Gå til innhold

Burde jeg fortelle hva jeg føler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kontakt med en fyr ei stund nå. Fortalte han for en liten stund siden  at jeg likte han og ville bli bedre kjent. Har nylig spurt han om vi skulle finne på noe sammen. Fikk tilbake at det hadde vært hyggelig, men var opptatt akkurat da. Men kanskje en annen gang. 

Dagen etter jeg spurte om dette så jeg  han plutselig sammen med en dame(ei jeg vet han har rotet med tidligere) Spurte om han hadde fått seg kjæreste... Vi får se, var svaret... 

Har fått snapper etterpå,me ikke orket gi noe respons på disse!

Føler meg veldig dum akkurat nå med tanke på at jeg sa at jeg likte han og ville bli bedre kjent. 

Har veldig lyst å sende melding og si at jeg er skuffet over at han ikke sa noe både når jeg sa at jeg likte han og ba han ut! 

Hva skal jeg gjøre????  

 

Anonymkode: b7b13...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare la det ligge. Ingen av dere har gjort noe galt. Du prøvde deg, han er i en flørt med en annen. 

Legg det bak deg

Anonymkode: 82101...a84

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har hatt kontakt med en fyr ei stund nå. Fortalte han for en liten stund siden  at jeg likte han og ville bli bedre kjent. Har nylig spurt han om vi skulle finne på noe sammen. Fikk tilbake at det hadde vært hyggelig, men var opptatt akkurat da. Men kanskje en annen gang. 

Dagen etter jeg spurte om dette så jeg  han plutselig sammen med en dame(ei jeg vet han har rotet med tidligere) Spurte om han hadde fått seg kjæreste... Vi får se, var svaret... 

Har fått snapper etterpå,me ikke orket gi noe respons på disse!

Føler meg veldig dum akkurat nå med tanke på at jeg sa at jeg likte han og ville bli bedre kjent. 

Har veldig lyst å sende melding og si at jeg er skuffet over at han ikke sa noe både når jeg sa at jeg likte han og ba han ut! 

Hva skal jeg gjøre????  

 

Anonymkode: b7b13...df4

Dette i seg selv, er jo et sterkt hint på at han ikke var så interessert. Dere har ikke vært eksklusive, han skylder ikke deg en forklaring eller en unnskyldning, la det ligge og gå videre. 

Anonymkode: d0c95...887

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du som burde være flau.... Han derimot! 🙄Jeez for en dick. Gå videre. 

Anonymkode: 87e5d...4a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør noe med dette! Da gjør du ting bare værre, eller flauere om du vil. 

Det er ingenting galt i å be folk ut. Ikke noe å føle seg dum for. At han ikke sa noe konkret da har med hans tankegods å gjøre. Kanskje han ikke var klar for si offentlig at han hadde noe på gang og mange kvier seg for avvise folk tvert. Så en "kanskje senere" er lettere å si. 

Anonymkode: 55bd4...0f3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har hatt kontakt med en fyr ei stund nå. Fortalte han for en liten stund siden  at jeg likte han og ville bli bedre kjent. Har nylig spurt han om vi skulle finne på noe sammen. Fikk tilbake at det hadde vært hyggelig, men var opptatt akkurat da. Men kanskje en annen gang. 

Dagen etter jeg spurte om dette så jeg  han plutselig sammen med en dame(ei jeg vet han har rotet med tidligere) Spurte om han hadde fått seg kjæreste... Vi får se, var svaret... 

Har fått snapper etterpå,me ikke orket gi noe respons på disse!

Føler meg veldig dum akkurat nå med tanke på at jeg sa at jeg likte han og ville bli bedre kjent. 

Har veldig lyst å sende melding og si at jeg er skuffet over at han ikke sa noe både når jeg sa at jeg likte han og ba han ut! 

Hva skal jeg gjøre????  

 

Anonymkode: b7b13...df4

Hvorfor er du skuffet? Han skylder deg da ingenting.

Anonymkode: 713c7...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det blir bare dumt om du skal ta kontakt med han. Hva ønsker du egentlig av han? En unnskyldning? At han skal forstå at du har det vondt? Eller at han ombestemmer seg og vil ha deg? Dette er nok urealistisk, og uansett, hva skal du med det? Han er ikke interessert i deg men noen andre. Det er lov.
 

Skjønner du er skuffa men nei, absolutt ikke ta kontakt. Legg det bak deg

Anonymkode: 3491e...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det samme i hans situasjon… Ingen av dere har gjort noe galt, bare litt uflaks/dårlig timing. 

Anonymkode: cffe2...9e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er du skuffet? Han skylder deg da ingenting.

Anonymkode: 713c7...57f

Hadde bare satt pris på hvis han sa at det ikke var gjensidig når jeg fortalte at jeg likte han. Men man er jo forskjellig...  Jeg liker hvertfall selv å være ærlig om slike ting selv om man ikke e skyldig noen det!!

