Gå til innhold

Han fikk den ikke opp. Dumt å spørre om han ikke tenner på meg lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en mann som jeg har ligget med tre ganger. Det har vært superfint, bortsett fra at han slet med å få den opp første gang. Han sa den gang at han hadde prestasjonsangst og jeg tok det helt fint. 

Vi koser mye uten samleie og han blir knallhard hver gang. 

Men så skulle vi ta det helt ut igjen i går og han var først hard, så dabbet det av litt mens vi koste og så prøvde jeg suge han stiv igjen. Klarte det men han ble litt slapp igjen. 

Jeg vet han hadde sovet tre timer den natten, at han var stresset og sliten. Og han virket så lei seg, sa han syns det var flaut at han ikke fikk den opp og at hodet hans ville. Og han sa flere ganger "dette er et stort nederlag for meg".... 

Jeg var bare kjærlig med han og sa det går fint og jeg begynte heller å massere og kose litt med han. Han slappet da mer av men vi prøvde ikke igjen. 

Jeg har ingen magefølelse på at han ikke tenner på meg plutselig, for han virker som han kan spise meg opp. Tenker han var for sliten. Jeg tror dessverre også han ble stresset av at han ikke var nydusjet, han liker å føle seg fresh...

Men... Litt fristet til å spørre likevel. Er det dumt av meg? Blir en mann såret, skuffet, frustrert når en dame spør om han ikke tenner på henne lenger? 

Jeg bør kanskje la være? 

Anonymkode: 033f9...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spør om sånt, herregud, det kan være mange grunnen til at den ikke vil forbli hard.

Anonymkode: 4a047...061

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

en... Litt fristet til å spørre likevel. Er det dumt av meg? Blir en mann såret, skuffet, frustrert når en dame spør om han ikke tenner på henne lenger? 

Jeg bør kanskje la være? 

Ja, det er dumt å spørre når du VET at han var stresset, når du VET at han ikke følte seg helt vel... 

Dette blir for dumt av deg. Skjerp deg. 

Anonymkode: 92c9b...565

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, han er flau og har det vanskelig. Og du vil snu dette til å handle om deg? Ha litt empati da kvinne… Det er ikke alltid lett å være mann, vis han forståelse.

Anonymkode: a1f33...6eb

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 

Blir en mann såret, skuffet, frustrert når en dame spør om han ikke tenner på henne lenger? 

 

Anonymkode: 033f9...6b3

Man blir nok mest overrasket over at kvinner i 2024 vet såpass lite om menns seksuelle fungering og fysiologi.

Anonymkode: bc6be...c9b

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det være og gi det litt tid. Det er 99% sikkert bare prestasjonsangst, helt normalt i begynnelsen.

Anonymkode: b8f09...30b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alder? Og er han singel? Kan det være han har dame? Da går det litt i stå for menn. Sjonglere flere damer på en gang....

Anonymkode: 8a6b0...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du kjent han? 

Anonymkode: 7477d...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dater en mann som jeg har ligget med tre ganger. Det har vært superfint, bortsett fra at han slet med å få den opp første gang. Han sa den gang at han hadde prestasjonsangst og jeg tok det helt fint. 

Vi koser mye uten samleie og han blir knallhard hver gang. 

Men så skulle vi ta det helt ut igjen i går og han var først hard, så dabbet det av litt mens vi koste og så prøvde jeg suge han stiv igjen. Klarte det men han ble litt slapp igjen. 

Jeg vet han hadde sovet tre timer den natten, at han var stresset og sliten. Og han virket så lei seg, sa han syns det var flaut at han ikke fikk den opp og at hodet hans ville. Og han sa flere ganger "dette er et stort nederlag for meg".... 

Jeg var bare kjærlig med han og sa det går fint og jeg begynte heller å massere og kose litt med han. Han slappet da mer av men vi prøvde ikke igjen. 

Jeg har ingen magefølelse på at han ikke tenner på meg plutselig, for han virker som han kan spise meg opp. Tenker han var for sliten. Jeg tror dessverre også han ble stresset av at han ikke var nydusjet, han liker å føle seg fresh...

