AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Skrevet 9. april 2024 Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han. Han har to tisper , de får jo løpetid 2 ganger i året hver ,til forskjellige tider. Jeg har to hannhunder , ene er kastrert( han hadde testikler i buken og vetrenær anbefalte kastrering) Han andre blir veldig stresset når vi er sammen og tispene hans har løpe tid, Vi ikke spise, klarer ikke slappe av. Han har veldig respekt for kjæresten min og vet han ikke får lov å prøve seg . Men det som jeg ble svært skuffet av at han sa i helgen var at hvis han parrer på hans tispe kommer han å ta han så hardt at ikke sikkert han overlever. Og at han hater hannhunder osv . Burde jeg gå gjennom med å kastere han. ? Anonymkode: 96102...637 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 9. april 2024 Løp. Bare løp unna denne mannen. Anonymkode: 766d5...94f 52 28
Populært innlegg got2go Skrevet 9. april 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 9. april 2024 (endret) Du bør kastrere mannen din, ikke hunden. Endret 9. april 2024 av got2go 42 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han. Han har to tisper , de får jo løpetid 2 ganger i året hver ,til forskjellige tider. Jeg har to hannhunder , ene er kastrert( han hadde testikler i buken og vetrenær anbefalte kastrering) Han andre blir veldig stresset når vi er sammen og tispene hans har løpe tid, Vi ikke spise, klarer ikke slappe av. Han har veldig respekt for kjæresten min og vet han ikke får lov å prøve seg . Men det som jeg ble svært skuffet av at han sa i helgen var at hvis han parrer på hans tispe kommer han å ta han så hardt at ikke sikkert han overlever. Og at han hater hannhunder osv . Burde jeg gå gjennom med å kastere han. ? Anonymkode: 96102...637 Han sier altså at han er voldelig, og du vurderer fortsatt å flytte sammen med han? Tro på han når han forteller deg hvordan han er. Anonymkode: 594ac...450 46 21
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #5 Skrevet 9. april 2024 got2go skrev (1 minutt siden): Du bør kastrere mannen din, ikke hunden. Dette! Anonymkode: 2387a...415 9
katties Skrevet 9. april 2024 #6 Skrevet 9. april 2024 Søsteren min har en slik mann dump han mens du kan - ting blir ikke bedre, han gjemmer flere dårlige sider hvis han sier slikt. 16 6
Snacks Skrevet 9. april 2024 #7 Skrevet 9. april 2024 Her er det bare å snu i døra før det er for sent! hvis noen hadde truet mine hunder på denne måten hadde jeg snudd å løpt og aldri sett meg tilbake! Rødt flagg! 🚩 26 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #8 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har vært sammen noen år og har vært litt av og på, men han vil vi skal flytte sammen ellers er det ikke vits å forsette sier han. Dette alene er et rødt flagg. Også kommer det med hundene i tillegg. Nope. Ikke flytt sammen!! Anonymkode: a247b...1f5 25 1 6
Populært innlegg Lorieen Skrevet 9. april 2024 Populært innlegg #9 Skrevet 9. april 2024 Hvorfor vil du være sammen med en mann som truer med å drepe hunden din? 36 15
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #10 Skrevet 9. april 2024 Hvorfor vurderer du å bo med han i det hele tatt?? Han sier jo rett ut at dine hunder ikke er trygge! Jeg hadde aldri kunne være sammen med en mann som ikke respekterer alle dyr, og som gjør seg så mye viktigere enn deg og dine hunder. Anonymkode: f6865...d5a 15 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #11 Skrevet 9. april 2024 Han har tenkt til å slå ihjel hunden hvis den, naturlig nok, på et eller annet tidspunkt forsøker å parre seg? Det er fornuftig å kastrere hunden, men det er ikke det viktigste problemet her. Anonymkode: dd099...1d0 16 3
Anonymbruker*** Skrevet 9. april 2024 #12 Skrevet 9. april 2024 Redigerer trådtittel for deg: "Kjæresten min truet med å mishandle hunden min til døde viss den gjør noe galt!". Hva faen er dette å vurdere en gang?? Slå opp og be en stille bønn for hans egene hunder... 29 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #13 Skrevet 9. april 2024 Lykke til, skjønner ikke du spør oss du kommer sikkert til å flytte sammen med han. Det er det mest blodrøde flagget jeg har sett her inne. Ikke klag i en ny tråd når livet ditt blir miserabelt. Ikke hvis - når. Anonymkode: 2d3ef...248 21 3
Pia88 Skrevet 9. april 2024 #14 Skrevet 9. april 2024 Hva tenker du er fornuftig med å flytte sammen med en slik fyr? Han har ikke respekt for deg å dine med å true å drepe hunden din.. hadde aaldri flytta sammen med han.. å si noe sånnt er bare stygt, å jeg hadde aldri kunne stolt på han med mine hunder.. 4
Ebbeliten Skrevet 9. april 2024 #15 Skrevet 9. april 2024 Det er på grensen til dyremishandling å ha ukastrert hannhund med løpetispe. Så om du skal bo med ei tispe sender du enten hannhunden vekk under hele løpetiden eller kastrerer ham. Ellers er du åpenbart sammen med søppel, så kvitt deg med han i samme slengen. 9 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #16 Skrevet 9. april 2024 Du kastrerer hunden din. Den vil bli superstresset og syk hvis du ikke gjør det. Anonymkode: 5463d...c43 1 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #17 Skrevet 9. april 2024 Pia88 skrev (11 minutter siden): Hva tenker du er fornuftig med å flytte sammen med en slik fyr? Han har ikke respekt for deg å dine med å true å drepe hunden din.. hadde aaldri flytta sammen med han.. å si noe sånnt er bare stygt, å jeg hadde aldri kunne stolt på han med mine hunder.. Ts her: Ja du har helt rett i dette. Det er mange ting han har sagt i disse årene vi har vært sammen som er røde flagg. Utrolig mange stygge ting som folk får sjokk om de får høre. Derfor er jeg svært skeptisk til å skulle flytte sammen med han . Men er glad i han, så er vanskelig å bryte ut , til tross for utrolig mye skuffelser. Anonymkode: 96102...637 1 1
Tabris Skrevet 9. april 2024 #18 Skrevet 9. april 2024 Jeg hadde aldri vært sammen med en mann som ville "ta" min hund eller hvor min hund ikke ville gjøre noe den ikke hadde lov til av frykt. Jeg ville heller ikke utsatt min hannhund for å bo sammen med to tisper og det stresset det medfører for den når den reagerer slik ved løpetid. Da hadde jeg kastrert. Men jeg hadde ikke latt en slik mann være i nærheten av min hund. 17 1 5
svartkatt Skrevet 9. april 2024 #19 Skrevet 9. april 2024 Synes du burde kastrere hunden uansett. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #20 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her: Ja du har helt rett i dette. Det er mange ting han har sagt i disse årene vi har vært sammen som er røde flagg. Utrolig mange stygge ting som folk får sjokk om de får høre. Derfor er jeg svært skeptisk til å skulle flytte sammen med han . Men er glad i han, så er vanskelig å bryte ut , til tross for utrolig mye skuffelser. Anonymkode: 96102...637 Sorry, men du burde ærlig talt ta deg sammen. Både for deg og hunden din. Hvorfor vil du være med en mann som truer med å drepe hunden din? Som sier han hater hannhunder, og folk rundt dere får sjokk av ting han har sagt. Kom deg vekk fra denne forbanna idioten. Anonymkode: 132bc...42e 16 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå