AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg har folk som sier til meg at å kjøre mye med henger sliter girkassa og clutchen så de blir ødelagt. Men har også andre som påstår dette er bare tull, og at bilen skal tåle såpass. Jeg vet ikke, hvem av de har rett? Anonymkode: 6fed6...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 En dieselbil med bra dreiemoment tåler det bedre enn en liten bensinmotor. Anonymkode: a4121...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En dieselbil med bra dreiemoment tåler det bedre enn en liten bensinmotor. Anonymkode: a4121...201 Uff. Hadde en dieselbil hvor girkasse gikk kaputt under hengerkjøring når noen lånte den. Skal kjøpe en bensinbil nå og har fått spm om noen kan låne den av og til for hengerkjøring... Da vet jeg nesten ikke om jeg tørr det. Anonymkode: 6fed6...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har folk som sier til meg at å kjøre mye med henger sliter girkassa og clutchen så de blir ødelagt. Men har også andre som påstår dette er bare tull, og at bilen skal tåle såpass. Jeg vet ikke, hvem av de har rett? Anonymkode: 6fed6...393 Det sliter ja, men alt med måte, hadde valgt stor diesel med man gir om jeg skulle trekke tung henger ofte, om du skal på søppelplassen og på byggevaren nå å da, betyr det vel nada vil jeg tro Anonymkode: 71aba...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 7. april 2024 #5 Del Skrevet 7. april 2024 Kommer nok mer an på hvordan det håndteres. Kan fint ødelegge clutch og girkasse ute å trekke henger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Del Skrevet 7. april 2024 Selvfølgelig sliter det mer. Det er jo et enkelt regnestykke: Mer vekt og belastning på drivkomponentene = mer slitasje. Anonymkode: f5932...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #7 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 19.06): Uff. Hadde en dieselbil hvor girkasse gikk kaputt under hengerkjøring når noen lånte den. Skal kjøpe en bensinbil nå og har fått spm om noen kan låne den av og til for hengerkjøring... Da vet jeg nesten ikke om jeg tørr det. Anonymkode: 6fed6...393 Det er vel aldri lurt å låne bort bilen sin hvis man er redd for at noe skal skje.. Anonymkode: ad7ba...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå