Gå til innhold

Jeg er 50 og lå med en 28-åring i helgen..og vil ha mer av unge menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er det med folk som tror at unge menn ikke er interessert i damer over 40? 😉 

Jeg er 55, slank, pen, og får tilbud fra øst og Vest så fort jeg beveger meg utenfor husveggene her 🙂 

Reiser mye - og setter jeg meg ned et sted med et glass vin har jeg fort 2-3 yngre menn siklende etter meg, av en eller annen grunn tror de jeg er desperat, bare fordi jeg er over 40....

Jeg har dog allerede en elsker på 38, hatt ham i 2 år, og gidder ikke bytte ham ut, så takker pent nei til alle de andre.....

Han på 38 har også følelser for meg , men selv synes jeg vi er på 2 forskjellige planeter i livet, så et forhold hadde nok aldri fungert......

Men ser at det er mange sjalu sjeler her på KG, som har som hobby å "shame" alle damer over 40 år......kan berolige dere med at når man har passert 40 så lever man bare livet uten å bry seg om hva andre mener om en, og dette synes av en eller annen mystisk grunn yngre menn er veldig attraktivt 😄 

Anonymkode: b8478...ec8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det blitt 30 års grense på alkohol nå altså? Siden ts ser ut som om "hun" er i midten av 30-årene og må vise legg på polet? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet pokker ikke om dette er bare trolling og bullshit eller ikke. Men det er helt plausibelt at det kan ha skjedd. Hvorfor ikke?  Jeg kjenner en dame som har slått ut håret etter et langt ekteskap som gikk i dass. 

Men det er jo komisk å tenke på hvor aggressive damer på KG blir npr det er menn som dater vesentlig yngre damer av samme grunn. 

Jeg tenker også på unge menn jeg har overhørt som snakker seg i mellom om hvordan de endte opp med ei gammal 50-åring i fylla. "Fylla har skylda!!" 

🙄

Verden er et skrudd sted. Jeg er glad jeg slipper dette her om dagen. 

Anonymkode: 46a7c...b1c

Det er ikke det at det ikke kan ha skjedd som gjør ts til et troll. Men jeg skal ikke trene opp ts til å lage bedre trolle tråder, med å fortelle hva det er. Så om dere vet, ikke fortell.

Anonymkode: 4175d...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her: morsomt at dere ikke tror meg og at tråden har snudd til om jeg er ekte eller ikke.

Jeg må også presisere at jeg ikke er ute etter å gifte meg eller få barn fordi jeg allerede har barn, så her har eggene gjort jobben sin. Ektemann trenger jeg heller ikke om dagen.

Takk for gode råd og erfaringer fra flere her inne- Vel, etter helgens møte med en fyrig 28-åring har jeg nå fått mersmak og funnet en ny gjennom Tinder etter å ha senket alderen fra gubber til yngre menn. Tok meg egentlig bare noen minutter. Og det dukket opp flere menn, men det er spesielt en jeg har funnet en seksuell kjemi med.

Så nå lever jeg eventyret videre, takket være masse støtte fra mange av dere.

Dere andre synes jeg bare synd på.

Anonymkode: fcbd5...a45

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror TS er et troll. Jeg er selv i slutten av 40-årene og det har ikke manglet på interesse og tilbud fra menn i 20 årene. Nå er jeg overhodet ikke interessert i så unge menn, men svarer det samme som til menn som har sex med yngre damer: Om begge har lyst så kjør på. Jeg hadde dog ikke ville hatt forventninger om noe forhold som varer med så stor aldersforskjell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 0.41):

TS her: Jeg er ikke et troll, men siden dere sier dette er det ganske kontroversiellt og det er nok derfor jeg kaller det en brannfakkel. Var ganske lett å få napp på Tinder for å si det sånn.

Du oser jo desperasjon. Så det er jo ikke rart. Menn puler hva som helst

Anonymkode: d6e3e...db1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke på det. Men sykt hvis det er sant. Når det aldersmessig kunne vært sønn/datter så blir det helt feil. Man må mangle endel sperrer for å synes at dette er greit. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Men ser at det er mange sjalu sjeler her på KG, som har som hobby å "shame" alle damer over 40 år......kan berolige dere med at når man har passert 40 så lever man bare livet uten å bry seg om hva andre mener om en, og dette synes av en eller annen mystisk grunn yngre menn er veldig attraktivt 😄

Som jeg skulle ha skrevet selv, veldig bra !    👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde noen skrevet troll hvis det var en 50 år gammel mann som skrev at han hadde hatt sex med en 28 år gammel kvinne?

Anonymkode: fabba...6ad

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greit. 

Hvor stor sannsynlighet tror dere det er for ei på 50 å si at hun ikke tenker hun er ute etter barn akkurat nå? Neppe sannsynlig. Jeg vet noen på 50 har fått barn, men det er ikke en posisjon jeg tror noen sitter å venter så mye i, å tuller rundt, å heller ikke om de allerede har barn. 

Dette er bare et troll som vil skape sexisme rundt kvinners alder, menns alder, og skape en massiv vollgrav mellom jevnaldrende. Og få det til å virke som at noen må være med yngre istede for at de også kan like sine jevnaldrende. Det er usunnt med så mye hat og splid. 

Om ts ikke var et troll er hun uansett for ufin til at det er verdt å slenge seg på, å det gjelder for mannlige troll som det her også. Det har blitt så mye hat at jeg har lyst til å være mye mer forsiktig hvem jeg involverer meg med, for det går for langt. Det får for mye plass. Før tenkte jeg vi har et ansvar å svare, men kanskje det beste er å ignorere det til det forsvinner? Da mener jeg troll, ikke alle ekte ting. 

Anonymkode: 4175d...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Engel skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror TS er et troll. Jeg er selv i slutten av 40-årene og det har ikke manglet på interesse og tilbud fra menn i 20 årene. Nå er jeg overhodet ikke interessert i så unge menn, men svarer det samme som til menn som har sex med yngre damer: Om begge har lyst så kjør på. Jeg hadde dog ikke ville hatt forventninger om noe forhold som varer med så stor aldersforskjell. 

"Hun" er over 50. Og finner det naturlig å presisere at hun ikke er ute etter å få flere barn... Og hadde sykt bra sex og ønsker fremmeds meninger om det. Det er jo ingen brannfakkel, slikt skjer sikkert stadig vekk, hvorfor diskutere det her, med historien "var på byen, ble sjekket opp av vakker gutt" 

Anonymkode: 29233...5ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde noen skrevet troll hvis det var en 50 år gammel mann som skrev at han hadde hatt sex med en 28 år gammel kvinne?

Anonymkode: fabba...6ad

Godt poeng. Jeg personlig hadde ikke giddet å involvere meg med noen så mye yngre fordi jeg trenger sjelelig forbindelse, men ikke noe bedre med menn som henger med 15 og 20 og 25 pr yngre damer. Egentlig litt verre, siden døden puster en 55-årig mann litt tyngre i nakken enn en 55-prig kvinne. 

Anonymkode: 64b70...d54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjør på. Har ei venninne som er 47, og vist nok aldri har hatt sex med noen som er eldre enn 35 år. Hun ligger eksklusivt med mannfolk som er under 40, men gjerne i aldersgruppen 25 - 30. 

Virker å funke helt fint for henne. 

Anonymkode: a9e97...284

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 23.47):

Ble singel for noen måneder siden etter 18 års ekteskap der vi ikke hadde sex de siste årene. Nå er jeg plutselig på datingmarkedet og har tittet på Tinder, men jeg merker at menn rundt min egen alder ikke interesserer meg overhodet. Tenkte kanskje jeg måtte ned noen få år, men merker null tiltrekning. Synes de fleste virker gamle, grå, bitre, sure og slitne.

At jeg får høre igjen og igjen fra venner og kollegaer at jeg ser ut som at jeg er i midten av 30-årene (og blir spurt om legg på polet) og har en personlighet som matcher dette, får meg til å tenke og ønske å utforske.

I helgen var jeg på byen og ble sjekket opp av en vakker 28 åring. Jeg var ikke vanskelig å be og hadde sex for første gang på mange år som var sykt bra og kjenner at dette er det jeg vil akkurat nå. Så nå har jeg senket alderen på Tinder og kjenner jeg ønsker meg en ung elsker. Tenker jeg ønsker meg noe helt ukomplisert med lite bagasje og drama.

Jeg vet at dette ofte er gutter som ikke vil noe langvarig, som bare vil ha spenning og en dame med erfaring. Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn.

Så nå kaster jeg ut brannfakkelen, er det noen med erfaringer rundt store aldersforskjeller "feil" vei? Er vel få som hadde reagert om det var en 50 år gammel gubbe som lå med en 28 år gammel jente.

50 år gamle menn som ligger med jenter som kunne vært datteren deres får tilnavnet «gammel gris», så det er ikke sant at ingen hadde reagert på det. Men verken gammel gris eller tilsvarende gammel purke er noe særlig respektfullt. Og nå er det jo så mye kjønnssykdommer i omløp også blant unge menn og kvinner, så jeg ville nok vært litt forsiktig med å ligge rundt med yngre menn på Tinder av den grunn også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 0.41):

TS her: Jeg er ikke et troll, men siden dere sier dette er det ganske kontroversiellt og det er nok derfor jeg kaller det en brannfakkel. Var ganske lett å få napp på Tinder for å si det sånn.

Tror deg!

Har venninner mellom 47-55, godt trent og festlige å se på som nå ordner seg elskere fra 30 år og oppover.  Venninnene mine er kjempefornøyde med tilgang på ofte sex uten forpliktelser. Mannfolk på sin egen alder, med de utfordringene som kommer med impotens, alkoholmisbruk ol styrer de unna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 9.08):

Nei, det toget har vel reist for en stund siden uansett?

Anonymkode: 86783...e8b

Samme tenkte jeg.

Altså, gifte seg kan hun selvsagt gjøre, det kan en 100-åring også. Men å få (flere?) barn? Det går selvsagt ikke når hun er 50. 

Anonymkode: 9ef70...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Isambard skrev (På 9.4.2024 den 7.57):

Jeg skal love deg mange ville reagert hvis det var omvendt. På KG ville han hørt at han utnyttet jenter med "Daddy issues", og jeg er litt enig.

Jeg har også selv skrevet at halvgamle menn (som meg) bør ligge unna jenter som er mye yngre (f.eks 20) fordi det blir et skjevt forhold  Jeg vil nok si at 28  er innafor, men uansett.

i ditt case: 28 er greit. Kjør på.  Jeg mener ærlig talt det samme gjelder for deg som for menn: Ikke gå mye lenger ned.

Vi får da høre det vi og da av yngre damer om hvor fæle vi er og at vi blir brukt og at vi er gamle og ikke må tro vi er noe osv osv.. lista er lang. Så går nok begge veier det der.

kvinne

Anonymkode: 5b422...004

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (19 timer siden):

Det er yngre damer som tror at damer over 35 ikke har sex. Vent til de er i samme alder selv vil pipa få annen låt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lyst på en yngre elsker, hatt flere før og det er herlig ukomplisert.

Det er bare sex, og så lenge det er gøy og godt og får deg til å smile - kjør på😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjør på. Har ei venninne som er 47, og vist nok aldri har hatt sex med noen som er eldre enn 35 år. Hun ligger eksklusivt med mannfolk som er under 40, men gjerne i aldersgruppen 25 - 30. 

Virker å funke helt fint for henne. 

Anonymkode: a9e97...284

👍

Mr&Ro skrev (5 timer siden):

Tror deg!

Har venninner mellom 47-55, godt trent og festlige å se på som nå ordner seg elskere fra 30 år og oppover.  Venninnene mine er kjempefornøyde med tilgang på ofte sex uten forpliktelser. Mannfolk på sin egen alder, med de utfordringene som kommer med impotens, alkoholmisbruk ol styrer de unna.

De har skjønt det, mer åpent nå enn før.  Noen som er så gamle at de husker den første "Hustruer"-filmen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...