Gå til innhold

Dere som bruker kjole på vinteren - blir det like varmt som med bukse og genser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å bruke mer kjole i hverdagen og lurte på hvordan dere gjør det på vinteren? Jeg tåler ikke ull, så plagg med ull utgår dessverre 😕

Anonymkode: 30819...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever at det går helt fint, også med tanke på å holde varmen 😊 Jeg bruker (nesten utelukkende) sort strømpebukse i 100 eller 200 denier fra H&M (uten ull), synes det går til alt (kanskje med unntak av lyse, lette, småblomstrete kjoler, men de bruker jeg uansett bare om sommeren). Har dog en kjole i et tykt hvitt stoff med litt ull i fra & other stories, som brukes med sort strømpebukse om vinteren 👍🏻 

Jeg jobber som lærer og er mye ute. Har jeg på kjole en kald dag hvor jeg skal ha inspeksjon, bruker jeg f.eks. en lang dunkåpe og knehøye, forede støvletter mens jeg er ute (skal jeg derimot være ute en dag blir det vinterdress og ullundertøy). Hvis det regner og jeg skal være ute kan jeg finne på å putte kjolen oppi regnbuksa, også ha regnjakke over som vanlig. Da er det viktig med en kjole i et stoff som ikke blir skrukkete 😅

Anonymkode: 40a70...702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på vestlandet, kjører stort sett bil. Så svaret mitt er jo temmelig irrelevant om du bor i telemark og går 30 minutter til jobb hver dag 😅

Anonymkode: 60529...b5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thermotights!

Hvis jeg vil se litt mindre casual ut, så tar jeg på en glatt 100 denier sort over.

Anonymkode: 17086...988

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thermostrømpebukse i fleece! 

Anonymkode: 14a26...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider