Gå til innhold

Treningstights uten «kameltå»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg har litt store/lange kjønnslepper og jeg synes derfor det er vanskelig å ha på tights når jeg trener. Bruker nesten alltid shorts på grunn av dette..

Tightsen jeg har er fra Bara.. Skulle gjerne hatt en som sitter bedre på nedentil (hvis det er mulig) ☺️

Noen tips? Jeg er alminnelig slank hvis det skal ha noe å si☺️

Anonymkode: 9a19a...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsøkt å bruke truseinlegg når du har på tights? Bare et sånn lite et akkurat foran kjønnsleppene.

Anonymkode: 12785...be8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler truseinnlegg. Funker for meg. Enkelt og greit, og du trenger ikke kjøpe nye plagg.

Anonymkode: 25b5d...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Forsøkt å bruke truseinlegg når du har på tights? Bare et sånn lite et akkurat foran kjønnsleppene.

Anonymkode: 12785...be8

Jeg har prøvd, men føler ikke det hjelper så mye 🙈

Anonymkode: 9a19a...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er fysisk ubehagelig, hva med å gi blanke faen da? Så ... om noen nyter synet av det så ta det som et kompliment eller ikke bry deg i det hele tatt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amistad skrev (14 timer siden):

Hvis det ikke er fysisk ubehagelig, hva med å gi blanke faen da? Så ... om noen nyter synet av det så ta det som et kompliment eller ikke bry deg i det hele tatt. 

Det er det jeg gjør. Bryr meg ikke, og hvis noen vil runke etter å ha sett det så ja vel, ikke mitt problem. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oftest en lang tanktop/ trangt plagg  som dekker rumpa og vulva, og en kortere topp/ jakke etc over det. Ser flott ut, og så slipper jeg å "by på alt". 

Anonymkode: 80ba5...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt det problemet, så mulig dette er helbom. Men jeg har blitt veldig glad i tights fra HM, ribbet, uten søm. I det hele tatt har HM fått veldig godt treningstøy de siste årene. 

Anonymkode: 8b78b...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights.no har endel sømløse som sitter godt, synes jeg. Alle jeg har kjøpt derfra av merkene levity og bumpro, sitter bra. Jeg kjøper bare svart også, det hjelper.

Anonymkode: 61b05...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best lulu lemon align.

Anonymkode: 71797...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har oftest en lang tanktop/ trangt plagg  som dekker rumpa og vulva, og en kortere topp/ jakke etc over det. Ser flott ut, og så slipper jeg å "by på alt". 

Anonymkode: 80ba5...6ee

Blir du ikke veldig varm da? Jeg klarer bare tynn t-skjorte utenpå sports-bh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (På 9.4.2024 den 13.42):

Det er det jeg gjør. Bryr meg ikke, og hvis noen vil runke etter å ha sett det så ja vel, ikke mitt problem. 

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener fire fem ganger i uken, på et senter der de fleste har tights og BH. Jeg har sett mange varianter av kameltå, og jeg må si at det har styrket selvtilliten min til å gi faen. Vi kvinner har og et underliv. Det får folk bare leve med. Sliter de med underlivet mitt så får de se bort. 
 

Tenk om menn skulle gjemt vekk underlivet bak truseinnlegg? Altså, det stikker jo litt ut både hos menn og kvinner, vi får bare fokusere på noe annet. 

Endret av BobbySocks
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som vandrende sex når jeg går rundt med tights og kameltå 🙈 Særlig når jeg bruker tightsen et sted der få andre gjør det, som på golfbanen 😄 

Anonymkode: 7ba26...d93

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, BobbySocks said:

vi får bare fokusere på noe annet. 

Nop, glem det, kommer ikke på tale, ikke 6(..!..) fot under en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt på om jeg har camel toe, jeg har heller aldri lagt merke til andre som har det. De mennen som er opptatt av dette er langt under min liga. Seriøst.

Anonymkode: 71797...87b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (7 timer siden):

Kamel-tå? Bruker ingen truse? 

Såklart, men det hjelper ikke. 

Anonymkode: 7ba26...d93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...