Gå til innhold

Single kvinner rundt 50, hvor lenge har du vært singel, og hva var årsakene til at du ble singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se overskrift. 

Anonymkode: c2957...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 år.

Single siden 2009. 
Det er eneste forholdet jeg har hatt.

Årsak: kulturkræsj, depresjon, jeg gikk. 

Anonymkode: b909b...fdc

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 år. Singel ca. 20 år. Fant tidlig ut at forhold ikke er noe for meg, jeg må være fri til å gjøre det jeg vil når jeg vil. A4-livet med mann og barn er mitt største mareritt.

Anonymkode: f3a5f...1a3

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52. Singel i seks år. Fant etter mange år ut at friheten er mye viktigere for meg enn alt et samliv kan ha å by på.

Anonymkode: 16d4c...439

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 50, singel i 5 år. 
Årsak: det ble for mye krangling og uenighet om ting, det bikka over for meg når han begynte å kalle meg stygge ting under krangler, men satt likevel langt inne å skulle gå. Vi ble enig om at det var best for alle.

Anonymkode: 981e3...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 år. Singel i 13 år. Ønsker ikke å åpne meg for en ny mann. Har lav selvtillitt og beskytter meg selv fra å bli brent igjen. 
Fyller livet med ungene, jobb, aktiviteter, gode venner, hus og hage, reising og annet som gjør meg glad😊

Anonymkode: 5912f...612

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53. Skilt for 13 år siden. Han endret personlighet nærmest. Ble en egosentrisk dritt, som ikke bidro hjemme, isolerte seg i tv-stua og prioriterte sine egne interesser. Mye lettere å være aleneboende alenemor, enn å være alenemor med en som bare er en belastning, så han måtte flytte.

Har ikke vært så veldig singel etter at jeg ble boende alene, ikke før nå det siste året. Et langt nestenkjæresteforhold kokte bort i kålen. Han var ikke ærlig, og det kan jeg ikke leve med.

Er ikke interessert i et nytt forhold. I alle fall ikke til en mann.

Anonymkode: d5c5c...905

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i 12 år. Kom fra et manipulerende forhold. Gidder foreløpige ikke å legge ned noe innsats for å treffe en ny en. 

Anonymkode: e084c...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 år. 

Vært singel i 3 år. Har hatt et såkalt 'situasjons-forhold' det siste året. Avsluttet det også.

Nå gidder jeg ikke å gå inn for å treffe en ny mann. Nok nå.

Nå pleier jeg meg selv, gjør hva jeg vil når jeg vil. Herlig og udramatisk hverdag. Jeg er helt ærlig lykkeligere uten å måtte forholde meg til følelsesmessige utilgjengelige menn.

Har vært i forhold til flere ulike menn med lik oppførsel. Så det er sikkert min feil også, at forholdene blir mis-match. Jeg er den som avslutter forholdene. 

Anonymkode: 78916...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 år. Hvor lenge jeg har vært singel kommer litt an på hva man vurderer som forhold... Men det er snart 9 år siden samlivsbrudd (18 år sammen. vi vokste fra hverandre og hadde bl.a. veldig ulikt syn på hvordan man er en familie etter hvert, har 3 barn sammen), og snart 6 år siden jeg avsluttet det jeg ser på som siste forhold (varte 1,5 år, årsak til brudd var nok en kombinasjon av ulikheter mellom oss og at han møtte noen han syns var mer spennende...)

Har hatt et par "dating-forhold" som har vart 5-7 mnd, det siste avsluttet for et år siden, de ser jeg ikke på som forhold egentlig. De har blitt avsluttet fordi man finner ut at man ikke passer godt nok sammen. Etter at jeg avsluttet det siste av de har jeg nesten ikke orket å prøve å date. Dating har rett og slett kostet mer enn det har gitt meg. Jeg vil fortsatt gjerne møte noen, ønsker å ha en mann i livet mitt, men da må det rett og slett bli i en annen setting. At man møtes og blir kjent på en annen måte og at det utvikler seg derfra. Jeg har det veldig bra som singel, og har egentlig ikke så mye tid til en kjæreste heller akkurat nå. Prioriterer tiden min sammen med ungdommene som snart begynner å flytte ut. Så jeg forventer i grunnen å være singel en stund framover også😊 Men er sosial og prøver å bli kjent med nye mennesker, så får vi se hva som skjer.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 47 år. Har vært i et 20 års turbulent samboerskap som ble avsluttet for 3 år siden grunnet notorisk utroskap fra hans side.

Har datet et par menn etterpå, og har blitt dumpet begge gangene for noen andre. Føler meg veldig dårlig behandlet den siste gangen, da daten var unnvikende og uærlig på slutten, og til slutt blokkerte meg fra some uten å si noe. 

Jeg har har aldri vært i et sunt og godt forhold, og jeg håper at jeg en dag kan få oppleve ekte kjærlighet.  Men det er vanskelig å finne noen som er genuin, med de rette verdiene og med god moral.

Anonymkode: 718cc...b2a

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 46 år. Nylig singel da jeg tok kjæresten på fersken i løgn og utroskap etter 9 år. Holdt ut for lenge etter løgner. Men nå hadde han dame når jeg kom inn døra så nå er det ferdig. Er knust og prøver å venne meg til å være uten han… Kommer ikke til å tørre å møte noen ny. På lenge. Kastet bort mange gode år på en drittsekk. 

Anonymkode: c2cee...96b

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...