Gjest treningsgladjente Skrevet 7. februar 2006 #1 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, hvor lenge trener dere i slengen?? HVor lenge må dere ha trent før dere kaller det trening liksom?? Nysgjerrig:) Selv syns jeg jeg bør trene minst 45 min for at jeg har fått noe utbytte, og da skal jeg være sliten etter de 45 min. Pleier å trene 45-60 min i slengen. Går turer på 30 min og sånn, men det er på en måte ikke trening. Bare mosjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. februar 2006 #2 Del Skrevet 7. februar 2006 Minimum 45 min. Som regel blir det økter på 1-2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. februar 2006 #3 Del Skrevet 7. februar 2006 Trener ca 1 time 3 ganger i uken på treningssenter (i hektiske perioder blir det ofte bare 2 ganger i uken). Trener en halv time kondisjon og en halv time styrke. I tillegg sykler jeg 20 min hver dag (frem og tilbake til jobb). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. februar 2006 #4 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg trener gjerne flere økter på en dag, så det varierer på lengden. starter jeg dagen med 30 min stepp, så kaller jeg det trening. i tillegg går jeg gjerne raskt i min 40-45 min eller danser samme dagen. dansing trener jeg tre dager i uka, og det er 1 time en dag, 1,5 time en annen dag og 2,5 time tredje dagen. så jeg kan altså kalle alt fra 30 min til 2,5 time for trening. det avgjørende for meg, er at jeg får opp pulsen, blir varm/svetter og bruker muskler på de korte treningsøktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. februar 2006 #5 Del Skrevet 8. februar 2006 På skolen trener vi ca 3 timer om gangen. Trener jeg på studio trener jeg rundt 1 1/2 time ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. februar 2006 #6 Del Skrevet 8. februar 2006 Trening for meg er å få opp pulsen som Aline skriver, men om det er snakk om kun en rask gåtur på 30 min, kaller jeg det heller mosjon enn ordentlig trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #7 Del Skrevet 8. februar 2006 Frå 30 min til 3 timar. Jogging i ein halvtime er trening, trenar eg styrke eller handball må eg trene lenger. Telemarks-køyring, dagsturar på fjellet og svømming kallar eg restitusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 8. februar 2006 #8 Del Skrevet 8. februar 2006 30 min til en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #9 Del Skrevet 8. februar 2006 Kommer helt an på hva slags trening. Går jeg bruker jeg ca 1,5-2 timer,jogger i ca 45 og pilates i 20-45 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 8. februar 2006 #10 Del Skrevet 8. februar 2006 Synes 45 min. er i minste laget.Det er nytt på timeplanen på senteret der jeg trener. Det er greit med 1 time i sal og litt styrke i 30-45 min. synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2006 #11 Del Skrevet 9. februar 2006 Mellom 45 - 90 minutter pleier jeg å trene i slengen... Føler at jeg må over 45 minutter for å få noen utbytte av det, men all trening er bra trening, og jeg leste for ikke så lenge siden at det var bedre å ta 3 intensive treningsøkter på 20 minutter enn 1 lang på en time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 10. februar 2006 #12 Del Skrevet 10. februar 2006 Det varierer jo veldig, men jogger vanligvis i alt fra 30 - litt over 60 minutter, styrketreningen varer vanligvis i 1 - 1 1/2 time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. februar 2006 #13 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg bruker å holde på ca en time når jeg trener. Når jeg går tur en times tid, kaller jeg det ikke trening jeg heller, det blir mer mosjon, med mindre jeg går skikkelig fort med staver da. Jeg må bli skikkelig svett og få opp pulsen for at jeg kaller det trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 17. februar 2006 #14 Del Skrevet 17. februar 2006 Minimum en time, ofte blir det oppimot 2-2,5 time avhenger av hva jeg trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. februar 2006 #15 Del Skrevet 17. februar 2006 Rundt to timar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. februar 2006 #16 Del Skrevet 17. februar 2006 Når jeg trener kondisjon holder det med 45 min. Trener veldig intensivt, så jeg er slått ned i støvlene etter det. Når det gjelder styrke kan jeg ofte bruke halvannen time. Liker å bruke lang tid på apparater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 18. februar 2006 #17 Del Skrevet 18. februar 2006 45min til 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 23. februar 2006 #18 Del Skrevet 23. februar 2006 45min til 2 timer. ← Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. februar 2006 #19 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg trener ikke - bare mosjonerer Til gjengjeld så gjør jeg det hver dag, sykler til og fra jobb hver dag i tillegg til at jeg går tur med hunden. Føler jeg har mer igjen av det enn av å trene ett par ganger i uken i sal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 25. februar 2006 #20 Del Skrevet 25. februar 2006 Det varierer fra litt over 1 time til over 2 1/2 time (inkludert oppvarming og nedtrapping). Lengden kommer an på sammensetning av styrke og kondisjonstrening samt hva jeg har trent dagen før og hva jeg trener dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå