AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #61 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Og hvor mye oppmerksomhet får søskene når det er leggetid versus barnet? Her finner du mye av roten til oppførselen ved legging og IKKE adhd. Anonymkode: 50434...fc7 Nå er jeg lei oppgulpet ditt. Du har jo bare bestemt deg for at vi er drittforeldre?? Jeg kan fortelle deg det at dette barnet som vi tror har ADHD får mest oppmerksomhet både ved legging og ellers. Fordi det krever så mye, og det andre barnet er så enkelt i forhold. Du får tygge litt på den. Anonymkode: 24a85...7d3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #62 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dette viser jo at du ikke forstår noe som helst og skyver alt på barnet. Jeg har ikke skrevet ett eneste sted at barnet har tilknytningsvansker! Men barnet deres føler seg ikke sett og det syrer gjennom i oppførselen. Anonymkode: 50434...fc7 FEIL. Barnet blir sett og tatt hensyn til HELE TIDEN. Anonymkode: 24a85...7d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå