Gå til innhold

Hadde du likt å være siste mann på jorden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste mann, like mange kvinner som nå. Er det bra deal tror dere? 

Anonymkode: 8a351...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så jeg hadde fått oppmerksomhet fra kvinner fra første gang i livet? Høres himmelsk ut!

Anonymkode: 9fdb3...f23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde elsket det hemningsløst.

Anonymkode: e1add...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller siste? Nei for lite gener for fremtiden. Ville antagelig blitt buret inne og blitt tvangs spermdonor..

Anonymkode: aeab4...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som tror dere ville fått masse damer. Dere tar feil.

Tenk hvor kjipt det må være å oppdage at damene heller tar hverandre enn deg som eneste mann igjen i verden. Det er mest sannsynlig det som vil skje. Verre selvtillitsknekk tror jeg ikke finnes.

Anonymkode: da083...751

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg 100% ikke hatt noe problem med og få meg en kjæreste iallefall.

Anonymkode: bfd95...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa,ser ikke umiddelbart problemet med det. Faktisk flere fordeler. Det begynner å bli en såpass lang liste over menn jeg kunne tenke meg ikke eksisterte her i verden. Listen på damer er langt mindre mindre. 

Tror egentlig ikke mye hadde forandret seg så veldig for meg personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg helt ærlig tror ville skjedd:

1. En massiv humanitær katastrofe fordi den globale transporten av mat tok brått slutt. Oljeproduksjonen ville praktisk talt ha stoppet, og folk hadde lært på den harde måten hvor sårbart samfunnet er. Noen steder ville vært hardere rammet enn andre. Uten menn med våpen ville noen kvinner fylt tomrommet og plukket opp våpen. Når det bare er mat til halvparten blir folk grådige, sinte og desperate.

Det ville ha gått seg til. Det finnes kvinner i alle slags jobber og de måtte ha faset inn mange flere fort. Allikevel ville levestandarden blitt på nivå med et u-land i beste fall. Kvinner er like smarte og flinke som menn, men ikke mange nok til å drive en plattform eller føre containerskip. Det finnes mange kvalifiserte folk i u-land, men de er bare ikke mange nok.

2. Det finnes sædbanker og jeg tenker flere kvinner ville gått inn i lesbiske forhold eller venne-kollektiv og blitt gravide. Det ville ikke vært sæd nok til alle som ønsket det.

3. Jeg ville ha vært en kuriositet og superkjendis. Med 4 milliarder kvinner som alle er forskjellige ville jeg helt klart fått oppmerksomhet av mange. Jeg vet ikke helt hva jeg skulle ha gjort med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...