AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april Betaler litt for batteritid! Anbefalinger? Anonymkode: 2fa5c...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 10. april #2 Del Skrevet 10. april Huawei Band 6 har batteritid på to uker. Helt fantastisk! Har hatt min i flere år, og fortsatt like bra batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 10. april #3 Del Skrevet 10. april Garmin venu sq2. 11 dager batteritid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Del Skrevet 10. april Se på de litt enklere modellene til Garmin. Ingen vits i å betale for masse avanserte funksjoner du ikke trenger, men samtidig lurt å kjøoe kvalitet. Det får du i Garmin. Jeg elsker gadgets og har Fēnix 7s pro, de enklere modellene har samme presisjon og kvalitet men mindre funksjoner. Anonymkode: 3adea...72b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 10. april #5 Del Skrevet 10. april (endret) Xiaomi S1 har batteritid som varer 12 dager med generell bruk. Premium klokke i forhold til de litt mer enkle som har god batteritid. Endret 10. april av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlondieKeiko Skrevet 10. april #6 Del Skrevet 10. april Fitbit inspire 2. Billig, liten og nett samt funker fett til det meste :] 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Del Skrevet 13. april Garmin VivoFit! Liten og nett, teller skritt og viser klokkeslett, med 1 års batteritid! Anonymkode: 3f93d...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. april #8 Del Skrevet 13. april Hva med Garmin Lily 2? Den skal være veldig liten og lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #9 Del Skrevet 13. april Hva er god batteritid for deg? Jeg lader min fitbit luxe hver 5-7 dag. Anonymkode: b393d...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Del Skrevet 13. april Garmin Vivosmart er liten. Batteritiden er 8-12 dager. Anonymkode: 42851...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå