Gå til innhold

Forslag til enkelt skjørt. Til ei på 128cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har mase ullgarn (tynt).  Forslag mottas med takk!

Anonymkode: 5a207...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er Multeskjørt fra Knitting for Olive veldig populært, og jeg har strikket det flere ganger i ulike størrelser. Det er veldig enkelt å strikke.

https://knittingforolive.dk/collections/kjoler-og-nederdele/products/multeskjort

 

Anonymkode: 0c5eb...ded

Denne syntes jeg var superfin 😍

Vet ikke hvorfor jeg forvillet meg inn i denne tråden... Jeg kan ikke engang strikke. 

Anonymkode: 5b1b8...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne syntes jeg var superfin 😍

Vet ikke hvorfor jeg forvillet meg inn i denne tråden... Jeg kan ikke engang strikke. 

Anonymkode: 5b1b8...9d1

😅

Anonymkode: 5a207...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er Multeskjørt fra Knitting for Olive veldig populært, og jeg har strikket det flere ganger i ulike størrelser. Det er veldig enkelt å strikke.

https://knittingforolive.dk/collections/kjoler-og-nederdele/products/multeskjort

 

Anonymkode: 0c5eb...ded

Stilig! Takk. Ts.

Anonymkode: 5a207...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne syntes jeg var superfin 😍

Vet ikke hvorfor jeg forvillet meg inn i denne tråden... Jeg kan ikke engang strikke. 

Anonymkode: 5b1b8...9d1

Kanskje du skal begynne i strikke? Multeskjørt er virkelig enkelt å strikke. Om du har noen som kan hjelpe deg litt i gang, så får du det til.😊

Petiteknit har også enkle, velskrevne oppskrifter der alt er kjempegodt forklart. Og plaggene har god passform og nemme detaljer.

Anonymkode: 0c5eb...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kanskje du skal begynne i strikke? Multeskjørt er virkelig enkelt å strikke. Om du har noen som kan hjelpe deg litt i gang, så får du det til.😊

Petiteknit har også enkle, velskrevne oppskrifter der alt er kjempegodt forklart. Og plaggene har god passform og nemme detaljer.

Anonymkode: 0c5eb...ded

Jeg har prøvd meg på sitteunderlag, men ga opp halvveis 😂 Jeg har verken evne eller tålmodighet. Har ei venninne som er helt rå på å strikke, tenkte på å spørre om hun ville strikke 😇 

Anonymkode: 5b1b8...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...