Gå til innhold

Jeg er 50 og lå med en 28-åring i helgen..og vil ha mer av unge menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg ikke om hva du gjør med tissen din. Jeg er mest opptatt av min egen. Og min er 44 og blir gladtiss av menn 50-65. 💋

Anonymkode: 02168...2f0

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så nå kaster jeg ut brannfakkelen, er det noen med erfaringer rundt store aldersforskjeller "feil" vei? Er vel få som hadde reagert om det var en 50 år gammel gubbe som lå med en 28 år gammel jente.

Anonymkode: fcbd5...a45

Jeg skal love deg mange ville reagert hvis det var omvendt. På KG ville han hørt at han utnyttet jenter med "Daddy issues", og jeg er litt enig.

Jeg har også selv skrevet at halvgamle menn (som meg) bør ligge unna jenter som er mye yngre (f.eks 20) fordi det blir et skjevt forhold  Jeg vil nok si at 28  er innafor, men uansett.

i ditt case: 28 er greit. Kjør på.  Jeg mener ærlig talt det samme gjelder for deg som for menn: Ikke gå mye lenger ned.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS her: Jeg er ikke et troll, men siden dere sier dette er det ganske kontroversiellt og det er nok derfor jeg kaller det en brannfakkel. Var ganske lett å få napp på Tinder for å si det sånn.

Anonymkode: fcbd5...a45

Selv 28-åringer ligger med troll om de er desperate nok etter sex.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ble singel for noen måneder siden etter 18 års ekteskap der vi ikke hadde sex de siste årene. Nå er jeg plutselig på datingmarkedet og har tittet på Tinder, men jeg merker at menn rundt min egen alder ikke interesserer meg overhodet. Tenkte kanskje jeg måtte ned noen få år, men merker null tiltrekning. Synes de fleste virker gamle, grå, bitre, sure og slitne.

At jeg får høre igjen og igjen fra venner og kollegaer at jeg ser ut som at jeg er i midten av 30-årene (og blir spurt om legg på polet) og har en personlighet som matcher dette, får meg til å tenke og ønske å utforske.

I helgen var jeg på byen og ble sjekket opp av en vakker 28 åring. Jeg var ikke vanskelig å be og hadde sex for første gang på mange år som var sykt bra og kjenner at dette er det jeg vil akkurat nå. Så nå har jeg senket alderen på Tinder og kjenner jeg ønsker meg en ung elsker. Tenker jeg ønsker meg noe helt ukomplisert med lite bagasje og drama.

Jeg vet at dette ofte er gutter som ikke vil noe langvarig, som bare vil ha spenning og en dame med erfaring. Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn.

Så nå kaster jeg ut brannfakkelen, er det noen med erfaringer rundt store aldersforskjeller "feil" vei? Er vel få som hadde reagert om det var en 50 år gammel gubbe som lå med en 28 år gammel jente.

Anonymkode: fcbd5...a45

Dette er ikke en brannfakkel.. 

Det er helt normalt og vanlig. 

Anonymkode: 3d974...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke en brannfakkel.. 

Det er helt normalt og vanlig. 

Anonymkode: 3d974...

Hva er det? 

Endret av Calaska
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ble singel for noen måneder siden etter 18 års ekteskap der vi ikke hadde sex de siste årene. Nå er jeg plutselig på datingmarkedet og har tittet på Tinder, men jeg merker at menn rundt min egen alder ikke interesserer meg overhodet. Tenkte kanskje jeg måtte ned noen få år, men merker null tiltrekning. Synes de fleste virker gamle, grå, bitre, sure og slitne.

At jeg får høre igjen og igjen fra venner og kollegaer at jeg ser ut som at jeg er i midten av 30-årene (og blir spurt om legg på polet) og har en personlighet som matcher dette, får meg til å tenke og ønske å utforske.

I helgen var jeg på byen og ble sjekket opp av en vakker 28 åring. Jeg var ikke vanskelig å be og hadde sex for første gang på mange år som var sykt bra og kjenner at dette er det jeg vil akkurat nå. Så nå har jeg senket alderen på Tinder og kjenner jeg ønsker meg en ung elsker. Tenker jeg ønsker meg noe helt ukomplisert med lite bagasje og drama.

Jeg vet at dette ofte er gutter som ikke vil noe langvarig, som bare vil ha spenning og en dame med erfaring. Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn.

Så nå kaster jeg ut brannfakkelen, er det noen med erfaringer rundt store aldersforskjeller "feil" vei? Er vel få som hadde reagert om det var en 50 år gammel gubbe som lå med en 28 år gammel jente.

Anonymkode: fcbd5...a45

Nei, det toget har vel reist for en stund siden uansett?

Anonymkode: 86783...e8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet pokker ikke om dette er bare trolling og bullshit eller ikke. Men det er helt plausibelt at det kan ha skjedd. Hvorfor ikke?  Jeg kjenner en dame som har slått ut håret etter et langt ekteskap som gikk i dass. 

Men det er jo komisk å tenke på hvor aggressive damer på KG blir npr det er menn som dater vesentlig yngre damer av samme grunn. 

Jeg tenker også på unge menn jeg har overhørt som snakker seg i mellom om hvordan de endte opp med ei gammal 50-åring i fylla. "Fylla har skylda!!" 

🙄

Verden er et skrudd sted. Jeg er glad jeg slipper dette her om dagen. 

 

Anonymkode: 46a7c...b1c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS her: Jeg er ikke et troll, men siden dere sier dette er det ganske kontroversiellt og det er nok derfor jeg kaller det en brannfakkel. Var ganske lett å få napp på Tinder for å si det sånn.

Anonymkode: fcbd5...a45

Mulig du ikke er et troll. Bare tipper du kan være en mann i tjueårene.

