Gå til innhold

Hjelp meg å komponere den ultimate sjalusi-trigger....😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, det er akkurat det som er planen:å gjøre min kompis (som jeg er SÅ glad i) sjalu! Og jeg bryr meg ikke om at dere mest sannsynlig syns det er uetisk.... 😅 I don't care, så hvis Du ikke har noen gode innspill ift dette, så trenger jeg altså ikke pepper. 

 

Saken er den at jeg og min gode venn muligens begynner utvikle ett eller annet for hverandre. Det har vært noen kyss i det siste. MEN han ser ut til å tro at han har meg i sin hule hånd og jeg føler nok at han tar jeg litt for gitt. 

Om en uke reiser jeg vekk og jeg har fått han til å sjekke på katten min de dagene jeg er borte. Har gitt han nøkkel til leiligheten og har bedt han stikke innom en spesifikk dag, nemlig bursdagen min. Da har jeg tenkt å få tilsendt blomster på døra, til meg selv fra meg selv, men med et kort hvor det feks står "Gratulerer med dagen. Når har du tenkt å la meg få ta deg med på date? Du er verdens nydeligste".... 🤣🤣🤣 Har en venninne som har gjort dette tidligere med stort hell. Fyren fant blomstene som sto utenfor døren og var så nysgjerrig at han leste kortet. 

Det samme vet jeg min kompis vil gjøre. 

Så til spørsmålet:hva bør skrives slik at min venn blir sjalu og våkner opp litt? 

Alle forslag til tekst er gull! 😊 

Anonymkode: fcb4d...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å heller skjerpe deg, vokse opp, og snakke med han isteden?

Anonymkode: a6823...108

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen voksne hjemme som du kan prate med? 

Anonymkode: 34d60...580

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, se romcoms på Netflix for inspirasjon? Kanskje surpompene her ikke har sans for det.

Anonymkode: ab6a7...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har deg faktisk i sin hule hånd. 

 

Jeg tror det er mer effektivt å ikke gi han noen kjærestetreatment. Ha det gøy og flørt med andre på tur? Snakk med han som en faktisk kompis? 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik jeg mistet alle følelsene for min venninne. Ingenting er større turn-off enn å vite at hun holdt på med andre, og at jeg senere fikk vite at det bare var skuespill at hun holdt på noen andre hjalp ikke i det hele, har aldri følt noe for hun igjen.

Anonymkode: b4b57...5f7

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mona123 skrev (1 minutt siden):

Han har deg faktisk i sin hule hånd. 

 

Jeg tror det er mer effektivt å ikke gi han noen kjærestetreatment. Ha det gøy og flørt med andre på tur? Snakk med han som en faktisk kompis? 

Helt enig. 

Men i tillegg, ts: Du virker sykt umoden av å gjøre dette, og hvis dere faktisk blir sammen er forholdet deres halvveis startet på en løgn. Tror du han setter pris på det? Han kommer til å føle du ikke tror du kan snakke med han, og ler av han. Dropp det.

Anonymkode: c79be...bed

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre hva de kvinnene som mener at det kun er menn som er ikke er gode i hodet. 

Anonymkode: 6fdfc...5d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan slå feil, han kan trekke seg unna om han tror du har noen andre. Sjalusi trenger ikke bety at noen vil ha deg mer, de kan jo også ende opp med å tenke det ikke er verdt det å gå videre. 

Anonymkode: ab957...9b7

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så til spørsmålet:hva bør skrives slik at min venn blir sjalu og våkner opp litt? 

Hadde lett tolket dette som at du flørter med andre og. Da hadde jeg våknet opp og tatt flørtingen min andre steder siden jeg er 100% ferdig med damer som ikke vet, ikke kan vise, hva de vil ha.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min fortalte om de sju kvinnene som var ute eter ham, jeg ba ham gå for en av dem istedet. Jeg gidder ikke være en deltaker i Ungkaren. 

Anonymkode: 17fd4...5c7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kan slå begge veier. 

Noen vil bare trekke seg når det er konkurrenter. 

Men om du skal gjennomføre dette, så ville jeg skrevet noe mer kryptisk og ikke så åpenbart. Gratulerer med dagen + et eller annet søtt kallenavn, eller sende røde roser og kort med hjerter osv. 

Jeg skjønner greia her, men eneste jeg hadde hatt reservasjon med er jo at du må fortsette å lyve. Hva svarer du om han spør hvem det er fra.

Anonymkode: 5a3d1...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet moren deg i gulvet, eller bare er du så dum?

Anonymkode: 4642f...b38

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bare hatt en bukett friske roser på bordet når jeg dro. Ikke noe kort ingenting.  Hvis vedkommende er nysgjerrig er det nok.

Anonymkode: cc85e...d78

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du ingen voksne hjemme som du kan prate med? 

Anonymkode: 34d60...580

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde vært interessant å høre hva de kvinnene som mener at det kun er menn som er ikke er gode i hodet. 

Anonymkode: 6fdfc...5d4

 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mistet moren deg i gulvet, eller bare er du så dum?

Anonymkode: 4642f...b38

Hvorfor mener dere at dere er bedre enn ts? Dere snakker så lavmål og stygt om et annet menneske? Hva er hensikten, jeg mener, hvor konstruktivt er det å spørre ts om hun ble mistet i gulvet som liten? Fy søren så stygt sagt. Hvorfor tar du så på vei overfor noe som er ts sitt prosjekt, ikke ditt? Er hun ikke berettiget til å kunne ha egne meninger og tanker, selv om du måtte være uenig? 

Jeg syns jeg veldig mange andre enn ts må skjerpe seg...! 🙄

Anonymkode: 13442...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...