Anonymkode: b7b13...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde gjort det samme i hans situasjon… Ingen av dere har gjort noe galt, bare litt uflaks/dårlig timing. 

Anonymkode: cffe2...9e4

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: b7b13...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har hatt kontakt med en fyr ei stund nå. Fortalte han for en liten stund siden  at jeg likte han og ville bli bedre kjent. Har nylig spurt han om vi skulle finne på noe sammen. Fikk tilbake at det hadde vært hyggelig, men var opptatt akkurat da. Men kanskje en annen gang. 

Dagen etter jeg spurte om dette så jeg  han plutselig sammen med en dame(ei jeg vet han har rotet med tidligere) Spurte om han hadde fått seg kjæreste... Vi får se, var svaret... 

Har fått snapper etterpå,me ikke orket gi noe respons på disse!

Føler meg veldig dum akkurat nå med tanke på at jeg sa at jeg likte han og ville bli bedre kjent. 

Har veldig lyst å sende melding og si at jeg er skuffet over at han ikke sa noe både når jeg sa at jeg likte han og ba han ut! 

Hva skal jeg gjøre????  

 

Anonymkode: b7b13...df4

Hvis han var skikkelig gira på deg så hadde han prøvd seg på deg, uavhengig av hva han vet om dine følelser. Mulig han merker st han er likt av deg og kun liker den følelsen. 

Anonymkode: 787d7...90c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, det blir bare dumt om du skal ta kontakt med han. Hva ønsker du egentlig av han? En unnskyldning? At han skal forstå at du har det vondt? Eller at han ombestemmer seg og vil ha deg? Dette er nok urealistisk, og uansett, hva skal du med det? Han er ikke interessert i deg men noen andre. Det er lov.
 

Skjønner du er skuffa men nei, absolutt ikke ta kontakt. Legg det bak deg

Anonymkode: 3491e...7df

Vet ikke helt hva jeg ønsker. Hadde bestemt meg for å ikke kontakte han/sende han melding men så begynner man å tenke... sikkert for at man er skuffa(mest over seg selv egentlig) 

Derfor jeg skrev her for jeg trengte råd😊

Anonymkode: b7b13...df4

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde bare satt pris på hvis han sa at det ikke var gjensidig når jeg fortalte at jeg likte han. Men man er jo forskjellig...  Jeg liker hvertfall selv å være ærlig om slike ting selv om man ikke e skyldig noen det!!

Anonymkode: b7b13...df4

Jada jeg ser den, men han prøvde nok bare å avvise deg på en skånsom måte.

Anonymkode: 713c7...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jada jeg ser den, men han prøvde nok bare å avvise deg på en skånsom måte.

Anonymkode: 713c7...57f

Litt rart at han  da fortsetter å sende snap..... Hvis man ikke vil ha noe kontakt med noen så gjør man jo ikke det...evt så sletter man den personen!

Anonymkode: b7b13...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt rart at han  da fortsetter å sende snap..... Hvis man ikke vil ha noe kontakt med noen så gjør man jo ikke det...evt så sletter man den personen!

Anonymkode: b7b13...df4

Ikke legg så mye i snap, mange sender til alle på lista.

Og det kan jo hende han fortsatt vil være venn med deg selv om han ikke er interessert i deg, fungerer ikke det for deg så bør du kanskje slette han?

Anonymkode: 713c7...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke legg så mye i snap, mange sender til alle på lista.

Og det kan jo hende han fortsatt vil være venn med deg selv om han ikke er interessert i deg, fungerer ikke det for deg så bør du kanskje slette han?

Anonymkode: 713c7...57f

Vanlig å sende snap av seg selv halvnaken fra senga til alle på lista? 😅

Neida jeg skal drite  i han og ikke legge så mye i det.... 

Anonymkode: b7b13...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vanlig å sende snap av seg selv halvnaken fra senga til alle på lista? 😅

Neida jeg skal drite  i han og ikke legge så mye i det.... 

Anonymkode: b7b13...df4

Ikke uvanlig at de sender til flere damer samtidig, for å sjekke om de får napp/interesse.. Initiativ og oppfølging er det du kan belage deg på. 

Anonymkode: d0c95...887

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke uvanlig at de sender til flere damer samtidig, for å sjekke om de får napp/interesse.. Initiativ og oppfølging er det du kan belage deg på. 

Anonymkode: d0c95...887

Nei er kanskje ikke det... er bare ikke vant til å gjøre det selv(som dame) 😇

 

Anonymkode: b7b13...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell han hva du føler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (40 minutter siden):

Fortell han hva du føler. 

Huff nå ble det plutselig vanskelig dette😢 

Anonymkode: b7b13...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...