Gå til innhold

Hva gjør kjærestepar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg og min nye mann har en tendens til å bare ende opp i sofaen og småprate og kose på hverandre på kveldene. Hva gjør dere andre? Hva gjør kjærestepar sammen på ettermiddag og kvelder sammen?

Anonymkode: 840d1...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller bridge, gå tur, lese for hverandre. 

Anonymkode: fe98d...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei,

jeg og min nye mann har en tendens til å bare ende opp i sofaen og småprate og kose på hverandre på kveldene. Hva gjør dere andre? Hva gjør kjærestepar sammen på ettermiddag og kvelder sammen?

Anonymkode: 840d1...daf

Hyggelig det vel om dere liker det? Like mange svar som ulike mennesker🙈 På samme måte noen trener, andre leser,noen sover andre spiser🤷

Når jeg og kjæresten er sammen ser vi TV, prater, spiser popcorn, spiller et spill ,kysser og klemmer. 

Anonymkode: 704b5...c88

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sloss! (trener kampsport sammen)

Anonymkode: 248db...ee5

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager mat, ser film/serie, går tur, diskuterer nyhetene

Anonymkode: f52ea...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på trening, tur med hunden eller planlegger fremtiden 🙂

Anonymkode: 737c1...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har barnevakt slik at vi får dratt på trening sammen et par kvelder i uka (resten drar vi hver for oss). Ellers går det i sex, prat, film/serie, husarbeid, matlaging eller nyte god mat, massasje og høre på musikk.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kos på sofaen! Tv-serier og film. Har mye sex. Lager mat sammen, spiller brettspill. Prater hull i hodet på hverandre. Innimellom drar vi ut og tar en øl e.l.

Anonymkode: 904b1...77d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye tv og kos i sofaen ja, kjøre en tur for ærend og spise middag sammen feks. Vårt forhold er ganske nytt (ca 5 uker) men vi har vært veldig mye sammen da dette er viktig for oss begge (vi ønsker ikke å bruke evigheter på å bli kjent)

Anonymkode: 03eed...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør mye forskjellig egentlig:
* Spiller brettspill
* Løser krimmysterier osv
* Stolpejakt
* Står på slalåm
* Danser swing
* Leser bøker sammen (hver vår bok)
* Leser for hverandre
* Gamer
* Planlegger bryllup
* Planlegger bryllupsreise
* Planlegger ferier
* Går tur
* Utforsker byer og steder
* Tar en kjøretur
* Ser på film eller tv-serier
* Trener kampsport
* Lekesloss
* Sykler
* Telter / ligger i hengekøye
* Baker og lager mat sammen
* Organiserer og sorterer 
* Oppgraderer hytta til mine foreldre (hytte vi får bruke fritt)
* Oppgraderer hjemme (alt fra å male til å pusse et skap)
* Reiser
* Broderer sammen
* Ha sex
* Snakker sammen og diskuterer
* Jobber sammen om felles mål
* Tar vare på hverandre / støtter hverandre - f.eks gjennom å lufte ut og snakke om tanker og følelser etter en slitsom dag
* Tegner
* Storhandler/ukeshandler
* Går på gavejakt, f.eks i bruktbutikker osv.
* Besøker museer 
* Går på kino, teater og stand up
* Er politiske aktive sammen i samme parti

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lager ofte middag sammen, eller den ene henger på kjøkkenet og småprater mens den andre lager mat. Så spiser vi som regel sammen med bordet. Innimellom tar vi vin til, og blir sittende lenge og prate. 

Vi går en kveldstur, eller trener sammen til en youtubevideo. I perioder legger vi puslespill, eller er hekta på et brettspill. Vi ringer familie på facetime (har vært sammen lenge så alle er "felles". Vi har små prosjekter i hus eller hage. Innimellom sitter vi bare og prater en stund. Eller vi gjør undersøkelser i forkant av en reise vi skal ta, eller prosjekt vi skal starte på. 

I helgene går vi fjellturer, tar en natt på SPA hotell, låner en hytte, reiser til utlandet, spiser lunsj i byen, besøker ulike arrangement... 

Anonymkode: 4c437...1f3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 40 og gjør det meste sammen. 

Alt fra kaffedate på terrassen til oppussing ute/inne. Han tilbyr å være med meg å svømme i varmebasseng siden jeg har vondt i ryggen. Lager mat, spiller brettspill, drikker vin og snakker, tar et bad og litt vin i badekaret, går tur, fisker, ser tv/Netflix, masserer hverandre. Teater, kino, ut å spise. Han foreslår en tur på bruktmarkedet bare fordi han vet jeg elsker det. Danser swing hjemme i stua ganske ofte siden han har lært meg det. Jeg elsker frø og planter og han vil gjerne bidra han også  bare for å være sammen med meg. Gjør egentlig alt sammen. Koser oss. Og puler selvfølgelig 

Anonymkode: f4e7b...f18

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva gjør kjærestepar sammen på ettermiddag og kvelder sammen?

Anonymkode: 840d1...daf

Nesten ingen verdens ting.

Når dagen er over med alle sine gjøremål (unger med alt det innebærer, turnusjobbing, trening osv osv), så er det stort sett en liten time igjen av kvelden før vi stuper til sengs.

Anonymkode: 0a6eb...9a8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hverdager blir det somregel TV-serier vi ser sammen - der vi også snakker om det vi ser. Ca annenhver dag trener vi sammen før middag, jeg er mer aktiv enn han så de andre dagene trener jeg alene. I tillegg har vi selvsagt sex og koser mye. I helgene, eller på dager der vi har mer tid går vi ut å spiser lunsj eller middag, spiller brettspill (enten med venner eller bare oss), går turer og drar på arrangementer som er i nærheten. 

Ellers gjør vi også mye hver for oss, som nevnt trener jeg mye også alene eller ser serier han ikke er interessert i. Han gamer mye, og sitter da på et rom alene. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er samboere da, men har jo óg vært et nytt par som ikke bodde sammen i begynnelsen, og vi har egentlig opprettholdt mye av samme dynamikken med datenights ute, seriemaraton i senga på late søndager, lager middag sammen, spiller spill, er ute med familie og venner sammen, snakker og ler over et par øl i sofaen hjemme sammen, koser, har sex, handler sammen osv. Vi trener også 4-6 ganger i uka sammen 😊

Anonymkode: a39c8...dff

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er 40 og gjør det meste sammen. 

Alt fra kaffedate på terrassen til oppussing ute/inne. Han tilbyr å være med meg å svømme i varmebasseng siden jeg har vondt i ryggen. Lager mat, spiller brettspill, drikker vin og snakker, tar et bad og litt vin i badekaret, går tur, fisker, ser tv/Netflix, masserer hverandre. Teater, kino, ut å spise. Han foreslår en tur på bruktmarkedet bare fordi han vet jeg elsker det. Danser swing hjemme i stua ganske ofte siden han har lært meg det. Jeg elsker frø og planter og han vil gjerne bidra han også  bare for å være sammen med meg. Gjør egentlig alt sammen. Koser oss. Og puler selvfølgelig 

Anonymkode: f4e7b...f18

Sånn er min også. Med meg 2-3 dager hver uke i varmtvann basseng fordi han vet jeg trenger det. Etterpå passerer han meg. Det er så mye hyggeligere svømme når man har lag av sin bestevenn og elskede❤❤ Fantastisk aktivitet.

Anonymkode: 704b5...c88

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi prater om alt mellom himmel og jord.

Lager mat sammen.

Går turer sammen.

Går ut på byen sammen.

Gamer.

Ser film/serier

Har masse sex😬🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...