Usannsynlig at ei dame på 50 år skriver slik som du gjør. Og selvsagt er hun ikke interessert i barn da hun er klar over at eggene hennes er gått ut på dato.

Hilsen sykt bra kvinne 44

Anonymkode: 046b6...a42

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulig du ikke er et troll. Bare tipper du kan være en mann i tjueårene.

Usannsynlig at ei dame på 50 år skriver slik som du gjør. Og selvsagt er hun ikke interessert i barn da hun er klar over at eggene hennes er gått ut på dato.

Hilsen sykt bra kvinne 44

Anonymkode: 046b6...a42

Ellers er det vel ingen brannfakkel om en singel dame på 50 ligger med en voksen mann på 28. Seriøst?

Hilsen fortsatt sykt bra kvinne 44

Anonymkode: 046b6...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ble singel for noen måneder siden etter 18 års ekteskap der vi ikke hadde sex de siste årene. Nå er jeg plutselig på datingmarkedet og har tittet på Tinder, men jeg merker at menn rundt min egen alder ikke interesserer meg overhodet. Tenkte kanskje jeg måtte ned noen få år, men merker null tiltrekning. Synes de fleste virker gamle, grå, bitre, sure og slitne.

At jeg får høre igjen og igjen fra venner og kollegaer at jeg ser ut som at jeg er i midten av 30-årene (og blir spurt om legg på polet) og har en personlighet som matcher dette, får meg til å tenke og ønske å utforske.

I helgen var jeg på byen og ble sjekket opp av en vakker 28 åring. Jeg var ikke vanskelig å be og hadde sex for første gang på mange år som var sykt bra og kjenner at dette er det jeg vil akkurat nå. Så nå har jeg senket alderen på Tinder og kjenner jeg ønsker meg en ung elsker. Tenker jeg ønsker meg noe helt ukomplisert med lite bagasje og drama.

Jeg vet at dette ofte er gutter som ikke vil noe langvarig, som bare vil ha spenning og en dame med erfaring. Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn.

Så nå kaster jeg ut brannfakkelen, er det noen med erfaringer rundt store aldersforskjeller "feil" vei? Er vel få som hadde reagert om det var en 50 år gammel gubbe som lå med en 28 år gammel jente.

Anonymkode: fcbd5...a45

Æsj gamlemusa! Så ekkel du er 

Anonymkode: b4fbc...e1a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Må vel være ei gammel purke da. :D

Anonymkode: 713eb...de7

På samme måte som mange gamle griser på KG prøver å overbevise alle kvinner at det går "nedover" med kvinners utseende etter fylte 20 år, og at optimal alder på kvinner er mellom 17 og 20, uansett hvor gammel mannen er.

Anonymkode: 2c223...817

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

TS her: Jeg er ikke et troll, men siden dere sier dette er det ganske kontroversiellt og det er nok derfor jeg kaller det en brannfakkel. Var ganske lett å få napp på Tinder for å si det sånn.

Anonymkode: fcbd5...a45

Jada, de aller fleste mannfolk på Tinder puler alt som har puls 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

? er ikke så uvanlig med godt voksne kvinner og yngre menn

Nei.  Når man først har fått smaken, er det lett å bli hekta  😜    Kos deg du  🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter jeg gikk ut av et langvarig forhold hadde jeg behov for å gå helt andre veien. Trengte en kontrast til det jeg hadde hatt. Følte jeg måtte utagere litt. Hadde sex med mange svært unge menn. De var jo så flotte å se på, og spennende! 

Anonymkode: 35bfa...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

På samme måte som mange gamle griser på KG prøver å overbevise alle kvinner at det går "nedover" med kvinners utseende etter fylte 20 år, og at optimal alder på kvinner er mellom 17 og 20, uansett hvor gammel mannen er.

Anonymkode: 2c223...817

Må jo være lettere tilbakestående om man ikke skjønner at TS er en voksen mann som er blant menn som hater kvinner. Disse skal bare få frem dobbeltmoralen sånn at de kan pløye videre ifred.

Måten Ts skriver på er gjenkjenbar og enkelte ord blir gjentatt i andre tråder her inne, skriveren av innlegget skal få frem ett poeng og ikke ett reellt spørsmål.

Anonymkode: 4e87f...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært i et 12 års langt forhold hvorpå sex ikke var en del av forholdet de siste 5-6 årene. 

Dro på byen for første gang etter 6 mnd som singel og kom i prat med ei på 48. Jeg var da 29. 
Hun satt der i en sofa, pent kledd, pent sminket og alt var bare generelt veldig tiltrekkende ved denne dama. 

Vi kom heldigvis i prat og hun var altså så lett å prate med samtidig som hun hadde mye interessant å komme med. 
Det ene ledet til det andre og vi endte opp på hotellrommet hennes. 

Det kjipe var at hun kun var i byen for noen dager da hun var her på fiskerimessa, så det var litt kjipt. Vi møttes hver dag fram til hun reiste tilbake til der hun kommer fra.

 

Anonymkode: d9499...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vakker 28-årig mann som sjekker opp 50 år gamle damer som er "på byen"? 

"Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn." Litt av en brannfakkel. 

Damer på over 50 trenger ikke diskutere sykt bra sex her, våre meninger er jo irrelevante selvfølgelig, du kan ha sex med hvem du vil. Sier som noen andre her, ikke gå noe lengre ned i alder.

Anonymkode: 29233...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn.

Sa en kvinne på 50.....? 

TS er et troll.

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like ekkelt som når en mann på 50 har sex med ei på 28.

Anonymkode: bd896...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg om hva andre synes når det kun er sex? Det er vel ingen som kommer til å se dere sammen uansett.

Han kan ville treffes igjen, eller ikke. Det vet du ikke før det skjer, samme hva han sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...