Gå til innhold

Video til deg som vurderer om du skal gå for h*n som er riktig på papiret men som du ikke egentlig elsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte denne videoen. Budskapet er ikke at man skal ha krav om at han eller henne skal se ut som en supermodell, men at det er bedre å være alene enn å ta til takke med en du ikke elsker, fordi i lengden vil du bli mer ulykkelig av det enn å være alene. 
Det er ikke lenge siden jeg selv traff en mann som er over gjennomsnittet kjekk, snill, smart og hadde alt jeg lette etter. Jeg følte jeg måtte tvinge frem følelser fordi jeg så desperat ville like han og vet han ville blitt en god far. Jeg tenkte det er nå eller aldri at jeg skal få meg en snill mann og familie. Jeg overså den følelsen som sa dette ikke er rett fordi jeg så gjerne ville like han. Jeg brøt det av før det ble forhold når jeg sammenlignet dating perioden med ekssamboer, jeg trengte ikke overbevise meg selv om ting og jeg følte i hele kroppen at jeg elsket han, det var ingen tvil der, og det er slik det skal være tenker jeg. Greit forholdet røk etter 9 år, men jeg var lykkelig med han. Og forelsket. Enten slik eller alene, å ta til takke med er ikke snilt verken mot seg selv eller den andre parten. 

 

Anonymkode: 29e48...b79

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo helt hvor styrt av en initiell forelskelse du er, eller om du vet at du er en person som blir glad overt tid. Handler om å kjenne seg selv. Youtube-guruer som selger bøker og kurs er sjeldent noe lurt å høre på

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i to slike forhold, der mennene tok til takke med meg. Det var et helvete på sikt. Ødela det lille av selvtilliten jeg hadde.

Anonymkode: e639c...dcd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært i to slike forhold, der mennene tok til takke med meg. Det var et helvete på sikt. Ødela det lille av selvtilliten jeg hadde.

Anonymkode: e639c...dcd

Ja, man frarøver den andre parten muligheten for ekte kjærlighet også ❤️ Tror ikke alle som mener man skal ta til takke tenker på det, sånn sett er det veldig egoistisk

Anonymkode: 29e48...b79

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke spesielt bergtatt av mannen min da vi møttes. Men han var kjekk, hadde humor, ryddig økonomi og omtrent samme mål i livet som meg. Han var rett og slett for god til å la gå, selv om jeg ikke hadde sommerfugler i magen. I år feirer vi sølvbryllup, og vi er utrolig lykkelige. Forelskelsen kom kanskje aldri for min del, men jeg utviklet en dyp kjærlighet og beundring for han som har overgått alle forelskelser jeg tidligere har følt. Jeg er rett og slett lykkelig over å ha funnet en mann som respekterer og prioriterer meg og strekker seg langt for å dekke mine behov. 

Folk er ulike...

Anonymkode: eb037...483

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var ikke spesielt bergtatt av mannen min da vi møttes. Men han var kjekk, hadde humor, ryddig økonomi og omtrent samme mål i livet som meg. Han var rett og slett for god til å la gå, selv om jeg ikke hadde sommerfugler i magen. I år feirer vi sølvbryllup, og vi er utrolig lykkelige. Forelskelsen kom kanskje aldri for min del, men jeg utviklet en dyp kjærlighet og beundring for han som har overgått alle forelskelser jeg tidligere har følt. Jeg er rett og slett lykkelig over å ha funnet en mann som respekterer og prioriterer meg og strekker seg langt for å dekke mine behov. 

Folk er ulike...

Anonymkode: eb037...483

Men jeg antar du fant ut at du elsket han før du giftet deg? For i HI er poenget at man går videre vel vitende om at det er det trygge valget men at du vet du ikke elsker og/eller er tiltrukket av personen

Anonymkode: 29e48...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Video eller ikke jeg er heller single enn å ta til takke med. Har prøvd det. Funker ikke for meg. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...