Men... Litt fristet til å spørre likevel. Er det dumt av meg? Blir en mann såret, skuffet, frustrert når en dame spør om han ikke tenner på henne lenger? 

Jeg bør kanskje la være? 

Anonymkode: 033f9...6b3

Tror kanskje det er pga forventningene. Jeg hadde en som ikke likte sexplikten, da blir den mer tilgjort. Mulig du bør roe ned å heller vente til den riktige stemningen kommer?❤️ Bare et tips jeg selv har fått. 

Anonymkode: 42df2...bbb

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt sex er som regel aldri bra. 

Anonymkode: 42df2...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alder? Og er han singel? Kan det være han har dame? Da går det litt i stå for menn. Sjonglere flere damer på en gang....

Anonymkode: 8a6b0...2d4

Ja, de mest spektakulære forklaringene er nok de mest sannsynlige. Det kan jo ikke «bare» skyldes noe så vanlig og enkelt som prestasjonsangst. 

Anonymkode: 72da0...07b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alder? Og er han singel? Kan det være han har dame? Da går det litt i stå for menn. Sjonglere flere damer på en gang....

Anonymkode: 8a6b0...2d4

Seriøst.... 🙄Det er vel heller unntaket enn regelen. Nei han er veldig singel, skilt og vært alene noen år. 

Anonymkode: 033f9...6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig perioder for de fleste menn kan jeg tenke meg. Dårlig kosthold, mye stress, lite søvn er medvirkende årsaker for meg. Eller om dama er veldig fin 💥💥

Anonymkode: 3d42e...6a3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt vanlig perioder for de fleste menn kan jeg tenke meg. Dårlig kosthold, mye stress, lite søvn er medvirkende årsaker for meg. Eller om dama er veldig fin 💥💥

Anonymkode: 3d42e...6a3

Mhm... Og trådstarter for kjeft fordi hun tenker at kanskje hun er årsaken. 

Basert på det du skriver trådstarter så høres det ikke ut som du er problemet. Det skal også sies at du vil nok ikke få et ærlig svar om det er tilfelle at han ikke tenner på deg. Lite sannsynlig at han vil si noe til deg som sårer deg. 

At du lurer er ikke rart. Som han her skriver så vil han slite med å få den opp om dama er veldig fin, altså han får prestasjonsangst. Så kanskje han syns du er veldig fin og vil imponere deg, men får prestasjonsangst. Med denne infoen innabords er det ikke rart man også vil tenke at han ikke får den opp fordi man ikke er bra nok. 

Er ikke noen vits i å spørre. Du må ta dette litt på feeling. Er du 100% sikker på at han ikke får den opp fordi han ikke tenner på deg, ok, da er det bare å gå. Det hjelper ikke snakke om det eller spørre, fordi menn tror da at du vil at alt skal handle om deg når det ikke stemmer, det handler jo mer om hva han tenker og syns. 

Fortsetter det så er det jo bare å gå videre. 

 

Anonymkode: 306e7...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du 100% sikker på at han ikke får den opp fordi han ikke tenner på deg, ok, da er det bare å gå.

Er du kvinne eller mann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

........

Men... Litt fristet til å spørre likevel. Er det dumt av meg? Blir en mann såret, skuffet, frustrert når en dame spør om han ikke tenner på henne lenger? 

Jeg bør kanskje la være? 

