Gå til innhold

Hva var den siste given du fikk fra din kjære og hva var anledningen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke type gaver voksne får fra sine partnere og for hvilke grunner. 

Anonymkode: aa4f2...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til mine dame ville jeg gitt en støvsuger og et strykejern 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et smykke i dag. Ingen spesiell anledning annet enn at han ville gjøre stas på meg, 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et sett med smykke, ring, armbånd og øredobber. Var ikke noe annet enn at han hadde vært ute å reiste. Jeg har ikke kjøpt noe til han på lenge. Fordi han vil helst kjøpe ting selv. Så det er ikke lett. 

Anonymkode: b5814...bbb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gave jeg fikk var parfyme på valentinsdagen. Ellers kjøper vi større gaver til hverandre på årsdagen vår, bursdager og jul, men passer på å gi små oppmerksomheter i hverdagen, selv den minste ting kan ha stor betydning og settes pris på.

Som feks da jeg gikk tom for proteinshaken jeg liker tidligere denne uken, han var å handlet og plutselig var det linet opp med favorittsmakene mine i kjøleskapet. Sånne ting får meg til å smelte, hadde ikke rukket å nevne at jeg var tom engang (han hater proteinshakene selv). Han klarte å søle fett på favorittgenseren sin under middagslaging her om dagen, og ble litt lei seg. Vi prøcde å redde den, til ingen nytte. Han vet ikke at en ny er på vei i posten enda 😊 Det er de små tingene som betyr utrolig mye ❤️ 

Anonymkode: 1b156...55c

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en parfyme i går. Antagelig unnskyld for at han var litt gretten dagen før, og sa noe teit som jeg ikke la noe mellom at jeg synes var ren idioti. Hvilket det absolutt var. 

På torsdag fikk jeg blomster. Tror anledningen var at dem vi hadde stående ble kastet dagen før. Til meg liksom, og hyggelig det altså, men er nok egentlig til oss. Han liker at vi har blomster. 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være de viktige små tingene. Støtter meg hver eneste dag, kjøper sjokoladen jeg liker,kjøper brusen jeg liker som står klar hvis vi skal på kjøretur, fine ord på en serviett eller et ark som er lagt fram til meg❤

Anonymkode: c58e4...544

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster, favorittsjokoladen min og et bilde av barnas håndavtrykk på morsdagen. Fineste gaven jeg har fått ♥️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk blomster på mandag fordi han sa noe ikke så fint til meg dagen før. Han unnskyldte seg med en gang og på mandag kom han med en nydelig rosebukett og en kjempefint kort ❤️

Anonymkode: e574d...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk blomster på bryllupsdagen. 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hvilke type gaver voksne får fra sine partnere og for hvilke grunner. 

Anonymkode: aa4f2...639

Ønsket en sodastream fordi jeg drikker mye farris, fikk den før jul da det var salg. Tidlig julegave. 

Han er veldig flink når han først gir gaver så husker han på hva jeg har ønsket meg og gjør det han kan for å få tak i det  

Får alltid smykker på bursdag og morsdag. 

Anonymkode: e0864...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk parfyme til bursdagen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bursdagen min, da fikk jeg blomster og en kaffekvern 😊 Jeg tror ikke han han har gitt meg gaver med unntak av til jul og bursdag, og det er helt greit, da han gjør andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære er elendig på gaver (han klarer å finne ting som passer meg, men det er praktiske ting, ikke romantiske, så han tar meg heller med ut for å spise. 

Anonymkode: 948a9...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså til bursdagen.

Ellers er han søt med random matgaver, feks kjøpte han allergivennlige kjeks til meg en gang jeg skulle på tur. 

Anonymkode: 948a9...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste "ordentlige" gaven jeg fikk var et armbånd i påskeegget, sammen med godteri. Han kommer innimellom med smykker, ting jeg har nevnt ol, "bare fordi"❤️ 

Ellers kjøper han blomster nesten ukentlig, og kjøper sjokolade, en brus, eller hva som helst av sånne hverdagsoppmerksomheter når som helst. Han elsker å skjemme meg bort, gjøre meg glad, det gjør han glad. Jeg har sagt at det ikke er nødvendig, men han vil.

 

Anonymkode: 01a99...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tre biter twist på torsdag, de tre favorittene mine. Bare fordi han så en skål twist på jobben og tenkte på meg❤️

 

Anonymkode: f411a...f26

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et kjempedyrt ansiktsserum fra Dior prestige når han var ute og reiste med jobb i forrige uke. Ble veldig glad❤️

Anonymkode: e7346...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God middag ute 😍 

Anonymkode: a6857...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...