Gå til innhold

Hva tror dere kona vil si om jeg ber om å få runke sammen med en annen heterofil mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sagt ja, men jeg ville vert tilskuer da…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot det. Men så har jeg nok et friere syn på partnerbytte og seksuell eksperimentering enn mange andre. Her kjenner du nok din kone best - det er en risiko om det oppstår negative følelser rundt det, særlig om de kommer i ettertid, etter at handlingen har funnet sted.

 

Og til alle som mener TS ikke er hetero - det er ikke sånn det fungerer. SELVSAGT kan man ha sex med samme kjønn uten å være bi eller homo. Sex er bare sex. Heterofili, homofili osv beskriver hvem man blir seksuell tiltrukket av eller forelsket i. Om dere ikke evner å se at folk kan klare å ha sex med noen de ikke er seksuelt tiltrukket av, vel... da har dere ganske avstumpet fantasi 🙄 

Anonymkode: cd435...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at det betyr noe, men ts sier han er hetero. Om han tenner på tanken om å runke en annen mann så kan det hende han er heterofil, men han er biseksuell. Uten at det betyr noe. 

Anonymkode: bc9b0...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette betyr at du kanskje er homofil eller bi. Men det er ingen feil med det.

hvorfor skulle din kone si nei?

to kompiser som koser seg må vel være lov?

Anonymkode: dbb51...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...