Anonymkode: 033f9...6b3

Definitivt la være. Å slenge ut et spørsmål i den kategorien (hvorfor blir du ikke hard, tenner du ikke på meg?) er fullstendig krise, rødt flagg og bekmørkt. Han er allerede smertelig klar over at han ikke innfrir forventningene, som mann. Han har garantert millioner av tanker rundt dette og er sannsynligvis frustrert, fortvilet, skuffet (over seg selv) og bekymret. Du har egentlig to valg, slik jeg ser det. 1. By på deg selv, overøs han med komplimenter, nærhet, bekreftelser og tålmodig intimitet slik at dere, sammen, bygger opp spenning og tenning. 2. Si at du ikke tror dere er match, finn på noe delvis troverdig slik du føler det og takk for tiden og oppmerksomheten. 
Han vil selvsagt forstå beveggrunnen dersom alternativ 2 er ditt valg men han trenger ikke få det rett i trynet. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde heller snakket med han om det. Han gir deg til og med en mulighet til det når han sier at det må være en skuffelse for deg. Hadde spurt om det er vanlig.. eller hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Man blir nok mest overrasket over at kvinner i 2024 vet såpass lite om menns seksuelle fungering og fysiologi.

Anonymkode: bc6be...c9b

Er dessverre ikke overrasket i det hele tatt. Om det 2024, 1984, 1954 eller 1724, kvinner vet svært lite om menns seksualitet eller fysiologi. Ikke fordi de ikke evner å sette seg inn i det, men fordi de faktisk ikke bryr seg nevneverdig. Mest sannsynlig fordi de, pr. default og påvirket av omgivelsene (i nyere tid; (sosiale) media) - menns seksualitet er ekkelt/nedrig/skittent/farlig. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, når du finner en mann som faktisk snakker om følelser og viser at han ikke er perfekt, så gi ham en sjans, eller gå om du ikke er en følelsesperson. Det er nok av folk der ute som spiller for galleriet, lyver og prøver å være noe annet enn de er, han her forteller deg rett ut hva som er greia og det er opp til deg å være forståelsesfull om du vil.

Det kan selvsagt bli for mye for noen, og om du føler det da går du. Dere trenger begge mennesker som passer dere, som tar hverandre på alvor, tar vare på hverandre. Du vet i det minste at at mennesker som snakker om følelser stort sett er på pluss-siden når det gjelder empati og det å bry seg om andre.

Jeg har selv vært redd for menn(esker) etter å ha hatt kjipe opplevelser og holder på å føle på trygghet igjen nå. Jeg har levd mye som "nonne" for å kunne være med meg selv nok til å føle meg trygg igjen. Så ja, noen trenger tid.  

Og... Jeg har nå av alle ting møtt noen som er mer utrygg enn meg. Og han er utrygg bare med det å skulle nærme seg intimt i dere hele tatt. "Avoidant". Jeg vet ikke om jeg klarer. Folk er forskjellige.

Gi han tid om du føler for å fortsette. Sex og forhold er veldig intimt. Bygg på flere områder, gjør ting sammen, snakk sammen, se film, lag mat, slapp av, bli kjent!

Vil han være med deg så vil han vise det på mange områder.

Det fineste er jo at man kan være en, som gir en annen den tryggheten til tørre å våkne -i livet

Anonymkode: 3837b...5e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er det dumt av meg? Blir en mann såret, skuffet, frustrert når en dame spør om han ikke tenner på henne lenger? 

Jeg blir like overrasket hver gang jeg leser slike spørsmål som dette. Jeg tenker: «Vet virkelig kvinner så lite om menn?» Så klart han ikke har sluttet å tenne på deg etter så kort tid! Det er helt usannsynlig. Totalt usannsynlig! De fleste menn kan tenne på kvinner i alle fasonger og varianter i en seksuell setting. Jeg tror de aller, aller fleste heterofile menn får lyst når de er sammen med en naken og villig kvinne. Dette handler ikke om at han ikke tenner på deg, men om prestasjonsangst. Vi, samfunnet, er veldig fiksert på at mannen må ha ereksjon for at sexen skal være vellykket. Jeg sier ikke at det er kvinnens feil alene, det er et samspill. Det er også slik vi menn tenker. Det gjør dette med ereksjon særlig skjørt når menn treffer nye kvinner. Da kan prestasjonsangsten overmanne en. Mitt råd - vis forståelse. Ikke hauss det opp. Fortsett og kos på andre måter. Jeg finner det sannsynlig at problemer vil løse seg av seg selv med de enkle tiltakene. 

Anonymkode: 72da0...07b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...