Tror nok at menn, som kvinner, tar veldig lett på dette med kondombruk ja. Sikkert fordi man «bare» kan teste seg etterpå, og i de fleste tilfellene går det jo bra. Men dumt er det selvfølgelig ja!

Anonymkode: 53143...fd3

Hørt om multiresistente gonorebakterier? Ikke alvorlig? Da bør du lese dette i Nettavisen i dag!                                                    Helse, Kjønnssykdommer | Kraftig økning i kjønnssykdommer (nettavisen.no) 

Anonymkode: b7f56...212

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

De syns jo kondom er så strev. 🙄🙄

Og de vil ikke bruke kondom ved blowjobs heller, og heller ikke slikkelapp. Unge folk vet vel knapt hva det er.

De bare tygger p piller og tror de er trygge. 

 

Anonymkode: 3046b...f09

Kondom på BLOWJOBS? 

Blir som å spise biff med klype på nesa.

Ja, jo, greit, visst, jeg skjønner greia med smitte og sånt, men ikke faen om noen gir meg en bj med KONDOM, da kan det væra samma f.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her som har et aktivt sexliv med rundt 30 ulike partnere de siste år. Bruker konsekvent kondom om det ikke er fast sexpartner. Men har inntrykk av at jeg hører til mindretallet ja...  

Anonymkode: 5d75b...252

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (Akkurat nå):

Kondom på BLOWJOBS? 

Blir som å spise biff med klype på nesa.

Ja, jo, greit, visst, jeg skjønner greia med smitte og sånt, men ikke faen om noen gir meg en bj med KONDOM, da kan det væra samma f.

Hva er problemet da, hvis det kan væra samme f. Ta deg heller en runk da vel.

Anonymkode: b7f56...212

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er problemet da, hvis det kan væra samme f. Ta deg heller en runk da vel.

Anonymkode: b7f56...212

Med gummihansker 😂

Anonymkode: 11fd1...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All kjønnssykdom kan jo behandles i disse dager og ingen er dødelig lenger. Er nok den mentaliteten, tror jeg.

Anonymkode: 160c2...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er problemet da, hvis det kan væra samme f. Ta deg heller en runk da vel.

Anonymkode: b7f56...212

Ja jeg holdt på å skrive det og. Tar heller en runk en en helt verdiløs liksomblowjob

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Min statistikk:

Jeg har ligget med ca 50 stk de siste 5 årene. Kun to av disse har ønsket å bruke kondom, mens kanskje fem til har spurt om jeg går på prevensjon. Jeg tenker at det siste er det viktigste. Jeg, som kvinne, vet at jeg er trygg, og ikke kan bli gravid. Men 80-90% av menn bryr seg visst ikke om det, og det er jo ganske sykt egentlig. Jeg har kun insistert på kondombruk når jeg har hatt fast partner utenom (ikke kjæreste), men utenom det tatt sjansen. Har fått klamydia én gang i denne perioden, og hpv flere ganger. Testet meg jevnlig. Tror nok at menn, som kvinner, tar veldig lett på dette med kondombruk ja. Sikkert fordi man «bare» kan teste seg etterpå, og i de fleste tilfellene går det jo bra. Men dumt er det selvfølgelig ja!

Anonymkode: 53143...fd3

Det er jo du som driver og sprer alle disse kjønnsykdommene, ved å ligge ukritisk med alt som har puls uten å bruke kondom. Ta en time hos psykolog og prøv å finne ut av hvorfor du driver med selvskading. 

Anonymkode: e8a2f...f8c

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og min mann prøvde for barn i 3 år før det klaffet. Nå må det brukes kondom så jeg ikke blir gravid igjen mens jeg leger etter KS. Det er absolutt forskjell om man bruker kondom eller ikke. Jeg mildt sagt hater det at vi ikke kan kjøre "raw" for øyeblikket. Er virkelig ikke det samme.

Anonymkode: c6040...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn har faktisk blitt bedre på kondombruk, spesielt de yngste.

Det som trolig gjør at mengden kjønnssykdomer øker, er et helt annet seksuelt mønster enn det var før.
Unge nå har flere partnere, gjerne parallelt, noe som selvfølgelig gjør smittepotensialet mye større. Før var det i støtte grad slik at du lå med en person overt tid, også byttet du til en annen, imens nå har du en handfull i “katalogen” du byttet på å ligge med, også kommer noen til imens andre faller fra.

Anonymkode: 18972...9a8

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg og min mann prøvde for barn i 3 år før det klaffet. Nå må det brukes kondom så jeg ikke blir gravid igjen mens jeg leger etter KS. Det er absolutt forskjell om man bruker kondom eller ikke. Jeg mildt sagt hater det at vi ikke kan kjøre "raw" for øyeblikket. Er virkelig ikke det samme.

Anonymkode: c6040...0aa

Er frivillig å avstå fra sex også da? Eller er det ikke ille nok til at dere avstår fra sex likevel?

Anonymkode: b7f56...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger skylda på Tinder!

Anonymkode: 4db6c...980

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...